The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Въпросителни за S40 2.0Т 160к.с.

#1
Здравейте колеги!
Става въпрос за S40 2.0Т 16V 160к.с. от 2004г. и отново се налага да се допитам до вас, защото не съм много добре запознат с този (2.0Т 16V 160к.с.) мотор, а не успях да открия и информация за него тук във форума. Интересувам се, защото един приятел има намерения да я вземе, но се интересува от слабите места.
Интересувам най-вече дали има проблеми с турбото, маховика демпферен ли е и сменя ли се често както при старите, проблемни ли са шарнирните болтове и като цяло окачването на автомобила, както и всички по фрапиращи проблеми? Също знам че 16 клапановите мотори си горят по малко масло, но някъде във форума прочетох, че горят между 1л - 1.5л, което ме накара са се замисля дали е нормално ?

Ако има някакви теми във форума, моля да ми ги пуснете като отговор.

Става въпрос за тази кола.
Веднъж VOLVO, завинаги VOLVO ...
Сега: VOLVO V40 1.9D 115hp 2002г,.
предишна: VOLVO V40 1.9D 115hp 2003г.
предишна: VOLVO 440 Turbo 1989г.
Reply

#2
Ами нека колегите, които имат S/V 40 или са по-запознати да пишат, но съм чувал че тази скоростна кутия, с която е колата от обявата е по-сполучлива от другата, монтирана при дизелите и по-малките бензини, без да знам наименованията им /на кутиите/ по кодове, съдя по разположението на предавките за вида и. За ражода на масло - моето мнение че се обуславя от састоянието на турбото и мотора в случая, а не от това че е 16 клапана, а за турбобензин от това поколение автомобили ражод от 1-2 литра на смяна /15000 км/ е съвсем нормален, особено ако се кара агресивно, за каквото е и създадена. По другите ти въпроси нека колегите с повече опит с S/V 40 да споделят, моя опит е с S 80 и други турбинирани бензини и дизели.
Reply

#3
колега, здравей, маховикът е демпферен, сменя се на същия интервал като при тези преди фейслифта, колата може да има всякакви проблеми, като повечето коли на нашия пазар, турбините иначе са много здрави и сравнение с дизеловите издържат двойно и тройно, но зависи от конкретния случай. Ходовата част по родните пътища, трябва да ти е ясно, че ще е за смяна в повечето случаи, в крайна сметка два предни носача са към 200лв нови - взимаш ги и забравяш за шарнири в близките 5 години. Разходът на масло по книжка е от 150мл до половин литър на 1200км... Хубавото е че двигателят не е измит и може да се видят дали има течове на масло. Ако все пак решите да я гледате мога да дойда с вас в удобно за мен време, все пак повече глави - има по-малка вероятност да се прецакате.
Smile
S402.0T99 - на части
S402.0T01
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)