The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvo V50 D5 Проблем със скоростите.

#1
Здравейте, от съвсем скоро съм собственик на Волво V50 D5 geartronic и признава, че не разбирам особено от този автомобил, знам само че адски много ме кефи и като цяло явно го купих с проблем, който ще се наложи да отстраня. Проблемът ми е следният скоростите работят перфектно, докато колата не загрее, след това започват едни ритници при превключването, както и очевидно забавяне с последващ метален удар. Колата я обслужиха в мото пфое (всичките ремъци, масла, филтри и не знам какво още, но и език сменях). Казаха ми, че състоянието и е доста добро като цяло, но има грешка в скоростите, която можела със смяната на маслото да изчезне, иначе трябвало нова кутия срещу 3500 лв. За съжаление и след смяната проблема остана (явно и грешката). Искам да попитам за съвет, къде да закарам колата да се диагностицира проблема и при възможност да се извърши ремонт за под 3500 лв. Благодаря предварително за помощта и се извинявам ако не съм пуснал правилно темата (новобранец съм).
Reply

#2
Моята така един светъл ден взе да рита здраво, даже колата ми угасна на няколко пъти на кръстовище понеже не искаше да изключи от скорост. Отидох в Мото Пфое, обновиха ѝ софтуера и засега всичко е наред. Дано и твоя проблем да е софтуерен. Иначе знам, че има 2 сервиза в София, дето се занимават само със скоростни кутии, ама точно сега не мога да се сетя имената. Тук колегите да помагат. Smile
Volvo S80 D5 163hp 2003
Reply

#3
rocket_pocket Wrote:Здравейте, от съвсем скоро съм собственик на Волво V50 D5 geartronic и признава, че не разбирам особено от този автомобил, знам само че адски много ме кефи и като цяло явно го купих с проблем, който ще се наложи да отстраня. Проблемът ми е следният скоростите работят перфектно, докато колата не загрее, след това започват едни ритници при превключването, както и очевидно забавяне с последващ метален удар. Колата я обслужиха в мото пфое (всичките ремъци, масла, филтри и не знам какво още, но и език сменях). Казаха ми, че състоянието и е доста добро като цяло, но има грешка в скоростите, която можела със смяната на маслото да изчезне, иначе трябвало нова кутия срещу 3500 лв. За съжаление и след смяната проблема остана (явно и грешката). Искам да попитам за съвет, къде да закарам колата да се диагностицира проблема и при възможност да се извърши ремонт за под 3500 лв. Благодаря предварително за помощта и се извинявам ако не съм пуснал правилно темата (новобранец съм).


Колега искрено ти съчувствам от личен опит; да споделиш каква е грешката, предлагам ти да не си даваш парите за ъпдейтване на софтуера защото шанса да се оправи е минимален - това каза Роби като ъпдейтваха моя софтуер. "Ритниците" са от мозъка, Ремонт с нов мозък под 3500 няма как да ти излезне, само мозъка е 2500лв - нов, компромисен вариант е да сложиш рециклиран блок за 1200-1500лв което е рисковано при все че само за труд сваляне, качване и ремонт ще ти вземат 1000лв. Това при положение че торка е ОК и не се налага рециклиране и пакетите са ОК и не се налага подменяне. Предполагам че си с 6-степенния автомат на Aisin - TF80SC. Вариантите за сервизи са :

- Даймънд трансимишън - препоръчани от МП, правят всичко с рециклаж и излиза по-евтино.
- Коко автоматик - няма лошо мнение за него, не правят компромиси с рециклиран мозък, и всичко което е почупено се сменя задължително.
- Гемини 4 - в последно време има доста лоши мнения.

Моя го правих при Коко, засега е ОК, но не мога да препоръчвам сервиз при все че колата не е минала и 100км още, но мненията за Коко са основно положителни; както и за Даймънд трансишън които правят за 4200 пълен рециклаж на 6-степенния Aisin. Но първо трябва да се диагностицира какъв точно е проблема и на какво се дължи, кои компоненти трябва да се сменят и тогава може да вземеш решение какво да правиш. Винаги имаш и опцията да си купиш кутия 2-ра ръка но при тази опция не знаеш дали няма да купиш кутия в по-лошо състояние от твоята.
Reply

#4
Благодаря на всички за бързият отговор. Колата е с пет степенен автоматик и е произведена август 2007 г. За съжаление не знам повече, ще потърся по рама някакво инфо. Съвети за това къде може да науча повече за колата?
Reply

#5
rocket_pocket Wrote:Благодаря на всички за бързият отговор. Колата е с пет степенен автоматик и е произведена август 2007 г. За съжаление не знам повече, ще потърся по рама някакво инфо. Съвети за това къде може да науча повече за колата?
Колата е D5 (180 к.с.) и е оборудвана с 5-степенен АЙСИН - Volvo AW55-50/51.
За съжаление тази кутия страда от едно нещо наречено прегряване и е напълно възможно да се е скапала точно от това.
При теб кутията ще се свали доста по-лесно, все пак нямаш раздатка и ще трябва да се диагностицира от опции 1 или 2, които ти е посочил колегата Миро Wink
5-степенната кутия се ремонтира по-евтино и задължително след това се монтира охладител на маслото (около 200 лв.), за да няма повече проблеми.
За съжаление ще трябва да инвестираш още малко в колата, като моят съвет е да си направиш твоята кутия, освен ако не намериш читава със сигурен произход.
Поздрави!
BG VOLVO Member #00409
Reply

#6
Ами каквото трябва ще става в крайна сметка. Благодаря на всички за отзивчивостта и бързите отговори. Дано не боли супер много този ремонт.
Reply

#7
Относно охладителя има противоречиви мнения, основното което помага охладителя е че лъже мозъка че температурата е ОК. Но за успокоение може да си сложиш и охладител.

Като бях гледал за моята ей тук помня че имаше 5-степенна рециклирана:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://skorosti.net/index.php/skorostni-kutii">http://skorosti.net/index.php/skorostni-kutii</a><!-- m --> - 970лв. Виж дали я има налична още.
Reply

#8
На фона на всичко 970 лв изглежда супер. Някой до сега слагал ли си е рециклирана кутия, някакви наблюдения ако има такива разбира се. Благодаря предварително.
Reply

#9
Звънни виж, гаранция дават ли, за колко ще ти я сложат и т.н.
Reply

#10
Задължително още утре ще се обадя, благодаря.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)