Posts: 11
Threads: 2
Thanks Received:
0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2012
Reputation:
0
Здравейте колеги, на мойта 850тка всичко и работи,свещи, кабели контактуват добре,но станеха ли минусови температурите падаше яко въртене докато запали.Един ден реших да рискувам и да променя центовката на ГНПто. При мене има една бяла линия, поставена на шайбата на ГНП,когато белега на маховика се докара среще белега на кожуха на скоростите,тази линия сочи срещу една бяла точка,поставена на единя от болтовете.Зъбното колело,което върти ГНП е с коносно захвасщане към разпределителния вал и няма фиксирана позиция,моето сочеше точно средста на точката,аз охлабих болта с ключ 21 и птрместих напред по въртенето с около 3 мм,сега линията соч долния външен край на бялата точка. При последния студ беш -12 запалих след първото подгряване,''като КРАЗ''