01-04-2015, 12:40 PM
Здравейте приятели и честита нова 2015 година
Имам едно питане относно охладителната система на D5 двигателите .....
Когато взех моето Волво ми пресветваше лампичката за антифриз ( с две думи : губеше антифриз ) и се оказа че го губи от капачката на раширителния съд .Смених я и 5000 километра никакъв проблем ( нито губи течност ...... нищо ) и нещеш ли снощи хоп светна пак тази лампа за антифриза отварям капака , от раширителяяя . Осъмних се ,че е издухало гарнитура ,ноо маркучите не са надървени ,антифриза е бистър , маслото е наред , температурата не мръдна ( като ми светна лампичката спрях отворих капака - казанчето беше празно , отворих бавно капачката- казанчето се напълни с антифриз ,постоя малко колата- температурата падна ,а с нея и нивото на антифриза .Доливам аз и тръгвам - след 2 километра пак светва ,но понеже нямаше отбивка продължих 2-3 километра и хоп ЛАМПАТА изгасна и така със 1500 оборота и скорост от 80 километра в час изминах 80 километра без да светне пак тази лампа за антифриза) през тези 80 километра температурата не мръдна ,но на 2-3 пъти както парното духаше топло и ХОП студено - след малко пак топло и така 2-3 пъти .
Питането ми е : каква ли е причината за да изхвърли антифриза ( възможно ли е пак капачката да е проблема или е нещо по - по ) илии още от самото начало е имало някакъв проблем
п.п. Като да вземам волвото го закарахме в сервиз ,за да проверим да не надува антифриза ( със специален уред на Вюрд - с една течност която улавя ако има газове в охладителната система ) всичко беше наред !
Волво С80 2004 Д5 ръчка
Имам едно питане относно охладителната система на D5 двигателите .....
Когато взех моето Волво ми пресветваше лампичката за антифриз ( с две думи : губеше антифриз ) и се оказа че го губи от капачката на раширителния съд .Смених я и 5000 километра никакъв проблем ( нито губи течност ...... нищо ) и нещеш ли снощи хоп светна пак тази лампа за антифриза отварям капака , от раширителяяя . Осъмних се ,че е издухало гарнитура ,ноо маркучите не са надървени ,антифриза е бистър , маслото е наред , температурата не мръдна ( като ми светна лампичката спрях отворих капака - казанчето беше празно , отворих бавно капачката- казанчето се напълни с антифриз ,постоя малко колата- температурата падна ,а с нея и нивото на антифриза .Доливам аз и тръгвам - след 2 километра пак светва ,но понеже нямаше отбивка продължих 2-3 километра и хоп ЛАМПАТА изгасна и така със 1500 оборота и скорост от 80 километра в час изминах 80 километра без да светне пак тази лампа за антифриза) през тези 80 километра температурата не мръдна ,но на 2-3 пъти както парното духаше топло и ХОП студено - след малко пак топло и така 2-3 пъти .
Питането ми е : каква ли е причината за да изхвърли антифриза ( възможно ли е пак капачката да е проблема или е нещо по - по ) илии още от самото начало е имало някакъв проблем
п.п. Като да вземам волвото го закарахме в сервиз ,за да проверим да не надува антифриза ( със специален уред на Вюрд - с една течност която улавя ако има газове в охладителната система ) всичко беше наред !
Волво С80 2004 Д5 ръчка
"Акъла" е единственото нещо , което можеш да го даваш без да го имаш !