12-04-2014, 09:43 PM
Здравейте колеги!
Става въпрос за S40 2.0Т 16V 160к.с. от 2004г. и отново се налага да се допитам до вас, защото не съм много добре запознат с този (2.0Т 16V 160к.с.) мотор, а не успях да открия и информация за него тук във форума. Интересувам се, защото един приятел има намерения да я вземе, но се интересува от слабите места.
Интересувам най-вече дали има проблеми с турбото, маховика демпферен ли е и сменя ли се често както при старите, проблемни ли са шарнирните болтове и като цяло окачването на автомобила, както и всички по фрапиращи проблеми? Също знам че 16 клапановите мотори си горят по малко масло, но някъде във форума прочетох, че горят между 1л - 1.5л, което ме накара са се замисля дали е нормално ?
Ако има някакви теми във форума, моля да ми ги пуснете като отговор.
Става въпрос за тази кола.
Става въпрос за S40 2.0Т 16V 160к.с. от 2004г. и отново се налага да се допитам до вас, защото не съм много добре запознат с този (2.0Т 16V 160к.с.) мотор, а не успях да открия и информация за него тук във форума. Интересувам се, защото един приятел има намерения да я вземе, но се интересува от слабите места.
Интересувам най-вече дали има проблеми с турбото, маховика демпферен ли е и сменя ли се често както при старите, проблемни ли са шарнирните болтове и като цяло окачването на автомобила, както и всички по фрапиращи проблеми? Също знам че 16 клапановите мотори си горят по малко масло, но някъде във форума прочетох, че горят между 1л - 1.5л, което ме накара са се замисля дали е нормално ?
Ако има някакви теми във форума, моля да ми ги пуснете като отговор.
Става въпрос за тази кола.
Веднъж VOLVO, завинаги VOLVO ...
Сега: VOLVO V40 1.9D 115hp 2002г,.
предишна: VOLVO V40 1.9D 115hp 2003г.
предишна: VOLVO 440 Turbo 1989г.
Сега: VOLVO V40 1.9D 115hp 2002г,.
предишна: VOLVO V40 1.9D 115hp 2003г.
предишна: VOLVO 440 Turbo 1989г.