The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Чип тунинг.

#1
Здравейте, има една фирма за чипване в София, ; Ntuning ; някой да е ходил там за повишаване на мощтноста дават на с60 2.4 140кс. на 154кс.,175кс.и186кс., ако има такива нека да споделят дали променят данните на софтуера само или бъзикат нещо механично.
Reply

#2
Правят т.нар. "ремап" на компа. Механична намеса няма. Ползал съм услугата с предишната си кола, но не от тази фирма. При сполучлива и умерена намеса, резултатът е по-скоро добър. Трудно е обаче, човек да се ориентира дали е попаднал на добър ремап. Променят се настройки, които са свързани с други настройки. Добрите ремапи трябва да отчитат взаимовръзките между отделните параметри за балансиран общ резултат.
S40 2,0D 2008
Reply

#3
Провери http://www.bsr.se. Знаят какво правят. До края на месеца имат и 20% намаление.
Reply

#4
Свържи се с Влади, Dodo 155, той имаше човек дето ги разбира нещата!
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=26083&hilit=dodo+155#p210247">viewtopic.php?f=10&t=26083&hilit=dodo+155#p210247</a><!-- l -->
TO DARE IS TO DO

Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Reply

#5
Най- добре с Додо 155 - Влади, но преди това разгледай опциите на Рика. Хората, които познавам тук и в Англия винаги са ползвали Рика, защото са най- добре балансираните създатели на софтуеър за ремап на автомобили.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.rica.nl/chiptuning.php">http://www.rica.nl/chiptuning.php</a><!-- m -->
Volvo For life!
Reply

#6
Да, RIKA предлага най-много варианти, изпитани от доста колеги и безпроблемно шофиране.
Имат вариант за индивидуални настройки, т.е. да се зареждат картите чрез един техен модул, но излиза по-скъпо с него.
Лично моята е с карти на RIKA, доработени на диностенд и вече над 25 000 км нямам ядове.
JMI (Данчо) мина повече км от мен с предишната му кола (ХС70), пак с RIKA настройки и също само приятни моменти при ускорение Big Grin
При ремап трябва много да се внимава кой го прави, защото ЕГТ-то може лесно да счупи мотора, да не говорим за други детайли - скорости, полуоски и т.н. Има и случаи когато някой начинаещ мапер затрива оригиналните карти и после колата става паметник ... но трябва да е много начинаещ :mrgreen:
Прочети тази тема, ще ти бъде полезна Wink
BG VOLVO Member #00409
Reply

#7
Dodo 155 Wrote:Да, RIKA предлага най-много варианти, изпитани от доста колеги и безпроблемно шофиране.
Имат вариант за индивидуални настройки, т.е. да се зареждат картите чрез един техен модул, но излиза по-скъпо с него.
Лично моята е с карти на RIKA, доработени на диностенд и вече над 25 000 км нямам ядове.
JMI (Данчо) мина повече км от мен с предишната му кола (ХС70), пак с RIKA настройки и също само приятни моменти при ускорение Big Grin
При ремап трябва много да се внимава кой го прави, защото ЕГТ-то може лесно да счупи мотора, да не говорим за други детайли - скорости, полуоски и т.н. Има и случаи когато някой начинаещ мапер затрива оригиналните карти и после колата става паметник ... но трябва да е много начинаещ :mrgreen:
Прочети тази тема, ще ти бъде полезна Wink
Да ама моята е бензин 2.4 140 кс. в Рика няма за нея данни така че предпочитам да я закарам на сигурен човек за да стане както трябва. Додо-155 , виждам че си наясно и дали е възможно да стане пиши какви са параметрите или един тел. аз ще ти се обадя.
Reply

#8
До колкото знам, ремапването на автомобил без турбо компресор е финансово неоправдано начинание. Постигнатите резултати са в рамките на 7-10 коня отгоре макс. Съвестните мапери (попаднах на такъв) дори отказват да извършат процедурата с аргумента че очакванията на клиента биха надминали резултатите. За автомобили с турбо нещата стоят съвсем различно. Приятел който има пасат vr6 направи ремап, и вървежа си остана същия, единствено подобрение имаше в разхода на гориво, и то едвам забележимо. Предполагам че инвестиция във спортен въздушен филтър би била по оправдана от гледна точка на цена-резултати. По никакъв начин не искам да опонирам на предходните постове разбира се, колегите са доста по в час от мен Smile поздрави
Reply

