The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
S60 2.0T

#1
Привет на всички,
Имам проблем със запушен катализатор на с60 2.0 турбо ...
Питането ми е, след избушването му, има ли вариянт да стане беля?
Ако някой има идея, как и какво да предприема, моля нека сподели ...
Мерси на всички Wink
Reply

#2
martost Wrote:Привет на всички,
Имам проблем със запушен катализатор на с60 2.0 турбо ...
Питането ми е, след избушването му, има ли вариянт да стане беля?
Ако някой има идея, как и какво да предприема, моля нека сподели ...
Мерси на всички Wink
По-добре го демонтирай и сложи резонатор на негово място Wink
Иначе и с избушване ще стане работата, но може да започне да дрънчи или боботи.
BG VOLVO Member #00409
Reply

#3
Мисълта ми беше, да не стане греда с ламбда сондите и да стане по зле ...
Reply

#4
martost Wrote:Мисълта ми беше, да не стане греда с ламбда сондите и да стане по зле ...
Ако се направи кадърно, няма да има греда.
D-cat тръбите имат точно тази функция - да няма катализатор, но сондите остават монтирани на правилните места и си работят.
BG VOLVO Member #00409
Reply

#5
Ще стане греда.Двете сонди ще отчитат еднакви стойности и колата ще се спъне,няма да върви както преди.За това на втората сонда се прави втулка с 3мм. отвор отдолу и в нея се завива сондата.По този начин се лъже сондата.Втулката се прави от месинг или бронз.Изпитано е!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
2 Guest(s)