03-31-2015, 08:34 AM
Колега а пита ли майстора какво пише на стартера - Made in India ....
Аз имах същия проблем, но замених втулките с лагери
Аз имах същия проблем, но замених втулките с лагери
The following warnings occurred: | ||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
|
Проблем с първоначално запалване
|
03-31-2015, 08:34 AM
Колега а пита ли майстора какво пише на стартера - Made in India ....
Аз имах същия проблем, но замених втулките с лагери
03-31-2015, 05:42 PM
pachopacho Wrote:Колега а пита ли майстора какво пише на стартера - Made in India .... Ще питам, но се надявам да го видя след 6000 км. когато ми е термина за смяна на масло.
06-05-2015, 11:12 AM
Здравей Колега ,
Може и малко късно да пиша , но пък реших да представя и моя опит . Шофирам С40 2004/136к.с. и при всяка смяна на горивния филтър , не мога да запаля от раз . Просто влиза въздух в системата , когато смениш елемента . Първия път си играх три часа докато запаля , сега вече ползвам ръчна помпичка . Съединяваш двата маркуча с ръчната помпичка , посредством шлаук , натискаш докато стане твърда . Сменяш елемента , слагаш нафтакис . Палиш , за да потръгне нафтата , сваляш маркучите един по един , закачаш за корпуса , палиш и въобще не ти е зор Оставяш да поработи , докато се махнат мехурчетата и си свиркаш . Това , мисля , че е проблем при повечето 2,0Д двигатели .
12-08-2018, 03:44 PM
Здравейте,съвсем отскоро съм собственичка на V50 2.0D, 136 кс. Откакто стана студено не пали, т.е. до нула градуса нямам проблеми, под нулата не пали. Акумулатора след два опита да запаля е замерен и дава стартов ток 12,7v. До сега двама майстори се почесаха умно и казаха че трябва да пали. Някакви идеи на какво да обърна внимание.
|
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: |
1 Guest(s) |