#9
iivan Wrote:
Dodo 155 Wrote:Да, RIKA предлага най-много варианти, изпитани от доста колеги и безпроблемно шофиране.
Имат вариант за индивидуални настройки, т.е. да се зареждат картите чрез един техен модул, но излиза по-скъпо с него.
Лично моята е с карти на RIKA, доработени на диностенд и вече над 25 000 км нямам ядове.
JMI (Данчо) мина повече км от мен с предишната му кола (ХС70), пак с RIKA настройки и също само приятни моменти при ускорение Big Grin
При ремап трябва много да се внимава кой го прави, защото ЕГТ-то може лесно да счупи мотора, да не говорим за други детайли - скорости, полуоски и т.н. Има и случаи когато някой начинаещ мапер затрива оригиналните карти и после колата става паметник ... но трябва да е много начинаещ :mrgreen:
Прочети тази тема, ще ти бъде полезна Wink
Да ама моята е бензин 2.4 140 кс. в Рика няма за нея данни така че предпочитам да я закарам на сигурен човек за да стане както трябва. Додо-155 , виждам че си наясно и дали е възможно да стане пиши какви са параметрите или един тел. аз ще ти се обадя.

Как да няма, бе човек? Аз ти пуснах линка към сайта на Рика, за да си вкараш модела на колата и двигателя в търсачката им. Имаш една опция за ремап със около 20 к.с. и малко увеличение във въртящия момент.

Прегледай по внимателно сайта им.

Поздрави
Volvo For life!
Reply

#10
iivan Wrote:Здравейте, има една фирма за чипване в София, ; Ntuning ; някой да е ходил там за повишаване на мощтноста дават на с60 2.4 140кс. на 154кс.,175кс.и186кс., ако има такива нека да споделят дали променят данните на софтуера само или бъзикат нещо механично.
Ако тази фирма наистина направи 186 к.с. от атмосферен мотор с 140 к.с., само с пипане по картите ... ще ги призная за новатори във физиката :lol:
Не е невъзможно, но тогава ще се налага портване, малко сгъстяване, премахване на катализатор и увеличаване на сечението на тръбите, нови колектори, спортен филтър и най-вероятно нови валове, за да може да вкарва по-дълго и повече смес ... тогава може и 200+ да стане, но цената ще е над 3 000 лв. Заслужава ли си? По-добре я продай и търси такава с Т5 мотор, там вече нещата са на следващия левъл, както се казва.
Иначе аз съм любопитен дали наистина биха могли да постигнат и 154 к.с. на диностенда, защото и RIKA посочват еди какви си коне, но на стенда нещата се оказаха други :lol: Аз лично за моята кола мога да съм сигурен, защото е мерена, но повечето мапери злоупотребяват с клиентите и само лъжат за резултатите ...
iivan Wrote:Да ама моята е бензин 2.4 140 кс. в Рика няма за нея данни така че предпочитам да я закарам на сигурен човек за да стане както трябва. Додо-155 , виждам че си наясно и дали е възможно да стане пиши какви са параметрите или един тел. аз ще ти се обадя.
Явно аз не съм догледал в началото ...
Така, при бензина има 2 варианта - атмосферен и с турбо.
За атмосферните stifunkata ти е обяснил - очакванията са далеч по-високи от резултатите. Дава се малко повече аванс, пуска се малко повече гориво (образно казано) и се постига малко по-добра динамика, но малко ... дори в някои случаи собствениците не го усещат.
За турбо колите - е там резултатите почти винаги надминават очакванията. Повече гориво, въздух, налягане от турбото, аванс и т.н. За съжаление бензинови турбо коли се правят главно на диностенд, защото трябва да се видят картите в целия диапазон, т.к. бензинът може да вдигне голямо ЕГТ или да се получи по-висок удар в блока ... и да стане салатата. Иначе има стандартни варианти, които са щадящи, но ако колата е турбо-бензин и се настрои на стенд - става самолет Big Grin
При дизелите това не е задължително, защото нещата по горенето са по-различни, но пък на диностенд се постигат по-високи и точни настройки, защото всеки един двигател си е малко индивидуален, особено когато говорим за коли 2-ра употреба.
Лично моят съвет за атмосферен мотор - ако е до 50 лв., направи го, но да дадеш 300-400 лв. за 8 к.с. сили отгоре и малко по-висока динамика в ниските ... по-добре заведи жената някъде през уикенда, ще ти достави повече удоволствие Wink
BG VOLVO Member #00409
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)