The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
LED срещу стандартни крушки

#11
аз също съм с led на габаритите отпред от тези с лупата и няма драма за момента, вече може би 2 месеца светят, иначе имам Led на номера, на задната( сложих много силни с лупи, и като сложа задна направо ден става) сега се оглеждам за мигачите но или ми се струват слаби или цената не ми харесваSmile. ще сменя и в купето но не съм ги видял дали всички са еднакви че са си бая бройки да видя какво да поръчвам. сложих си лед и на Халогените отпред
това е халогени + габарити
   
Volvo S60 D5 163hp D5244T - automatic
[Image: ab192146.gif]
юзербары для форумов
Reply

#12
С60 и С80 имат ли разлика в крушките на "задната" светлина ,както и тези на номера ? Другия въпрос ми е - изписва ли борд компютъра ,че имаш изгорели крушки с тези диодни светкала Smile Smile Smile както и имаш ли проблеми с ксенона пак от гледна точка на грешки от борд компютъра Smile Smile SmileSmile Smile SmileSmile Smile SmileSmile Smile Smile
"Акъла" е единственото нещо , което можеш да го даваш без да го имаш !
Reply

#13
kraz_extreme Wrote:С60 и С80 имат ли разлика в крушките на "задната" светлина ,както и тези на номера ? Другия въпрос ми е - изписва ли борд компютъра ,че имаш изгорели крушки с тези диодни светкала Smile Smile Smile както и имаш ли проблеми с ксенона пак от гледна точка на грешки от борд компютъра Smile Smile SmileSmile Smile SmileSmile Smile SmileSmile Smile Smile

Разлика в крушките не би трябвало да има. Мен лично не ме притеснява дали изписва за изгоряла крушка защото така или иначе ще я забележа, а дали ще дава грешка компа когато сложим ЛЕД крушки Big Grin , примерно на задните стопове или габарити.
За ксенона, ако е 35W каквито са моите например , борд-компа ми пресвяткаше от време на време , но си реших проблема с прословутото продупкване на панелното съпротивление което е за късите фарове. И така вече 3 годинки си карам
Човек цял живот се учи . . .


[Image: ab250839.gif]
Reply

#14
caby Wrote:
kraz_extreme Wrote:С60 и С80 имат ли разлика в крушките на "задната" светлина ,както и тези на номера ? Другия въпрос ми е - изписва ли борд компютъра ,че имаш изгорели крушки с тези диодни светкала Smile Smile Smile както и имаш ли проблеми с ксенона пак от гледна точка на грешки от борд компютъра Smile Smile SmileSmile Smile SmileSmile Smile SmileSmile Smile Smile

Разлика в крушките не би трябвало да има. Мен лично не ме притеснява дали изписва за изгоряла крушка защото така или иначе ще я забележа, а дали ще дава грешка компа когато сложим ЛЕД крушки Big Grin , примерно на задните стопове или габарити.
За ксенона, ако е 35W каквито са моите например , борд-компа ми пресвяткаше от време на време , но си реших проблема с прословутото продупкване на панелното съпротивление което е за късите фарове. И така вече 3 годинки си карам


супер Wink сега остава колегата да се похвали от къде си е взел тези крушки за задната светлина и за задния номер Wink Wink Wink
"Акъла" е единственото нещо , което можеш да го даваш без да го имаш !
Reply

#15
на изброените неща от мен на които съм сложил лед няма проблем не ги следи или поне е достатъчно като товар. сложих и лед крушка на стопа но там я засича и при всяко натискане на спирачката светваше грешка и съм ги свалил. при мен с 35W ксенон нямах грешка, след това ми изгоря единия баласт и сложих друг пак 35W, но от време на време примигва за грешка и сложих една залагалка за да не ми примигва.
Volvo S60 D5 163hp D5244T - automatic
[Image: ab192146.gif]
юзербары для форумов
Reply

#16
Dodo 155 Wrote:
bell Wrote:Аз както се бях похвалил преди два медеца сложих LED на предните габарити. Светеха направо като ксенони, но за съжаление изгоряха май в един и същи ден и се набутах с едни 25 лв. Smile
На Явор му подарих едни и единият също изгоря ... оказа се, че самият фар нагрява много диодите и те пукат.
Ти си с ксенон и не би трябвало да има подобна драма, така че ако искаш - ще ти направя един коледен подарък на LED-чета :mrgreen:
При ХС90 предните габарите са отделени и отделно е с ксенон лупа и няма ядове Wink
На LED-овете това им е кусурът - много са податливи на температура.
Поздрави!
Дам, точно така стана. И то лятото.
Само че не само едната, а и двете крушки се предадоха. И то се изпекоха smd-тата точно от горната страна на led-крушката (тези които са под крушката за късите).
Както каза Влади, за светодиодите е важно да им е хладно. Хладно ли им е, са практически вечни (а и произвеждат повече светлина). Освен ако не са с китайски ментак-кристали разбира се...
Та, за мое съжаление си върнах обикновените крушки за габарита.

