12-16-2014, 01:53 PM
V O L V O S 70
Дата на производство август 1997 г.
Тип двигател Бензинов
Мощност 126 к.с.
Скоростна кутия Ръчна
Категория Седан
Пробег 271000 км
Цвят Сребърен, като фолиото по него е в два нюанса на сивия металик
Продавам си волвото. Поддържа се при Севдо, като новия собственик според мен би продължил там да го поддържа
Колата се прави постоянно откъм доработки, винаги се заигравам с нещо и се развива малко по малко като проект.
Не е нов внос, не е уникат, но пък е на реални километри и винаги обгрижван. С метанова уредба Landi Renzo, поставяна в Италия, пълни се с 23лв, с които градско изминава 160-180км, извънгр. около 230-240км. Волвото е солиден автомобил с отлично ниво на безопасност - в конструкцията е вградена системата SIPS, както и страничи въздушни възглавници за предните седалки. Част от екстрите: двузонов климатроник, идеално работещ; пълен ел. пакет - 4 стъкла, подгр. огледала, антена; регулируем в дълбочина и височина волан; светлинен пакет - плафони за четене отзад и в краката; парктроник заден; ксенон; надуване на предни седалки в областта на кръста, като шофьорската се регулира и по височина; дистанционно отключване и аларма, с пълен брой ключове, както и ориг. книжки на автомобила; аудио система Алпайн със страхотен звук и изводи за usb/Ipod; фарове за мъгла; ел. регулиране на фаровете, борд. комп - Инфо център; полу-кожен салон и други. на 243 000 е сменен ангренажен к-кт, на 255 000 - к-кт съединител. Чисто ново окачване FK - 4 аморт. с всички тампони, предни пружини Ейбах -30мм, лагери и буфери отпред, десен носач, рециклиран ляв, биалети и др. - с което пътното поведение е страхотно и не се нарушава комфорта. Нови 2 гърнета и мека връзка, като третото е оригиналното и колата е много тиха вътре. Междувременно са сменени много неща - оригинални НЖК свещи по код, филтър купе, почистени дросел и стъпков мотор, сменени всички вакуми и маркучи по мотора, предни спирачни маркучи, накладки на 4-те колела и много други. В момента като забележка технически има само теч от хидравличната рейка, на около 2 месеца отива по 1 литър доливане, като рейката е за рециклиране - около 200-250 лева. Литър масло е 8,80лв.
Продава се, защото искам по-дърто и по-голямо Волво ; ) вероятно ще взема някое 960 2.9, но да видим.
тук има повече снимки: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11418673774588030">http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... 3774588030</a><!-- m -->
цената е 3 890 лева, като за форума съм склонен на лек коментар - предпочитам да я вземе мераклия, който да я доразвие, имам много идеи още за нея!
Дата на производство август 1997 г.
Тип двигател Бензинов
Мощност 126 к.с.
Скоростна кутия Ръчна
Категория Седан
Пробег 271000 км
Цвят Сребърен, като фолиото по него е в два нюанса на сивия металик
Продавам си волвото. Поддържа се при Севдо, като новия собственик според мен би продължил там да го поддържа
Колата се прави постоянно откъм доработки, винаги се заигравам с нещо и се развива малко по малко като проект.
Не е нов внос, не е уникат, но пък е на реални километри и винаги обгрижван. С метанова уредба Landi Renzo, поставяна в Италия, пълни се с 23лв, с които градско изминава 160-180км, извънгр. около 230-240км. Волвото е солиден автомобил с отлично ниво на безопасност - в конструкцията е вградена системата SIPS, както и страничи въздушни възглавници за предните седалки. Част от екстрите: двузонов климатроник, идеално работещ; пълен ел. пакет - 4 стъкла, подгр. огледала, антена; регулируем в дълбочина и височина волан; светлинен пакет - плафони за четене отзад и в краката; парктроник заден; ксенон; надуване на предни седалки в областта на кръста, като шофьорската се регулира и по височина; дистанционно отключване и аларма, с пълен брой ключове, както и ориг. книжки на автомобила; аудио система Алпайн със страхотен звук и изводи за usb/Ipod; фарове за мъгла; ел. регулиране на фаровете, борд. комп - Инфо център; полу-кожен салон и други. на 243 000 е сменен ангренажен к-кт, на 255 000 - к-кт съединител. Чисто ново окачване FK - 4 аморт. с всички тампони, предни пружини Ейбах -30мм, лагери и буфери отпред, десен носач, рециклиран ляв, биалети и др. - с което пътното поведение е страхотно и не се нарушава комфорта. Нови 2 гърнета и мека връзка, като третото е оригиналното и колата е много тиха вътре. Междувременно са сменени много неща - оригинални НЖК свещи по код, филтър купе, почистени дросел и стъпков мотор, сменени всички вакуми и маркучи по мотора, предни спирачни маркучи, накладки на 4-те колела и много други. В момента като забележка технически има само теч от хидравличната рейка, на около 2 месеца отива по 1 литър доливане, като рейката е за рециклиране - около 200-250 лева. Литър масло е 8,80лв.
Продава се, защото искам по-дърто и по-голямо Волво ; ) вероятно ще взема някое 960 2.9, но да видим.
тук има повече снимки: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11418673774588030">http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... 3774588030</a><!-- m -->
цената е 3 890 лева, като за форума съм склонен на лек коментар - предпочитам да я вземе мераклия, който да я доразвие, имам много идеи още за нея!
...с живота под вежди се гледаме строго, и боря се с него, доколкото аз мога... карта 00430