The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvo 945 Polar B200FT - проблем скорости или маховик

#1
Здравейте колеги. Предварително благодаря за съветите

Симптомите са следните
1. Притрисане на двигателя на свободен ход (има го от както имам колата) на студено се усеща слабо, на загрял двигател се усилва
2. От скоро се появи шум, да го наречем румолене при моторна спирачка (спускане на скорост) най-много се усеща на 2-ра между 2.5 и 1.5 об/мин, на 3 е по-слабо, на 4 и 5 почти не се усеща, на 1 го няма.
Шума се чува някъде под или малко пред скоростния лост.

На подемник се усеща луфт в опашката на скоростите. Към момента съм се насочил към следните вероятни проблеми - заминал лагер на опашката (но е съмнително, че шума го няма при ускорение) и/или износен маховик. Коалта е с М90H според вин, т.е. трябва да е с демпфер.

Ако се окаже маховика, понеже нов първо трудно ще се намери (освен Мото Фое) и втор вероятно ще е доста скъп, съм се насочил към преправяне с едномасов. В Мегапартс има доста маховици от 850-ки и въпроса ми е евентуално какъв би станал. Освен това в OLX съм съм пуснал запитване към 2-3 740-ки. До колкто четох би трябвало да стане маховик от стартата кутия м46/47 и да се сложи съединител от 940 ТДИ.

Ще бъда изключително благодарен, ако някой препатил сподели мнение Wink
Volvo 945 B200FT 1997 - Battlecruiser
Reply

#2
Може и аз да греша, но според мен се заблуждаваш за демпферния маховик. За пръв път чувам тези модели да имат демпферен маховик ...

Виж сайта и схемата която съм посочил, пружините са на феродовия диск : <!-- m --><a class="postlink" href="http://carcats.ru/list.php?id=MjQ1MTYzNTI=&num=41&title=%D1%F6%E5%EF%EB%E5%ED%E8%E5+%F3%EF%F0%E0%E2%EB%E5%ED%E8%E5+%F1%F6%E5%EF%EB%E5%ED%E8%E5%EC+L.H.D%2C+EXC+DSL+B200FT%2C+L.H.D">http://carcats.ru/list.php?id=MjQ1MTYzN ... T%2C+L.H.D</a><!-- m -->

Всъщност този сайт можеш да ползваш ако ти е необходима каквато и да е част по колата, въвеждаш ВИН-а и търсиш по разделите. Посочената позиция на снимката отговаря на оригинален номер по Волво с който във всеки магазин за авточасти ще ти предложат част ако могат да я доставят.

Относно луфта на опашката не мисля че се дължи на лагер, по-скоро гуменото каре на кардана е за смяна ако си с такова, или тампона на кутията.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://carcats.ru/list.php?id=MjE1NTc5ODQ=&num=45&title=%CA%E0%F0%E4%E0%ED%ED%FB%E9+%E2%E0%EB+%F6%E5%ED%F2%F0%E0%EB%FC%ED%FB%E9+%EF%EE%E4%F8%E8%EF%ED%E8%EA+%E8+%EA%F0%E5%EF%EB%E5">http://carcats.ru/list.php?id=MjE1NTc5O ... 5%EF%EB%E5</a><!-- m -->

Виждам че си имаш и друга машина със задно предаване и затова вероятно руския няма да ти е проблем. Wink

Тука има още няколко "пациента" на тема "тухли" със задно предаване и ако не се включат скоро ще те свържа с един от тях, който е от София.

Добре дошъл сред нас.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#3
Ей тука го дават да е с демпферен/двумасов маховик. Честно казано и аз не вярвах да е с такъв Wink Ама ей намерих му кусур на батълкрузара. -> <!-- m --><a class="postlink" href="http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=94325">http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=94325</a><!-- m -->

Не съм го разглобил още, че си търся бекъп автомобил, защото намирането на части и преправянето сигурно ще отнеме време, а работата ми е свързана с колата. Иначе проблеми с кардана няма (за сега) симптомите са ми болезнено ясни (споменатия друг автомобил)
Volvo 945 B200FT 1997 - Battlecruiser
Reply

#4
Ами както казах и в предишния ми пост явно греша ...
Но пък научих и нещо ново.
Smile
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#5
Здрасти колега,
относно притрисането бих те посъветвал да си провериш тампоните на мотора и петите на които стъпват.
На две различни коли имах скъсан тампон и счупена пета.
old volvo never die they only go fasterSmile
Reply

#6
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11251740335215281&slink=9kwjbo">http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=9kwjbo</a><!-- m -->

Имам едно питане, ако отида да я погледна как мога да разбера дали е LH2.4 (компа е продаден вече). Със старата кутия е била, значи маховика ще ми свърши работа.
Volvo 945 B200FT 1997 - Battlecruiser
Reply

#7
Трябва ти маховик с дупки по периферията.Ако колата е с rpm сензор маховика ще стане.
old volvo never die they only go fasterSmile
Reply

#8
Частите ги набавих. Утре сглобявам и мисля да пусна подробна тема, надявам се да бъде полезна.
Volvo 945 B200FT 1997 - Battlecruiser
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)