12-02-2014, 05:56 PM
Здравейте, колеги!
От доста време охладителната система ми създава ядове, които ме озадачават. Повече от 5 години тази кола не ми е създавала никакви проблеми в тази система, но от известно време започна да надува въздух и да изхвърля течност през казанчето. Още лятото забелязах че маркуча на термостата остава хладен при добре загряла кола. Смених термостата, като че ли цирколацията се пооправи. Проблема обаче продължи. Смених водната помпа, защото ангренажа си беше вече за смяна. Пробвах с друга капачка на казанчето. Видях, че подлизва парното, та смених и радиаторчето на парното. Вентилатора си бачка. Няма течове по водни съединения. В сервиза в студентски ми направиха "блок тест" и се заклеха, че гарнитурата на главата е бетон. Когато е студена в казанчето не бълбука нищо, демек явно невлизат изгорели газове. Тоест всичко е наред, но в момента, в който се кача на магистралата знам, че след 15-ина минути ще излезе надпис, че няма течност в казанчето. Доста изхвърла. И има доста въздух под налягане когато отвинтиш капачката при загряла кола. Някой има ли идея?
От доста време охладителната система ми създава ядове, които ме озадачават. Повече от 5 години тази кола не ми е създавала никакви проблеми в тази система, но от известно време започна да надува въздух и да изхвърля течност през казанчето. Още лятото забелязах че маркуча на термостата остава хладен при добре загряла кола. Смених термостата, като че ли цирколацията се пооправи. Проблема обаче продължи. Смених водната помпа, защото ангренажа си беше вече за смяна. Пробвах с друга капачка на казанчето. Видях, че подлизва парното, та смених и радиаторчето на парното. Вентилатора си бачка. Няма течове по водни съединения. В сервиза в студентски ми направиха "блок тест" и се заклеха, че гарнитурата на главата е бетон. Когато е студена в казанчето не бълбука нищо, демек явно невлизат изгорели газове. Тоест всичко е наред, но в момента, в който се кача на магистралата знам, че след 15-ина минути ще излезе надпис, че няма течност в казанчето. Доста изхвърла. И има доста въздух под налягане когато отвинтиш капачката при загряла кола. Някой има ли идея?