The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем с първоначално запалване

#51
Колега а пита ли майстора какво пише на стартера - Made in India ....
Аз имах същия проблем, но замених втулките с лагери Smile
Reply

#52
pachopacho Wrote:Колега а пита ли майстора какво пише на стартера - Made in India ....
Аз имах същия проблем, но замених втулките с лагери Smile

Ще питам, но се надявам да го видя след 6000 км. когато ми е термина за смяна на масло. Big Grin
Reply

#53
Здравей Колега ,
Може и малко късно да пиша , но пък реших да представя и моя опит . Шофирам С40 2004/136к.с. и при всяка смяна на горивния филтър , не мога да запаля от раз . Просто влиза въздух в системата , когато смениш елемента . Първия път си играх три часа докато запаля , сега вече ползвам ръчна помпичка .
Съединяваш двата маркуча с ръчната помпичка , посредством шлаук , натискаш докато стане твърда . Сменяш елемента , слагаш нафтакис . Палиш , за да потръгне нафтата , сваляш маркучите един по един , закачаш за корпуса , палиш и въобще не ти е зор Smile Оставяш да поработи , докато се махнат мехурчетата и си свиркаш .
Това , мисля , че е проблем при повечето 2,0Д двигатели .
Reply

#54
Здравейте,съвсем отскоро съм собственичка на V50 2.0D, 136 кс. Откакто стана студено не пали, т.е. до нула градуса нямам проблеми, под нулата не пали. Акумулатора след два опита да запаля е замерен и дава стартов ток 12,7v. До сега двама майстори се почесаха умно и казаха че трябва да пали. Някакви идеи на какво да обърна внимание.
Reply

#55
Като за начало - подгревни свещи
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)