The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Волво S60 2.4 D5 163к.с. кодиране Дюзи?

#1
Здравейте, при подмяна на дюзи (свалят се всичките и се подменят с други), нужно ли е някакво кодиране както при други марки дизели комънрейл? До колкото знам при Рена-та се иска да се кодират след подмяна за да работи двигателя както трябва (иначе вдига 1200-1500оборота само), както и при доста други марки коли. НО при други не се налага кодиране.

Та въпросът ми е трябва ли при този двигател да се кодират и ще запали ли колата въобще със други дюзи? Ако се налага кодиране как става?

Хайде колеги помагайте :oops:
Reply

#2
resousers Wrote:Здравейте, при подмяна на дюзи (свалят се всичките и се подменят с други), нужно ли е някакво кодиране както при други марки дизели комънрейл? До колкото знам при Рена-та се иска да се кодират след подмяна за да работи двигателя както трябва (иначе вдига 1200-1500оборота само), както и при доста други марки коли. НО при други не се налага кодиране.

Та въпросът ми е трябва ли при този двигател да се кодират и ще запали ли колата въобще със други дюзи? Ако се налага кодиране как става?

Хайде колеги помагайте :oops:
Да, налага се с VIDA да са зададе на кой цилиндър кой номер (от дюзата) е монтиран.

btw ... напиши от кой град си, за да може да помогне някой Wink
BG VOLVO Member #00409
Reply

#3
Dodo 155 Wrote:
resousers Wrote:Здравейте, при подмяна на дюзи (свалят се всичките и се подменят с други), нужно ли е някакво кодиране както при други марки дизели комънрейл? До колкото знам при Рена-та се иска да се кодират след подмяна за да работи двигателя както трябва (иначе вдига 1200-1500оборота само), както и при доста други марки коли. НО при други не се налага кодиране.

Та въпросът ми е трябва ли при този двигател да се кодират и ще запали ли колата въобще със други дюзи? Ако се налага кодиране как става?

Хайде колеги помагайте :oops:
Да, налага се с VIDA да са зададе на кой цилиндър кой номер (от дюзата) е монтиран.

btw ... напиши от кой град си, за да може да помогне някой Wink
добре ама ако е преди 2004г( както е при мен) дюзите не се виждат през Vida-ta. тогава какво правим? че и аз имам от доста време съмнение в дюзите( завишен разход, и притрисане на студено) но не съм стигнал до тях както се казва, слагах добавка и сега е значително по добре, иначе за рециклиране ми казаха от 100до 300лв на дюза зависи какво трябва да се прави, 300лв е подмяна на всичко.
та въпроса е като при мен не се виждат дюзите как ще ги калибрирам, освен ако е с оригинална версия на Vida( в мото - пфое ) да имат нещо повече . иначе съм закачал 2005г S60 и там е ок, вижда се всичко и корециите на дюзите и всичко.
Volvo S60 D5 163hp D5244T - automatic
[Image: ab192146.gif]
юзербары для форумов
Reply

#4
Здравейте. Аз скоро минах по тоя път Big Grin . Извадих за проверка и почистване дюзите, като ги номерирах коя от кой цилиндър вадя. После когато ми ги върнаха ги сложих по обратния ред. Не съм забелязал да има проблеми колата. Напротив - почистените дюзи си оказват влияние на двигателя Big Grin
Колата ми е D5 120kw 2002г . Колегата Dodo 155 също ми бе споменал за "препрограмиране" на компа за всяка дюза. Според мен може би ще оказва влияние хаотичното монтиране на дюзите в двигателя, примерно ако се монтира дюзата от 2-ри на 5-ти цилиндър....или от 1-ви на 3-ти и т. н
Човек цял живот се учи . . .


[Image: ab250839.gif]
Reply

#5
Стефчо,
те веднъж се калибрират на стенда, а после се кодират към ЕКУ-то.
Има един дълъг номер на дюзата, както и клас, който му се задава.
Би трябвало да ти излиза на VIDA-та, но ако не си им сменил местата, не би трябвало да имаш ядове :?
Caby е направил нещо много хитро, като човек, който явно е патил :mrgreen: - надписал е коя дюза от кой цилиндър е и понеже не са им сменяли бобинките, всичко е било ОК при него.
Поздрави!
BG VOLVO Member #00409
Reply

#6
При първия D5 (D5244T) ,не се налага индивидуално кодиране на всяка дюза поотделно в ЕКУ-то. Достатъчно е дюзите да съвпадат по клас една с друга и този клас да е същият ,който е зададен в компа.Обикновено това е 2 клас. Дори и с различни дюзи и неточен клас ,пак ще запали но няма да работи добре. Вече при следващото поколение D5 /D5244T4/-185 k.c. се налага индивидуално кодиране на всяка дюза.
Volvo S60 D5 - D5244 T - 2004
Reply

#7
j-ikata Wrote:....Вече при следващото поколение D5 /D5244T4/-185 k.c. се налага индивидуално кодиране на всяка дюза.
...май трябва да съм щастлив, че съм попаднал на МК 1 на версията D5 Big Grin . Колкото по-просто , толкова по добре Wink ....или както казваше един мой преподавател "...простите неща движат света..." :!:
Човек цял живот се учи . . .


[Image: ab250839.gif]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)