The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Заключен волан

#1
Здравейте колеги ,имам волво С 80 и вчера като се качих в нея и я запалих волана остана заключен ,изгасих я завъртях на стартера и пак , след третият път се оправи и сега нямам проблем.Имал ли е някой такъв проблем и това което ме притеснява възможно ли е да се заключи волана по време на движение.
Reply

#2
Никога не съм имал такъв проблем, с никоя кола, която съм карал, но реших да споделя мнение: Общо взето, протоколът за стартиране на кола с чип е: компа чете чипа и сравнява с това, което е записано в него. При съвпадение отключва волана и разрешава палене. Щом си запалил, значи с разпознаването всичко е наред, което значи, че и до ключалката на волна е изпратен съответен сигнал да отключи. Защо не го е получила, или защо не е отключила е въпрос. Дали компа търси обратна инфо, че ключалката е отключила не знам, но ми се стува вероятно, особено при Волво и то от този клас. На мен по-ми прилича на механичен проблем, но не твърдя. Ако проблемът е чисто механичен, би трябвало да се чува поне опит механиката на волана да сработи. Забелязал ли си нещо такова?
По другия въпрос, не мисля, че вече отключен волан може да се заключи пак в движение. Хубаво е да се разбере, как работи заключването. Дали заключва при отпадане на напрежението към ключалката, или става отново по команда от компа. Страшно е да си помисли човек за заключване в движение. За това, може би, трябва да се посъветваш с Мото Пфое. Хубаво е да потърсиш и почетеш в нета, по въпроса. Ако ма възможност, да се обсужи, (прегледа и почисти), механиката и да се проверят контактите в куплунзите към нея, за да се изключи механичен проблем. Последно, бих проверил за възможност за диагностика, със специално внимание към проблема.
S40 2,0D 2008
Reply

#3
Здравей, колега!

За С80 не съм сигурен, но ако ключалката е електрическа както при Ц30/С40/В50 е възможно самата ключалка да не сработва всеки път. Поне на няколко подобни теми съм попадал в чуждестранни форуми за точно този проблем при Ц30/С40/В50. И понеже хич не е бизобиден проблемът, най-добре се посъветвай с МП.

Поздрави!
Reply

#4
Благодаря колеги утре отивам на майстор и ще видим какво е и ще пиша после.
Reply

#5
Счупен патронник.
Reply

#6
Здравей, колега! В МП ли оправи проблема? За какви суми става въпрос когато механиката е повредена? И на мен ми засече веднъж ( S80 ).
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)