01-28-2015, 01:30 PM
Зрдавейте колеги,
Преди няколко дни се случи нещо доста неприятно с моята шведка(s40, 2004, 2.4i) - спря да пали. След няколко неуспешни опита се оказа, че няма налягане в системата. Дръпнахме я до сервиза и там свалихме Pump Electronic Module-а, който видимо беше изгорял - миришеше на бакелит. Започнах да търся в интернет и попаднах на отзоваване поради проблеми точно с тази част - recall 21 ENGINE FUEL PUMP MAY FAIL.
Звъннах в Мото Пфое, но от там ми казаха, че recall-а за Италия е приключил още през 2008-ма и няма как да ми сменят частта.
Та, въпроса ми е - на някой налагало ли му се е да се възползва от recall и има ли смисъл да се занимавам с Мото Пфое/Волво или да преглътна 660-те лева(!) и да си го сменя сам?
Предварително благодаря
Преди няколко дни се случи нещо доста неприятно с моята шведка(s40, 2004, 2.4i) - спря да пали. След няколко неуспешни опита се оказа, че няма налягане в системата. Дръпнахме я до сервиза и там свалихме Pump Electronic Module-а, който видимо беше изгорял - миришеше на бакелит. Започнах да търся в интернет и попаднах на отзоваване поради проблеми точно с тази част - recall 21 ENGINE FUEL PUMP MAY FAIL.
Звъннах в Мото Пфое, но от там ми казаха, че recall-а за Италия е приключил още през 2008-ма и няма как да ми сменят частта.
Та, въпроса ми е - на някой налагало ли му се е да се възползва от recall и има ли смисъл да се занимавам с Мото Пфое/Волво или да преглътна 660-те лева(!) и да си го сменя сам?
Предварително благодаря