01-31-2015, 06:08 PM
Здравейте от скоро имам Волво C70 2.0t 163 коня:
Разбрах че има фабричен blow off клапан който е вграден в турбото.
1. Ако не работи добре има ли начин да се оправи.
2. Проблем ли ще е ако се смени оригиналната пружина с такава която е с по-голямо сила (или повече N-тона). Прочетох че оригиналната е 8 N-тона а аз мисля за 12-14 N-тона. <!-- m --><a class="postlink" href="http://m.ebay.co.uk/itm/110774320883">http://m.ebay.co.uk/itm/110774320883</a><!-- m -->
3. Какво може да се случи ако се изолира но без да се поставя друг blow off клапан. До скоро имах дизел на vw помпа дюза който нямаше такъв клапан и не съм имал такъв клапан но незнам за бензиновите коли дали е така. <!-- m --><a class="postlink" href="http://m.ebay.co.uk/itm/130897911009">http://m.ebay.co.uk/itm/130897911009</a><!-- m -->
Благодаря за информацията предварително.
Разбрах че има фабричен blow off клапан който е вграден в турбото.
1. Ако не работи добре има ли начин да се оправи.
2. Проблем ли ще е ако се смени оригиналната пружина с такава която е с по-голямо сила (или повече N-тона). Прочетох че оригиналната е 8 N-тона а аз мисля за 12-14 N-тона. <!-- m --><a class="postlink" href="http://m.ebay.co.uk/itm/110774320883">http://m.ebay.co.uk/itm/110774320883</a><!-- m -->
3. Какво може да се случи ако се изолира но без да се поставя друг blow off клапан. До скоро имах дизел на vw помпа дюза който нямаше такъв клапан и не съм имал такъв клапан но незнам за бензиновите коли дали е така. <!-- m --><a class="postlink" href="http://m.ebay.co.uk/itm/130897911009">http://m.ebay.co.uk/itm/130897911009</a><!-- m -->
Благодаря за информацията предварително.