The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Подгревни свещи TDI - 98

#11
vesko773 Wrote:Същия проблем го имам и аз трудно пали и подгряването не работило,друг майстор каза помпа друг дърпа въздух но и след всички ремонти продължава да пали трудно на студено след това работи две три мин.и гасне защо обаче тапърва ще се мъча да разбера но се надявам да попадна на точния човек този път.

Какви ремонти си правил и какво е сменено ?
Reply

#12
Здравейте колеги, на мойта 850тка всичко и работи,свещи, кабели контактуват добре,но станеха ли минусови температурите падаше яко въртене докато запали.Един ден реших да рискувам и да променя центовката на ГНПто. При мене има една бяла линия, поставена на шайбата на ГНП,когато белега на маховика се докара среще белега на кожуха на скоростите,тази линия сочи срещу една бяла точка,поставена на единя от болтовете.Зъбното колело,което върти ГНП е с коносно захвасщане към разпределителния вал и няма фиксирана позиция,моето сочеше точно средста на точката,аз охлабих болта с ключ 21 и птрместих напред по въртенето с около 3 мм,сега линията соч долния външен край на бялата точка. При последния студ беш -12 запалих след първото подгряване,''като КРАЗ''
Reply

#13
rosvol Wrote:Здравейте колеги, на мойта 850тка всичко и работи,свещи, кабели контактуват добре,но станеха ли минусови температурите падаше яко въртене докато запали.Един ден реших да рискувам и да променя центовката на ГНПто. При мене има една бяла линия, поставена на шайбата на ГНП,когато белега на маховика се докара среще белега на кожуха на скоростите,тази линия сочи срещу една бяла точка,поставена на единя от болтовете.Зъбното колело,което върти ГНП е с коносно захвасщане към разпределителния вал и няма фиксирана позиция,моето сочеше точно средста на точката,аз охлабих болта с ключ 21 и птрместих напред по въртенето с около 3 мм,сега линията соч долния външен край на бялата точка. При последния студ беш -12 запалих след първото подгряване,''като КРАЗ''
Мръднал си аванса ... нашата нафта не отговаря на 48 цетана, както трябва да бъде (твоята намеса също го доказва, примесват я с какви ли не неща, а ако си късметлия може и да уцелиш хубаво гориво), затова механичните дизели усещат подобни промени в числото на нафтата.
Сега би трябвало да ти набира малко по-добре и да свали малко разхода.
BG VOLVO Member #00409
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)