The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем с токовете на Volvo V40 1998

#1
Здравейте! Колата е V40 1998 1.8 бензин, а проблемът е следния: когато колата е на ниски обороти-всички червени лампи на таблото светват(SRS, ABS, (P),индикатор за течноста за чистачките, ламбда сонда, акумулатор), също така вентилаторът на парното изгасва когато е на AUTO. В следствие на всики тези аномалии- акумулаторът умира за около 10 минути, при високи обороти лампите изгасват и вентилаторът на парното се пуска. И при ниски, и при високи обороти зареждането от алтернатора е около 14,5 волта. Сбъсквал ли се е някой с подобен проблем и евентуалното му решение. Поздрави! Smile
Reply

#2
Я като за начало си зареди акумулатора и откачи дебелия кабел от алтернатора да видиш как ще се държи без динамо колата.
Изолираи го добре да не опре някъде че......
volvo v40 1,8  1999г.
[Image: ab206894.gif]
Reply

#3
Ок, утре вечер ще направя и този опит. Междувременно, ако някой има други идеи- да не си мълчи. Smile
Reply

#4
Munje Wrote:Ок, утре вечер ще направя и този опит. Междувременно, ако някой има други идеи- да не си мълчи. Smile
Явно в алтернатора е причината.Или няма маса.Вържи един кабел на корпуса на генератора и някъде по шасито другия край и виж как е.
Reply

#5
Мерси, ще пробвам и твоята идея. Smile
Reply

#6
Munje Wrote:Ок, утре вечер ще направя и този опит. Междувременно, ако някой има други идеи- да не си мълчи. Smile
Ако не е от алтернатора става по-сложно, или маса някъде или кой знае някой кабел някъде.
Ако кажеш и от къде си може и майстор да ти препоръчаме.
volvo v40 1,8  1999г.
[Image: ab206894.gif]
Reply

#7
Още не мога да стигна до колата, затова и все още не съм дал фийдбек. В събота ще я захващам и искрено се надявам да е нещо свързано с алтернатора. Smile
Reply

#8
Четки на алтернатора.В ниски обороти не зарежда,а при високи се индуктира напрежение,дори и да няма добър контакт.
Поздрави и успех.
Нека говорят,а ние ще правим каквото трябва и каквото е редно.
Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили
Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили
Reply

#9
[Image: 10961841_10203736541149344_2062229778_n.jpg]
[Image: 10967986_10203736541349349_950245609_n.jpg]

Ето го и виновникът! Благодаря на всички за отговорите и най-вече на Kangalov. Поздрави! Smile
Reply

#10
ПРОВЕРИ ДЕМФЕРНАТА ШАЙБА ДА НЕ СЕ Е ОТЛЕПИЛА ГУМАТА

Провери демпферната шайба да не се е отлепила гумата.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)