The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvo C70 2.0t Blow off клапан (фабричен)

#1
Здравейте от скоро имам Волво C70 2.0t 163 коня:
Разбрах че има фабричен blow off клапан който е вграден в турбото.
1. Ако не работи добре има ли начин да се оправи.
2. Проблем ли ще е ако се смени оригиналната пружина с такава която е с по-голямо сила (или повече N-тона). Прочетох че оригиналната е 8 N-тона а аз мисля за 12-14 N-тона. <!-- m --><a class="postlink" href="http://m.ebay.co.uk/itm/110774320883">http://m.ebay.co.uk/itm/110774320883</a><!-- m -->
3. Какво може да се случи ако се изолира но без да се поставя друг blow off клапан. До скоро имах дизел на vw помпа дюза който нямаше такъв клапан и не съм имал такъв клапан но незнам за бензиновите коли дали е така. <!-- m --><a class="postlink" href="http://m.ebay.co.uk/itm/130897911009">http://m.ebay.co.uk/itm/130897911009</a><!-- m -->

Благодаря за информацията предварително.
Reply

#2
Stoian_Volvo144 Wrote:Здравейте от скоро имам Волво C70 2.0t 163 коня:
Разбрах че има фабричен blow off клапан който е вграден в турбото.
1. Ако не работи добре има ли начин да се оправи.
2. Проблем ли ще е ако се смени оригиналната пружина с такава която е с по-голямо сила (или повече N-тона). Прочетох че оригиналната е 8 N-тона а аз мисля за 12-14 N-тона. <!-- m --><a class="postlink" href="http://m.ebay.co.uk/itm/110774320883">http://m.ebay.co.uk/itm/110774320883</a><!-- m -->
3. Какво може да се случи ако се изолира но без да се поставя друг blow off клапан. До скоро имах дизел на vw помпа дюза който нямаше такъв клапан и не съм имал такъв клапан но незнам за бензиновите коли дали е така. <!-- m --><a class="postlink" href="http://m.ebay.co.uk/itm/130897911009">http://m.ebay.co.uk/itm/130897911009</a><!-- m -->

Благодаря за информацията предварително.
Ако не работи стария , по-добре слагай нов.Ако може да се ремонтира успешно - ремонтирай.Принципно blow off-a е разтоварващ клапан който освобождава нагнетено налягане , което пука въздушни пътища.Изолирането му не е добра идея.Поздрави!
ПП: Дизелите нямат blow off , но аз лично съм виждал сложен такъв клапан точно на Пасат б3
Sweden style , by momcho00
____________________________________________________________________________
Клубна карта №:00389
[Image: ab271105.gif]
пазлы trefl
Reply

#3
Тъй като е рециркулиращ клапан, не се нарича blow-off, a CBV - compressor bypass valve. Сменя се една гумена мембрана вътре, тя се къса, търси в ибей за "mitsubishi TD04 CBV repair kit".
Някои комплекти идват с пружина и бутало, като този: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ebay.com/itm/CBV-Rebuid-Kit-VOLVO-SRT-4-TD04-TD05-Turbo-K5T09671-/281525888923">http://www.ebay.com/itm/CBV-Rebuid-Kit- ... 1525888923</a><!-- m -->
От по-яка пружина няма много смисъл за налягане до 1 бар. Пружината само помага на мембраната да е затворена, разликата в налягането е това което я отваря.
На всички мицубиши турбини TD04 с вграден CBV мембраните са еднакви.
Ако изолираш клапана, трябва да имаш външен, пак рециркулиращ, не си струва упражнението. Прави се една ей такава плочка: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ardideas.com/CBV-Block-Off-Plate-TD04_p_157.html">http://www.ardideas.com/CBV-Block-Off-P ... p_157.html</a><!-- m -->
Blow-off който изпуска в атмосферата не става ако колата е с дебитомер. Т.е. става ама не е толкова просто, пак не си струва упражнението. А дизелите нямат защото там няма дроселова клапа.
Има комплекти за дизели, но те са само за гъзария, да съскат по светофарите. С по-отворен въздушен филтър и CBV клапана се чува как изпуска.
Volvo 945 '97, B200FT, 155hp
Volvo 960 '93, B204FT, 190hp

savarturbo.se
turbobricks.com

It’s not the fart that kills, it’s the smell!
Reply

#4
Благодаря Ви за информацията! Smile
Тези дни ще разглобя да видя мембраната.
Reply

#5
Имам още един въпрос:
Възможно ли е от този CBV клапан да се "зачудва" в обороти от 1500 до към 3000 (нещо като слабо прекъсване се получава).

Благодаря
Reply

#6
Здравей,

Аз имах такъв автомобил, но двигателят беше 226-коня.
Това със "зачудването" до 3к об./мин. също важеше и при мен. След това, обаче, турбото се включваше и "чупеше вратове".
Мисля, че е нормално, колкото и да не изглежда да е така. Мисля, че при дизелите е точно обратното - турбото се развърта още от началото. Щом слизаш от дизелак, предполагам затова ти прави такова впечатление.
---
ex: C70 coupé ('00) 2.0T 226 hp
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)