Posts: 903
Threads: 42
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2010
Reputation:
0
аз също съм с led на габаритите отпред от тези с лупата и няма драма за момента, вече може би 2 месеца светят, иначе имам Led на номера, на задната( сложих много силни с лупи, и като сложа задна направо ден става) сега се оглеждам за мигачите но или ми се струват слаби или цената не ми харесва . ще сменя и в купето но не съм ги видял дали всички са еднакви че са си бая бройки да видя какво да поръчвам. сложих си лед и на Халогените отпред
това е халогени + габарити
Posts: 143
Threads: 7
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2013
Reputation:
0
"Акъла" е единственото нещо , което можеш да го даваш без да го имаш !
Posts: 577
Threads: 71
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2008
Reputation:
0
Човек цял живот се учи . . .
Posts: 143
Threads: 7
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2013
Reputation:
0
"Акъла" е единственото нещо , което можеш да го даваш без да го имаш !
Posts: 903
Threads: 42
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2010
Reputation:
0
на изброените неща от мен на които съм сложил лед няма проблем не ги следи или поне е достатъчно като товар. сложих и лед крушка на стопа но там я засича и при всяко натискане на спирачката светваше грешка и съм ги свалил. при мен с 35W ксенон нямах грешка, след това ми изгоря единия баласт и сложих друг пак 35W, но от време на време примигва за грешка и сложих една залагалка за да не ми примигва.
Posts: 1,008
Threads: 70
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2011
Reputation:
0
Dodo 155 Wrote:bell Wrote:Аз както се бях похвалил преди два медеца сложих LED на предните габарити. Светеха направо като ксенони, но за съжаление изгоряха май в един и същи ден и се набутах с едни 25 лв. На Явор му подарих едни и единият също изгоря ... оказа се, че самият фар нагрява много диодите и те пукат.
Ти си с ксенон и не би трябвало да има подобна драма, така че ако искаш - ще ти направя един коледен подарък на LED-чета :mrgreen:
При ХС90 предните габарите са отделени и отделно е с ксенон лупа и няма ядове
На LED-овете това им е кусурът - много са податливи на температура.
Поздрави! Дам, точно така стана. И то лятото.
Само че не само едната, а и двете крушки се предадоха. И то се изпекоха smd-тата точно от горната страна на led-крушката (тези които са под крушката за късите).
Както каза Влади, за светодиодите е важно да им е хладно. Хладно ли им е, са практически вечни (а и произвеждат повече светлина). Освен ако не са с китайски ментак-кристали разбира се...
Та, за мое съжаление си върнах обикновените крушки за габарита.
По темата: според мен главното предимство на "LED-реплейсмънта" (по модерному) е животът на LED крушките. Съответно големият интервал между смените им.
Яркостта им (в сравнение с обикновената крушка) не мисля че се нуждае от коментар
Поздрави,
Явор
(ex) 2013 - 2017/ Volvo XC70, D5, 2007
(ex) 2016 - 2018/ Audi A4 1.8T Quattro, 1999
2011 - present/ Volvo S80, 2.0T, 1999
2017 - present/ Audi A8 4.2 Quattro, 2005
2017 - present/ Mini One, 2017
2020 - present/ Volvo V70 AWD, D5, 2005
Posts: 529
Threads: 77
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2010
Reputation:
0
Горд собственик на: Волво V40 1.9D 115hp
Dodo 155 Wrote:mar7ooo_92 Wrote:Не бих казал, че ще окаже някакво влияние върху разхода, ако окаже, то ще е почти нищожно.
Колегата Dodo 155 e обяснил много добре, аз само ще добавя, че е хубаво да използваш диоди от една марка и един и същ цвят за вътре в купето, защото човешкото око е много чувствително, и ако са от различни марки е много вероятно корелирана цветна температура да се разминава, което дразни на очите. Ако имаш възможност си потърси диоди с корелирана цветна температура около 4000 Келвин, т.е. за предпочитане е така нареченото топло бяло. Да, това пропуснах да кажа - максимум 4000К, защото става много "студено", така да се каже.
Аз в купето съм точно с такива, на плафона в сенника си взех 3000К и определено повече ми харесва.
На габаритите са 3000К и светят идеално ... първоначално бях сложил и там 4000К, но седяха малко ГОЛФ-аджийски и ги смених.
Единствено ми харесва 4000К на задния номер, изпъква самият номер много добре
Препоръчвам на колегата да си вземе от този сайт - <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dx.com">http://www.dx.com</a><!-- m --> и да търси крушки на SENCART или такива с чипове на OSRAM
Аз си купувам от тях и идват за около 2 седмици. Отделно ще си направиш комплекта за по-малко пари.
Поздрави!
Колко топла светлина вече човека ще избере, иначе е най-добрата светлина за очите е между 2500К и 4500К. Колко по-малко е числото толкова по "жълта" е светлината, колкото по-голямо е, толкова е по "бяла", а при по-големи от 4000К направо е синееща, доближава се до синия цвят на небето.
И малко важна информация:
Източник на светлина ----------------------------------- Цветна температура
Кибритена клечка --------------------------------------------------- 1 700 К
Свещ -------------------------------------------------------------------- 1 500 К
Крушка (40 W) -------------------------------------------------------- 2 680 K
Крушка (60 W) -------------------------------------------------------- 2 200 K
Крушка (100 W) ------------------------------------------------------- 2 800 K
Крушка (200 W) ------------------------------------------------------- 3 000 K
Халогенна лампа, флуоресцентна тръба (топло бяла) ----- 3 000 K
Фотолампа тип В, Халогенна лампа ------------------------------ 3 200 K
Флуоресцентна тръба (студено бяла) ----------------------------4 000 K
Ксенонова лампа ------------------------------------------------------ 4 500-5 000 K
Сутрешно слънце/ Вечерно слънце ------------------------------- 5 000 K
Късно утринно слънце/ Ранно вечерно слънце --------------- 5 500 K
Електрическа светкавица ------------------------------------------ 5 500-5 600 K
Обедно слънце, облачно ------------------------------------------- 5 500-7 000 K
Ясно синьо небе ------------------------------------------------------- 9 000-12 000 K
Здрач -------------------------------------------------------------------- 10 000 K
Прилагам снимка за да се види разликата
Веднъж VOLVO, завинаги VOLVO ...
Сега: VOLVO V40 1.9D 115hp 2002г,.
предишна: VOLVO V40 1.9D 115hp 2003г.
предишна: VOLVO 440 Turbo 1989г.
|