Posts: 9
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2014
Reputation:
0
Здравейте на всички. Нов съм във форума и горд собственик на волво от доста години. Сега обаче имам нужда от вашата помощ. Легнала ми е на сърце една С40 т5, 2005 година , автомат и не мога да спра да мисля за нея. Обявата и стой от близо една година, което ме кара да си мисля, че нещо не е наред. В същото време обаче колата адски много ми харесва. Моля дайте ми съвет дали да я взема, скъпи ли са и частите и има ли комфорт в нея, разхлопват ли се пластмасите. Благодаря ви, а ето я и нея
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.cars.bg/c785166">http://www.cars.bg/c785166</a><!-- m -->
Posts: 577
Threads: 71
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2008
Reputation:
0
Здрасти колега. И аз искам такава :!: , ама друг път . Вземай някой колега с VIDA ( инструмент за диагностика на Волво ) за да я проверите за евентуални проблеми.Покарайте я и ако всичко е наред я взимай. Тоя мотор е "чук" и ще те надживее . А и цената не е много висока. При Волво рядко се разлопват пластмаси, освен ако са пипани и сложени нескопосано.
Успех и Весели празници :!:
Човек цял живот се учи . . .
Posts: 578
Threads: 35
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2010
Reputation:
0
Аз не бих я взел!
На първо място е автоматик, а при положение, че ти имаш избор в Европа, ако бях на твое място бих избягал с 200 от този боклук!Некачествени са(само за последните няколко седмици във форума имаше 3-4 заминали АСК), по-скъпи са за подръжка, по-скъпи са за ремонт, по-висок разход имат, по-спънати са(ще ти убие кефа от това да имаш Т5), а и е много отегчително да караш автоматик, особено на дълъг път.АСК е добре само, ако въртиш предимно градско, но аз дори и там бих избрал РСК, ако имах избор, като теб!Сред привържениците на АСК битува мнението, че ако гледаш кутията "като писано яйце" проблеми няма да имаш.
Частите ще ти се сторят скъпи, ако сравняваш с Фауве например, но ще са ти евтини, ако сравниш с немската премиум тройка!
Комфорт...зависи какво точно разбираш под комфорт.Седалките са удобни, отпред място има, отзад е добре, но само за 2 деца с ръст не повече от 170 см да речем.Ако сложиш двама възрастни по 180+ см определено няма да им е комфортно, освен ако отпред не са джуджета!
Возията е твърда, а това дразни.Пластмасите като цяло не скърцат, но съм имал отделни проблеми с тях.
Иначе колата поне на снимки изглежда много добре.За цената не мога да коментирам.
Volvo V70 2002 Bi-Fuel
Volvo S80 2008 T6 AWD
Ex: Volvo V50 2005 2,4i
Posts: 9
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2014
Reputation:
0
Благодаря ви за коментарите! Значи доколкото разбирам проблем би създала евентуално скоростната кутия. От друга страна негатив биха могли да бъдат размерите на колата. А купето по малко ли е вътре като обем от това на предишната с40? Отделно от това мен ме притеснява турбината, както и това, че колата е декларирано да бъде да 200 хиляди. Няма ли да и е дошло времето?
Posts: 1,353
Threads: 63
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2013
Reputation:
5
Горд собственик на: Mazda CX5 - ex XC90
Задължително преглед в МП за да ти кажат най-малко има ли сервизна история или не(лошото май беше че трябва да си собственик за да я получиш). Това че е стояла близо година не е много добре, една кола трябва да се кара иначе се скапва.
ex XC90
Posts: 577
Threads: 71
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2008
Reputation:
0
Мнения много ще намериш. Едни са доволни, други са патили или са имали проблеми.Така е :!: Да не забравяме , че колата е втора ръка и много зависи как първия собственик я е гледал и глезил .Това ще го разбереш само когато я покараш или когато излезе диагнозата от МП . За това ако си решил да я взимаш, то най-добре ще е МП да я погледне. Ако все пак ТЕ не открият проблем....решаваш ТИ :!: То най-лесно е да е нова.....тогава всички ще са доволни и мнения като тия тука няма да има
Турбините са "корави". Как да е, не се износват. Има си начини да се проверява това.
За мен е валидно "правилото" , че голям мотор трудно се скапва. Това разбира се е мое мнение. Успех в начинанието
Човек цял живот се учи . . .
Posts: 3,420
Threads: 154
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2007
Reputation:
9
Както и колегите по-горе те посъветваха отиваш на "комина" <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.motopfohe.bg/dealer_network.php?dn=3">http://www.motopfohe.bg/dealer_network.php?dn=3</a><!-- m --> , ако имаш възможност разбира се. После даваш възможност на най-долната част на гърба да усети колата и той ще ти каже дали това е твоята кола.
Филми винаги могат да излязат, но не е нужно предварително да се вкарваш в тях.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Posts: 578
Threads: 35
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2010
Reputation:
0
advokata25 Wrote:Благодаря ви за коментарите! Значи доколкото разбирам проблем би създала евентуално скоростната кутия. От друга страна негатив биха могли да бъдат размерите на колата. А купето по малко ли е вътре като обем от това на предишната с40? Отделно от това мен ме притеснява турбината, както и това, че колата е декларирано да бъде да 200 хиляди. Няма ли да и е дошло времето? Купето е доста по-просторно от предишното поколение на С40, но пък предишното е много по-здраво от него.То е и последното Волво, което можеш да видиш на първите места в някои сайтове за надежност.След него.....буквално си е потоп.Форд - друго не е нужно да се добави :evil:
Иначе проблемни са сензор за външна температура, предни лагер-главина(това при мен си е консуматив ), носачи(100-на хил. км изкарват средно), биалети(70 000 км средно), маншони на полуоска(100-120 000 км), тампони, климатика сдавал багажа на 160-180 000 км, алтернаторите също са им слабо място.В офиациалния дилър тук ми казаха, че малките модели са най-качествени, ако избощо е правилно да се употреби думата качество за съвременен автомобил, а петцилиндровите двигатели са най-здравите.Откъм двигател проблеми едва ли ще имаш, но с други по-дребни неща ще имаш ядове.
Volvo V70 2002 Bi-Fuel
Volvo S80 2008 T6 AWD
Ex: Volvo V50 2005 2,4i
Posts: 578
Threads: 35
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2010
Reputation:
0
caby Wrote:...
За мен е валидно "правилото" , че голям мотор трудно се скапва. Това разбира се е мое мнение.... Ърв Гордън за 48 години е навъртял към 5 млн. км с неговото P1800S, а двигателят му не е 12-ак, нито 8-ак, даже 6-ак не е!Ако не бъркам, неговото легендарно Волво е с 4 цилиндъра(анатема за всички, които поддържат теорията със здравите големи двигатели), а обема е 1,8.
Казват че малките двигатели загряват най-бързо, съответно си прави изводите, как се отразява това на живота му.
Е, ако искаш да дърпаш каравана или лодка да речем, тогава е по-добре да си с голям двигател.
Volvo V70 2002 Bi-Fuel
Volvo S80 2008 T6 AWD
Ex: Volvo V50 2005 2,4i
Posts: 577
Threads: 71
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2008
Reputation:
0
|