The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Волво 440 проблем

#1
Здравейте, не знам дали това е правилното място за темата но ако не е моля да бъда извинен
от скоро притежавам волво 440 1.9.ТДИ май 1996-та не съм сиг за годината
Та проблема ми е от преди около 300км когато е студена няма грижи пали и върви по-добре от бензиновите без добавки и темподобни но след като загрее почва да гасне на тихите обороти и не може да се форсира споделих проблема с баща ми и той предположи че е филтър горивен смених го все пак е 10лв (9.80) не е кой знае кво но отново загрее ли започва да прекъсва предърпва не може да се форсира и гасне на тихите дори днес се наложи да се прибирам на авариини с 20км/ч та въпроса ми е някой има ли идея от какво може да се получава това? (съжалявам но не мога да си формолирам точно въпроса за това ако някой е разбрал или е имал подобен проблем нека сподели мнение а който не нека пита ще се опитвам да обяснявам... моля без отговори от сорта вАри на сервиз то е ясно че и до там ще се стигне но искам да рабера ако е нещо по дребно клапан или др което мога да го оправя сам или с баща ми да го направя все пак съм и ученик и парите не растат по дърветата)
[Image: ab266690.gif]
Reply

#2
може да засмуква въздух -дизела ,когато се постоплят маркучите -огледай пътя на нафтата -успех
Reply

#3
Ако засмуква въздух то тогава няма ли от мястото от където го смуче и да тече нафта?
[Image: ab266690.gif]
Reply

#4
Ако смуче въздух то не трявба ли от същото място да тече и нафта? Защото до сега течове не съм забелязвал а имам навик когато ще ходя някъде над 20-30км да си поглеждам антифриз течност за чистачки понякога гледам и маслото (хидравлично/двигателно) та ако има теч бих го забелязал....
[Image: ab266690.gif]
Reply

#5
Миналата година имах същият проблем кът твоят, започна като е топло да гасне да не пали и да не може се изфорсира , аз давам газ а тя невдига повече от 2.500, 3000 оборота така докато един ден ме посъветва един майстор да бръкна под ГНП и установих че от там изпуска нафта, съвета ми е следният при не работещ двигател да бръкнеш отдолу и да видиш дали има теч и ако се усъмниш забърши добре покарай около 20 км или колкото можеш или остави колата да се стопли и провери отново има ли теч ако има значи си за ремонт на ГНП , също тъка си провери и ръчната помпа над филтъра ако клапънчето потъва при работещ двигател значи ти смучи въздух от там ремонта там е 20 лв.
Reply

#6
Krisko0o Wrote:Ако засмуква въздух то тогава няма ли от мястото от където го смуче и да тече нафта?

Не -няма да тече нафта !Обяснението е следното : когато помпата смуче от резервоара ,в маркуча има вакум а не налягане -и ако има някъде разхлабена скоба по маркучите ,когато позагреят и омекнат е възможно да си засмуква и въздух,който при дизела е фатален за работата на двигателя, възможно е да е затлачена и самата сонда в резервоара -на нея има цедка ! лесно се открива такава повреда ,като се налее нафта в бутилка от минерална вода -/литър примерно /и с парче маркуч директно захраним помпата . ако симптомите на повредата изчезнат -търсим причината по трасето на нафтата . да спомена само -бутилката ще се изпразни бързо,защото част от нафтата ще се върне в резервоара -по маркуч за обратното гориво . ако не се окаже от това -търсиш друга причина ,както коко сподели
Reply

#7
Най добре си провери първо помпата както те посъветваха със шише, за да не даваш излишни средства за друго но го опитай при загрял двигател когато ти прави тия проблеми който сподели сам. Също се сетих провери си и опръстените който са на маркучът който е на входящата и изходящата нафта на ръчната помпа която се намира над филтъра, даже си ги подмени е моят съвет ако не си струват 1,00 лв. Успех в отстраняването на повредата
Reply

#8
Проблема е решен беше в маркуча който е от филтъра към гнп при филтъра се свързва с 1 странна джиджавка така да го нарека с 1 болт с дупка и някакви пластини май са за оплътнение баща ми ми смени маркуча с тези пластини с бюджет от 20 лева и сега всичко е наред само маркуча който е взел е малко по-дълъг и не може да се сложи пластмасовия капак който покрива двигателя заради него но мисля тези дни да го скъся и да си сложа и капака.. никога не съм предполагал че въздуха може да бъде проблем за нещо... но все пак съм и невеж в устройството на автомобилите както и да е благодаря на всички отзовали се Smile
[Image: ab266690.gif]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)