Posts: 147
Threads: 10
Thanks Received:
0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2011
Reputation:
0
Никога не съм имал такъв проблем, с никоя кола, която съм карал, но реших да споделя мнение: Общо взето, протоколът за стартиране на кола с чип е: компа чете чипа и сравнява с това, което е записано в него. При съвпадение отключва волана и разрешава палене. Щом си запалил, значи с разпознаването всичко е наред, което значи, че и до ключалката на волна е изпратен съответен сигнал да отключи. Защо не го е получила, или защо не е отключила е въпрос. Дали компа търси обратна инфо, че ключалката е отключила не знам, но ми се стува вероятно, особено при Волво и то от този клас. На мен по-ми прилича на механичен проблем, но не твърдя. Ако проблемът е чисто механичен, би трябвало да се чува поне опит механиката на волана да сработи. Забелязал ли си нещо такова?
По другия въпрос, не мисля, че вече отключен волан може да се заключи пак в движение. Хубаво е да се разбере, как работи заключването. Дали заключва при отпадане на напрежението към ключалката, или става отново по команда от компа. Страшно е да си помисли човек за заключване в движение. За това, може би, трябва да се посъветваш с Мото Пфое. Хубаво е да потърсиш и почетеш в нета, по въпроса. Ако ма възможност, да се обсужи, (прегледа и почисти), механиката и да се проверят контактите в куплунзите към нея, за да се изключи механичен проблем. Последно, бих проверил за възможност за диагностика, със специално внимание към проблема.
S40 2,0D 2008