The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
С80 Д5 проблем (питане)

#1
Здравейте приятели и честита нова 2015 година Wink

Имам едно питане относно охладителната система на D5 двигателите .....
Когато взех моето Волво ми пресветваше лампичката за антифриз ( с две думи : губеше антифриз ) и се оказа че го губи от капачката на раширителния съд .Смених я и 5000 километра никакъв проблем ( нито губи течност ...... нищо ) и нещеш ли снощи хоп светна пак тази лампа за антифриза отварям капака , от раширителяяя . Осъмних се ,че е издухало гарнитура ,ноо маркучите не са надървени ,антифриза е бистър , маслото е наред , температурата не мръдна ( като ми светна лампичката спрях отворих капака - казанчето беше празно , отворих бавно капачката- казанчето се напълни с антифриз ,постоя малко колата- температурата падна ,а с нея и нивото на антифриза .Доливам аз и тръгвам - след 2 километра пак светва ,но понеже нямаше отбивка продължих 2-3 километра и хоп ЛАМПАТА изгасна и така със 1500 оборота и скорост от 80 километра в час изминах 80 километра без да светне пак тази лампа за антифриза) през тези 80 километра температурата не мръдна ,но на 2-3 пъти както парното духаше топло и ХОП студено - след малко пак топло и така 2-3 пъти .

Питането ми е : каква ли е причината за да изхвърли антифриза ( възможно ли е пак капачката да е проблема или е нещо по - по ) илии още от самото начало е имало някакъв проблем

п.п. Като да вземам волвото го закарахме в сервиз ,за да проверим да не надува антифриза ( със специален уред на Вюрд - с една течност която улавя ако има газове в охладителната система ) всичко беше наред !

Волво С80 2004 Д5 ръчка Wink
"Акъла" е единственото нещо , което можеш да го даваш без да го имаш !
Reply

#2
kraz_extreme Wrote:Здравейте приятели и честита нова 2015 година Wink

Имам едно питане относно охладителната система на D5 двигателите .....
Когато взех моето Волво ми пресветваше лампичката за антифриз ( с две думи : губеше антифриз ) и се оказа че го губи от капачката на раширителния съд .Смених я и 5000 километра никакъв проблем ( нито губи течност ...... нищо ) и нещеш ли снощи хоп светна пак тази лампа за антифриза отварям капака , от раширителяяя . Осъмних се ,че е издухало гарнитура ,ноо маркучите не са надървени ,антифриза е бистър , маслото е наред , температурата не мръдна ( като ми светна лампичката спрях отворих капака - казанчето беше празно , отворих бавно капачката- казанчето се напълни с антифриз ,постоя малко колата- температурата падна ,а с нея и нивото на антифриза .Доливам аз и тръгвам - след 2 километра пак светва ,но понеже нямаше отбивка продължих 2-3 километра и хоп ЛАМПАТА изгасна и така със 1500 оборота и скорост от 80 километра в час изминах 80 километра без да светне пак тази лампа за антифриза) през тези 80 километра температурата не мръдна ,но на 2-3 пъти както парното духаше топло и ХОП студено - след малко пак топло и така 2-3 пъти .

Питането ми е : каква ли е причината за да изхвърли антифриза ( възможно ли е пак капачката да е проблема или е нещо по - по ) илии още от самото начало е имало някакъв проблем

п.п. Като да вземам волвото го закарахме в сервиз ,за да проверим да не надува антифриза ( със специален уред на Вюрд - с една течност която улавя ако има газове в охладителната система ) всичко беше наред !

Волво С80 2004 Д5 ръчка Wink


Хм... Лампа!?!? Точно за това би трябвало да изписва съобщение на дисплея на борд-комп-а. Като пали само червения триъгълник в средата на таблото.
Reply

#3
ееее мислех ,че е излишно да пиша точно за съобщението Smile Smile Smile но ДА бордА ми изписва ,че нивото на антифриза е намаляло и трябва внимателно да отбия И същевременно светва и червения триъгълник ( наричан от мен по-горе "ЛАМПА" ) Big Grin Big Grin Big Grin
"Акъла" е единственото нещо , което можеш да го даваш без да го имаш !
Reply

#4
Може да е от водната помпа ако е с пласмасова турбинка.
VOLVO 244 GL D24 TIC(ЧЕРНИЯ ОБЛАК)
VOLVO V70 AWD B5244T3
Reply

#5
Ако имаш в предвид ,че се е счупила турбината НА ДАЛИ понеже щеше да загрее над нормалното , което не се случи
"Акъла" е единственото нещо , което можеш да го даваш без да го имаш !
Reply

#6
Смени капачката на разширителния съд и виж как ще се държи.Най-добре вземи от някой колега,да не се набутваш излишно,ако не е тя.И виж за евентуални течове - пипни и мокета около барчето и в краката,да не е протекло парното.Загрей двигателя и спри някъде на сухо и я остави да работи - все от някъде трябва да прокапе,ако има теч.
Reply

#7
И аз си мисля, че водната помпа може да е причинителя на проблема.
Reply

#8
Колеги някои знае ли къде точно се намира термостата на Д5 и по специално на С80 Д5
"Акъла" е единственото нещо , което можеш да го даваш без да го имаш !
Reply

#9
Възможно ли е да е издухал гарнитура Д5-ка или да е спукал глава ???? Историята помни ли такива случаи ??? Понеже Д5 моторите са пословично здрави ( или поне така чета ) !!!!!!!!!
"Акъла" е единственото нещо , което можеш да го даваш без да го имаш !
Reply

#10
Да нямаш някъде въздух в системата и по точно в радиатора на парното, случва се доста километри да се изминат за да го изкара и от там ту имаш, ту нямаш парно. А и като изкарва въздуха и от там ти спада нивото на антифриза. С две думи да не е обезвъздушена.
VOLVO 850 GLT 2.0Turbo avtomatik 1996g.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)