Posts: 17
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2015
Reputation:
0
Точно преди месец се "задомих" с Volvo V 50 1,6 D 109 к.с., като веднага след регистрацията в КАТ, отидох в Мото Пфое, на диагностика. Казаха ми всичко е О.К., давай газ смело.…За този месец навъртях малко над хиляда км. като на последък, ми птавеше номера с тихите обороти, и гаснеше, без да изписва нищо, нито пък нещо да светне по таблото. Мислех, че си е тръгнал горивния филтер… Вчера тръгнах на път, и още в града ми направи впечатление, че нещо няма мощност, но реших, че като изляза от града и я поиздуя, нещата ще се оправят, но не мощността продължи да пада, докато накрая, сама изгасна, при свободна предавка..... При ново стартиране, колата палеше, и после пак сама си гаснеше, без нищо да пише, нито да светне……Довлякохме я до дома, и смених горивния филтер, но отново греда, пак същото….Викнах един приятел, той я закачи на компа, и каза, че дава грешка на клапан гориво и най вероятно е изгоряла помпата в резервоара. Свалих го, но се оказа, че там няма помпа, а и резервоара е чист, гориво проводите проходими, но колата продължава да прави същото…Някой има ли представа какво и става и къде да търся проблема???? Само днес ми е почивен ден, но МП в Плевен не им работи сервиза в почивните дни, иначе бях готов да я натоваря на нещо и да им я откарам…
Помогнете, ако сте има ли такъв проблем, за което Ви благодаря предварително!
Поздрави: Йордан Янкулов, тел: 0887207014
Опел "Капка" 1,3 - бензин - минало
Рено 19 - 1,9 - дизел - минало
Фолксваген Пасат - 1,8 - газ/бензин - сега, и
Volvo V 50 - 1,6 D - сега
Posts: 2,362
Threads: 63
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 5
Joined: Apr 2011
Reputation:
7
Горд собственик на: Volvo V40;XC70
Колега,щом не ти показва грешки,най-вероятно смуче въздух отнякъде.Вземи си един START спрей за стартиране на дизелов двигател/има ги по бензиностанциите и магазини за автоаксесоари/,свали въздушния филтър и пръсни няколко пъти във въздуховода към двигателя докато някой върти на стартер.Ако запали,остави я да поработи и слвд това огледай хубаво горивопроводите и най вече връзките на горивния филтър.Все някъде ще се покаже овлажняване.Щом като няма грешки по електрониката,едва ли е сериозен проблема!
Posts: 17
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2015
Reputation:
0
Колеги, Оправих я….……
Оказа се запушен ДПФ филтер, който е бил изключен софтуерно и за това нищо не е светнало……След като го изтърбушихме е направо самолет! Но, винаги има едно Но, това удоволствие, ми струваше почти 300 лева, и два дни главоболия, плюс катализатора, който отказаха да ми дадат от сервиза в който го изтърбушиха.
Благодаря на момчетата от МП гр. Плевен, за бързата и точна диагностика.…
Лека и безаварийна....
Опел "Капка" 1,3 - бензин - минало
Рено 19 - 1,9 - дизел - минало
Фолксваген Пасат - 1,8 - газ/бензин - сега, и
Volvo V 50 - 1,6 D - сега
Posts: 1,707
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2013
Reputation:
4
Горд собственик на: Volvo 960 Volvo XC90
Данчо 7006 Wrote:Колеги, Оправих я….……
Оказа се запушен ДПФ филтер, който е бил изключен софтуерно и за това нищо не е светнало……След като го изтърбушихме е направо самолет! Но, винаги има едно Но, това удоволствие, ми струваше почти 300 лева, и два дни главоболия, плюс катализатора, който отказаха да ми дадат от сервиза в който го изтърбушиха.
Благодаря на момчетата от МП гр. Плевен, за бързата и точна диагностика.…
Лека и безаварийна.... А защо са отказали да ти дадат Твоя катализатор...?! hock:
Струва пари, ей! Ходи си го искай...
TO DARE IS TO DO
Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Posts: 1,330
Threads: 79
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2006
Reputation:
0
Данчо 7006 Wrote:Колеги, Оправих я….……
Оказа се запушен ДПФ филтер, който е бил изключен софтуерно и за това нищо не е светнало……След като го изтърбушихме е направо самолет! Но, винаги има едно Но, това удоволствие, ми струваше почти 300 лева, и два дни главоболия, плюс катализатора, който отказаха да ми дадат от сервиза в който го изтърбушиха.
Благодаря на момчетата от МП гр. Плевен, за бързата и точна диагностика.…
Лека и безаварийна....
Колега,
запушен ДПФ означава проблем!
Направете й една хубава диагностика на тази кола, за да го установите.
