The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Молба

#1
Здравейте на всички. Нов съм във форума и горд собственик на волво от доста години. Сега обаче имам нужда от вашата помощ. Легнала ми е на сърце една С40 т5, 2005 година , автомат и не мога да спра да мисля за нея. Обявата и стой от близо една година, което ме кара да си мисля, че нещо не е наред. В същото време обаче колата адски много ми харесва. Моля дайте ми съвет дали да я взема, скъпи ли са и частите и има ли комфорт в нея, разхлопват ли се пластмасите. Благодаря ви, а ето я и нея

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.cars.bg/c785166">http://www.cars.bg/c785166</a><!-- m -->
Reply

#2
Здрасти колега. И аз искам такава :!: Big Grin , ама друг път Big Grin . Вземай някой колега с VIDA ( инструмент за диагностика на Волво ) за да я проверите за евентуални проблеми.Покарайте я и ако всичко е наред я взимай. Тоя мотор е "чук" и ще те надживее Big Grin . А и цената не е много висока. При Волво рядко се разлопват пластмаси, освен ако са пипани и сложени нескопосано.
Успех и Весели празници :!:
Човек цял живот се учи . . .


[Image: ab250839.gif]
Reply

#3
Аз не бих я взел!

На първо място е автоматик, а при положение, че ти имаш избор в Европа, ако бях на твое място бих избягал с 200 от този боклук!Некачествени са(само за последните няколко седмици във форума имаше 3-4 заминали АСК), по-скъпи са за подръжка, по-скъпи са за ремонт, по-висок разход имат, по-спънати са(ще ти убие кефа от това да имаш Т5), а и е много отегчително да караш автоматик, особено на дълъг път.АСК е добре само, ако въртиш предимно градско, но аз дори и там бих избрал РСК, ако имах избор, като теб!Сред привържениците на АСК битува мнението, че ако гледаш кутията "като писано яйце" проблеми няма да имаш.

Частите ще ти се сторят скъпи, ако сравняваш с Фауве например, но ще са ти евтини, ако сравниш с немската премиум тройка!

Комфорт...зависи какво точно разбираш под комфорт.Седалките са удобни, отпред място има, отзад е добре, но само за 2 деца с ръст не повече от 170 см да речем.Ако сложиш двама възрастни по 180+ см определено няма да им е комфортно, освен ако отпред не са джуджета!
Возията е твърда, а това дразни.Пластмасите като цяло не скърцат, но съм имал отделни проблеми с тях.

Иначе колата поне на снимки изглежда много добре.За цената не мога да коментирам.
Volvo V70 2002 Bi-Fuel

Volvo S80 2008 T6 AWD

Ex: Volvo V50 2005 2,4i
Reply

#4
Благодаря ви за коментарите! Значи доколкото разбирам проблем би създала евентуално скоростната кутия. От друга страна негатив биха могли да бъдат размерите на колата. А купето по малко ли е вътре като обем от това на предишната с40? Отделно от това мен ме притеснява турбината, както и това, че колата е декларирано да бъде да 200 хиляди. Няма ли да и е дошло времето?
Reply

#5
Задължително преглед в МП за да ти кажат най-малко има ли сервизна история или не(лошото май беше че трябва да си собственик за да я получиш). Това че е стояла близо година не е много добре, една кола трябва да се кара иначе се скапва.
ex XC90
Reply

#6
Мнения много ще намериш. Едни са доволни, други са патили или са имали проблеми.Така е :!: Да не забравяме , че колата е втора ръка и много зависи как първия собственик я е гледал и глезил Big Grin.Това ще го разбереш само когато я покараш или когато излезе диагнозата от МП . За това ако си решил да я взимаш, то най-добре ще е МП да я погледне. Ако все пак ТЕ не открият проблем....решаваш ТИ :!: То най-лесно е да е нова.....тогава всички ще са доволни и мнения като тия тука няма да има Big Grin
Турбините са "корави". Как да е, не се износват. Има си начини да се проверява това.
За мен е валидно "правилото" , че голям мотор трудно се скапва. Това разбира се е мое мнение. Успех в начинанието
Човек цял живот се учи . . .


[Image: ab250839.gif]
Reply

#7
Както и колегите по-горе те посъветваха отиваш на "комина" Big Grin <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.motopfohe.bg/dealer_network.php?dn=3">http://www.motopfohe.bg/dealer_network.php?dn=3</a><!-- m --> , ако имаш възможност разбира се. После даваш възможност на най-долната част на гърба да усети колата и той ще ти каже дали това е твоята кола. Wink

Филми винаги могат да излязат, но не е нужно предварително да се вкарваш в тях. Wink
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#8
advokata25 Wrote:Благодаря ви за коментарите! Значи доколкото разбирам проблем би създала евентуално скоростната кутия. От друга страна негатив биха могли да бъдат размерите на колата. А купето по малко ли е вътре като обем от това на предишната с40? Отделно от това мен ме притеснява турбината, както и това, че колата е декларирано да бъде да 200 хиляди. Няма ли да и е дошло времето?
Купето е доста по-просторно от предишното поколение на С40, но пък предишното е много по-здраво от него.То е и последното Волво, което можеш да видиш на първите места в някои сайтове за надежност.След него.....буквално си е потоп.Форд - друго не е нужно да се добави :evil:
Иначе проблемни са сензор за външна температура, предни лагер-главина(това при мен си е консуматив Big Grin ), носачи(100-на хил. км изкарват средно), биалети(70 000 км средно), маншони на полуоска(100-120 000 км), тампони, климатика сдавал багажа на 160-180 000 км, алтернаторите също са им слабо място.В офиациалния дилър тук ми казаха, че малките модели са най-качествени, ако избощо е правилно да се употреби думата качество за съвременен автомобил, а петцилиндровите двигатели са най-здравите.Откъм двигател проблеми едва ли ще имаш, но с други по-дребни неща ще имаш ядове.
Volvo V70 2002 Bi-Fuel

Volvo S80 2008 T6 AWD

Ex: Volvo V50 2005 2,4i
Reply

#9
caby Wrote:...
За мен е валидно "правилото" , че голям мотор трудно се скапва. Това разбира се е мое мнение....
Ърв Гордън за 48 години е навъртял към 5 млн. км с неговото P1800S, а двигателят му не е 12-ак, нито 8-ак, даже 6-ак не е!Ако не бъркам, неговото легендарно Волво е с 4 цилиндъра(анатема за всички, които поддържат теорията със здравите големи двигатели), а обема е 1,8.
Казват че малките двигатели загряват най-бързо, съответно си прави изводите, как се отразява това на живота му.
Е, ако искаш да дърпаш каравана или лодка да речем, тогава е по-добре да си с голям двигател.
Volvo V70 2002 Bi-Fuel

Volvo S80 2008 T6 AWD

Ex: Volvo V50 2005 2,4i
Reply

#10
Ev-V50 Wrote:(анатема за всички, които поддържат теорията със здравите големи двигатели)
... Big Grin Big Grin Big Grin ...

Ev-V50 Wrote:Е, ако искаш да дърпаш каравана или лодка да речем, тогава е по-добре да си с голям двигател.
...както и екстремно натоварване на мотора, примерно при изпреварване ....Примерите са много Big Grin
Човек цял живот се учи . . .


[Image: ab250839.gif]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)