The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Реглаж фарове.

#1
Здравейте колеги! Имам проблем със регулирането на десен фар.При опит да го регулирам левия фар , пластмасовата машинка , явно от топлината , просто стана на сол.И наникъде.Сега какво да правя , сам ли да ръчкам по фара , как и къде ? Или просто да я закарам на жичкаджииски сервиз там да дерзаят , или в мото-пфое да им подосаждам ? Дайте някакъв съвет като за начало сам да си го оправя , тоя проблем.Просто в момента десния фар , лъча ми кръстосва левия и свети много високо.Поздрави! Smile
Sweden style , by momcho00
____________________________________________________________________________
Клубна карта №:00389
[Image: ab271105.gif]
пазлы trefl
Reply

#2
Миналата година при опит за регулиране на фаровете на колата на тъща ми, в "Мотоексперт", на единия фар "машинката" се счупи...
Опитаха да я лепят, не стана. Понеже е в комплект с рефлектора, няма как да се намери отделно.
Рефлектора може да се отдели от стъклото, но доколкото знам само рефлектор не се продава.
Накрая се принудих да купя нов фар. Това е. Успех!
TO DARE IS TO DO

Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Reply

#3
Последния пост. Wink
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=6988&hilit=">viewtopic.php?f=8&t=6988&hilit=</a><!-- l -->врътки&start=10

Успех.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#4
Тези пластмаси за регулирането на фаровете са всеобщ проблем. При мен са счупени и на двата фара. "Побългарих" ги по следния начин:
Свалих фара и махнах остатъците от черните пластмасови врътки. В гнездото на корпуса на фара залепих с епоксидна смола обикновена гайка М6. На шпилката на рефлектора същата гайка, фиксирана пак със смола, за да върти шпилката. Фаровете се регулират с гаечен ключ (№10 в случая).
В момента нямам възможност да приложа снимки, но ако е крайно необходимо - довечера.
Ако си разменим по една вещ, всеки от нас ще си остане с една, но ако си разменим по една идея, всеки ще има по две.

V40, 1,8 115 кс, 1998 г , ГИ "Фобос"
Reply

#5
dddinev Wrote:Тези пластмаси за регулирането на фаровете са всеобщ проблем. При мен са счупени и на двата фара. "Побългарих" ги по следния начин:
Свалих фара и махнах остатъците от черните пластмасови врътки. В гнездото на корпуса на фара залепих с епоксидна смола обикновена гайка М6. На шпилката на рефлектора същата гайка, фиксирана пак със смола, за да върти шпилката. Фаровете се регулират с гаечен ключ (№10 в случая).
В момента нямам възможност да приложа снимки, но ако е крайно необходимо - довечера.
Ако имаш снимки споделяй колега , ще съм ти благодарен ! Smile
Sweden style , by momcho00
____________________________________________________________________________
Клубна карта №:00389
[Image: ab271105.gif]
пазлы trefl
Reply

#6
Не изглежда много професионално, но ми се наложи да правя операцията, докато бяхме на почивка през лятото на 2007. Купих от една железария тубичка епоксидна смола и 4 гайки и за 2 бири време сътворих това :o


Attached Files Thumbnail(s)
   
Ако си разменим по една вещ, всеки от нас ще си остане с една, но ако си разменим по една идея, всеки ще има по две.

V40, 1,8 115 кс, 1998 г , ГИ "Фобос"
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
2 Guest(s)