The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvo S40 2.0D: смяна на подгревателни свещи (дизел)

#1
Здравейте колеги,

Прерових форума, но не можах да намеря нищо по въпроса:
Не съм в България, а във официалния сервиз на Волво ми обявиха внушителна цифра за смяна на подгревателни свещи.
Чудно ми е човек може ли сам да си ги смени - някой правил ли го е тук, или няма друг начин освен на сервиз?


===
Volvo S40 2.0D 2004II
Reply

#2
Да може да пробваш и сам. Аз миналата седмица направих тази процедура. Загряваш колата (ама хубаво) и пробваш да развиеш, ако се запъне бягаш в сервиз, защото има вероятност да се скъса. При навиване на новите моя майстор ги намаза с някаква смазка като грес, утре ще го питам с какво.
Reply

#3
Nedelchev_1 Wrote:Да може да пробваш и сам. Аз миналата седмица направих тази процедура. Загряваш колата (ама хубаво) и пробваш да развиеш, ако се запъне бягаш в сервиз, защото има вероятност да се скъса. При навиване на новите моя майстор ги намаза с някаква смазка като грес, утре ще го питам с какво.

Понеже съм лаик ще задам леко глупав въпрос: А лесен ли е достъпа? С какъв ключ се развива, някакъв специален ли е? Всяка информация по въпроса е ценна за мен Smile
Reply

#4
Ами честно казано, не е за всеки !
Свещите се намират отзад на главата и сравнително навътре , а ако се запъне някоя, перспективата за скъсване е напълно реална.Кабелите се случва да се въртят заедно с гайката и трябва да си помогнеш с контра, абе неблагодарна работа.
Неделчев, твоят мотор е съвсем различен от 2.0 HDI ....
Volvo 940 Estate 1994 D24TIC 122hp
Reply

#5
+1, че работата далеч не е за всеки. Няма нищо общо със смяната на запалителни свещи. При подгревните има вероятност от скъсване в основата на резбата. Това пък може да доведе до сваляне на главата на двигателя за да се извади остатъка. Свещите на този двигател са на труднодостъпно място отзад. Трябва си и много добър инструмент. Защо обаче си решил да сменяш свещите? Установил ли си изгорели и как? Ако все пак трябва да ги смениш, можеш да отидеш и в алтернативен сервиз. Колата ти ще пали и с изгорели свещи. Така, че можеш да изчакаш да си дойдеш в БГ, ако се предвижда това.
S40 2,0D 2008
Reply

#6
exerhlp Wrote:Здравейте колеги,

Прерових форума, но не можах да намеря нищо по въпроса:
Не съм в България, а във официалния сервиз на Волво ми обявиха внушителна цифра за смяна на подгревателни свещи.
Чудно ми е човек може ли сам да си ги смени - някой правил ли го е тук, или няма друг начин освен на сервиз?


===
Volvo S40 2.0D 2004II


Кажи ми къде се намираш, ако си в Англия ще те пратя при правилния човек. Ако си някъде другаде може друг колега "от вън" да помогне.

Поздрави
Volvo For life!
Reply

#7
gi.ivanov Wrote:+1, че работата далеч не е за всеки. Няма нищо общо със смяната на запалителни свещи. При подгревните има вероятност от скъсване в основата на резбата. Това пък може да доведе до сваляне на главата на двигателя за да се извади остатъка. Свещите на този двигател са на труднодостъпно място отзад. Трябва си и много добър инструмент. Защо обаче си решил да сменяш свещите? Установил ли си изгорели и как? Ако все пак трябва да ги смениш, можеш да отидеш и в алтернативен сервиз. Колата ти ще пали и с изгорели свещи. Така, че можеш да изчакаш да си дойдеш в БГ, ако се предвижда това.

Ами закарах я на преглед по книжка при дилъра, и от там казаха, че 3 от 4-те свещи били изгорели. Колата си пали нормално, но има дни, макар и редки (интересно, че не е задължително да са толкова студени.. днес примерно при -2 градуса си запали от раз). В Холандия съм, поискаха ми 400 евро за да ми сменят 4-те (незнам защо не само 3-те.. ).
В България засега не се предвижда да се прибирам с колата, иначе ясно - Севдо щеше да бъде човека..
Reply

#8
JMI Wrote:
exerhlp Wrote:Здравейте колеги,

Прерових форума, но не можах да намеря нищо по въпроса:
Не съм в България, а във официалния сервиз на Волво ми обявиха внушителна цифра за смяна на подгревателни свещи.
Чудно ми е човек може ли сам да си ги смени - някой правил ли го е тук, или няма друг начин освен на сервиз?


===
Volvo S40 2.0D 2004II


Кажи ми къде се намираш, ако си в Англия ще те пратя при правилния човек. Ако си някъде другаде може друг колега "от вън" да помогне.

Поздрави


В Холандия съм.
Reply

#9
Ясно. Препоръчали са ти смяна на 4-те свещи, защото така се постъпва в такива случаи. Смята се, че живота на 4-те е еднакъв, за това се сменят заедно а не една по една. Забранителна цена са ти обявили. Може би просто не искат да се занимават, защото си е "трън в задника". Този двигател ще си пали и така, но не е за препоръчване. Щом няма да си идваш скоро, потърси някой независим, но добре работещ сервиз и пробвай да се договориш за разумна цена. Дали пък в Германия цените не са по нормални? Ако си близо, защо да не се разходиш?
S40 2,0D 2008
Reply

#10
Nedelchev_1 Wrote:Да може да пробваш и сам. Аз миналата седмица направих тази процедура. Загряваш колата (ама хубаво) и пробваш да развиеш, ако се запъне бягаш в сервиз, защото има вероятност да се скъса. При навиване на новите моя майстор ги намаза с някаква смазка като грес, утре ще го питам с какво.

Свещи се сменят на студен мотор и може да се мажат с графитна или медна грес като се слагат новите.
Силно препоръчително/задължително се сменят всичките!

Поздрави!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)