По темата: според мен главното предимство на "LED-реплейсмънта" (по модерному) е животът на LED крушките. Съответно големият интервал между смените им.
Яркостта им (в сравнение с обикновената крушка) не мисля че се нуждае от коментар Smile

Поздрави,
Явор
(ex) 2013 - 2017/ Volvo XC70, D5, 2007
(ex) 2016 - 2018/ Audi A4 1.8T Quattro, 1999
2011 - present/ Volvo S80, 2.0T, 1999
2017 - present/ Audi A8 4.2 Quattro, 2005
2017 - present/ Mini One, 2017
2020 - present/ Volvo V70 AWD, D5, 2005
Reply

#17
Dodo 155 Wrote:
mar7ooo_92 Wrote:Не бих казал, че ще окаже някакво влияние върху разхода, ако окаже, то ще е почти нищожно.

Колегата Dodo 155 e обяснил много добре, аз само ще добавя, че е хубаво да използваш диоди от една марка и един и същ цвят за вътре в купето, защото човешкото око е много чувствително, и ако са от различни марки е много вероятно корелирана цветна температура да се разминава, което дразни на очите. Ако имаш възможност си потърси диоди с корелирана цветна температура около 4000 Келвин, т.е. за предпочитане е така нареченото топло бяло.
Да, това пропуснах да кажа - максимум 4000К, защото става много "студено", така да се каже.
Аз в купето съм точно с такива, на плафона в сенника си взех 3000К и определено повече ми харесва.
На габаритите са 3000К и светят идеално ... първоначално бях сложил и там 4000К, но седяха малко ГОЛФ-аджийски и ги смених.
Единствено ми харесва 4000К на задния номер, изпъква самият номер много добре Smile

Препоръчвам на колегата да си вземе от този сайт - <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dx.com">http://www.dx.com</a><!-- m --> и да търси крушки на SENCART или такива с чипове на OSRAM Wink
Аз си купувам от тях и идват за около 2 седмици. Отделно ще си направиш комплекта за по-малко пари.

Поздрави!

Колко топла светлина вече човека ще избере, иначе е най-добрата светлина за очите е между 2500К и 4500К. Колко по-малко е числото толкова по "жълта" е светлината, колкото по-голямо е, толкова е по "бяла", а при по-големи от 4000К направо е синееща, доближава се до синия цвят на небето.
И малко важна информация:

Източник на светлина ----------------------------------- Цветна температура
Кибритена клечка --------------------------------------------------- 1 700 К
Свещ -------------------------------------------------------------------- 1 500 К
Крушка (40 W) -------------------------------------------------------- 2 680 K
Крушка (60 W) -------------------------------------------------------- 2 200 K
Крушка (100 W) ------------------------------------------------------- 2 800 K
Крушка (200 W) ------------------------------------------------------- 3 000 K
Халогенна лампа, флуоресцентна тръба (топло бяла) ----- 3 000 K
Фотолампа тип В, Халогенна лампа ------------------------------ 3 200 K
Флуоресцентна тръба (студено бяла) ----------------------------4 000 K
Ксенонова лампа ------------------------------------------------------ 4 500-5 000 K
Сутрешно слънце/ Вечерно слънце ------------------------------- 5 000 K
Късно утринно слънце/ Ранно вечерно слънце --------------- 5 500 K
Електрическа светкавица ------------------------------------------ 5 500-5 600 K
Обедно слънце, облачно ------------------------------------------- 5 500-7 000 K
Ясно синьо небе ------------------------------------------------------- 9 000-12 000 K
Здрач -------------------------------------------------------------------- 10 000 K



Прилагам снимка за да се види разликата Smile
   
Веднъж VOLVO, завинаги VOLVO ...
Сега: VOLVO V40 1.9D 115hp 2002г,.
предишна: VOLVO V40 1.9D 115hp 2003г.
предишна: VOLVO 440 Turbo 1989г.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)