И кой и защо изключва софтуерно филтъра за твърдите частици?
Учредител на Волво клуб България.
Притежател на клубна карта № 0014.
VOLVO 460 1.7 '91
За помощ: 089 66 42 887
Няма по-голяма сила от усмивката и добрата дума!
Posts: 55
Threads: 5
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2014
Reputation:
0
Честито за колата колега, но и мен ме вълнува по каква причина от МП са отказали да ти върнат катализатора, който наистина струва пари и в използвано състояние.
Posts: 2,630
Threads: 56
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2012
Reputation:
0
EMETO1 Wrote:Колега,
запушен ДПФ означава проблем!
Направете й една хубава диагностика на тази кола, за да го установите.
И кой и защо изключва софтуерно филтъра за твърдите частици? Запушен DPF означава проблем или си е взел довиждане :lol: В случая на колегата е по-скоро второто, защото те са като консуматив при тези мотори - нямат достатъчно сила да вдигнат лесно ЕГТ-то и трудно се регенерират, а тези с карбамита - много бързо се скапват от "високо" качествената ни нафта :lol:
Изключват го на много места, защото надали някой ще даде над 2000 лв. за тази "екстра" ... но на малко места успяват да го направят като хората
За съжаление е трябвало да го премахнат и физически, но са щели да я хванат в МП при огледа на ходовата част.
BG VOLVO Member #00409
Posts: 17
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2015
Reputation:
0
Здравейте,
Катализатора и ДПФ филтера, го премахнаха физически в друг сервиз в Плевен, не в МП, но като бях на "зор" защото откарах колата с платформа от Кнежа до там, въобще и не повдигах много,много въпроса, за тях. Според мен /доколкото разбирам естествено/ го направиха професионално. Тоз сервиз, е специализиран за гърнета и ауспоси. Няма да споменаеам имена, за да не се каже, че им правя реклама… Ако някой, има въпрси за сервиза, да ми звъни на посочения тел., не се изключва, ще дам инфо…
Лек ден за сега и безаварийна......
Опел "Капка" 1,3 - бензин - минало
Рено 19 - 1,9 - дизел - минало
Фолксваген Пасат - 1,8 - газ/бензин - сега, и
Volvo V 50 - 1,6 D - сега
Posts: 17
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2015
Reputation:
0
EMETO1 Wrote:Данчо 7006 Wrote:Колеги, Оправих я….……
Оказа се запушен ДПФ филтер, който е бил изключен софтуерно и за това нищо не е светнало……След като го изтърбушихме е направо самолет! Но, винаги има едно Но, това удоволствие, ми струваше почти 300 лева, и два дни главоболия, плюс катализатора, който отказаха да ми дадат от сервиза в който го изтърбушиха.
Благодаря на момчетата от МП гр. Плевен, за бързата и точна диагностика.…
Лека и безаварийна....
Колега,
запушен ДПФ означава проблем!
Направете й една хубава диагностика на тази кола, за да го установите.
И кой и защо изключва софтуерно филтъра за твърдите частици? Колега, колата купих от ФЛ, регистрирана, но малко карана в Бг. Той ме уверяваше, че е промивал, тез две неща, с някаква специална течност, и аз му се доверих. Като ми направи номерата, му звъннах, и той направо ми каза, че са запушени и за това колата прави тез номера. После се срщам, че още при огледа, той спомена, че ги е изключил софтуерно……
Като видях вчера с очите си какви мазало е, ми стана ясно,че така той е прикрил проблема и е гледал, как да ми я пробута…… Нищо не бе пипано и не личеше, някога нещо да е сваляно……
Лек ден……
Опел "Капка" 1,3 - бензин - минало
Рено 19 - 1,9 - дизел - минало
Фолксваген Пасат - 1,8 - газ/бензин - сега, и
Volvo V 50 - 1,6 D - сега
Posts: 2,630
Threads: 56
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2012
Reputation:
0
Данчо 7006 Wrote:EMETO1 Wrote:Колега,
запушен ДПФ означава проблем!
Направете й една хубава диагностика на тази кола, за да го установите.
И кой и защо изключва софтуерно филтъра за твърдите частици? Колега, колата купих от ФЛ, регистрирана, но малко карана в Бг. Той ме уверяваше, че е промивал, тез две неща, с някаква специална течност, и аз му се доверих. Като ми направи номерата, му звъннах, и той направо ми каза, че са запушени и за това колата прави тез номера. После се срщам, че още при огледа, той спомена, че ги е изключил софтуерно……
Като видях вчера с очите си какви мазало е, ми стана ясно,че така той е прикрил проблема и е гледал, как да ми я пробута…… Нищо не бе пипано и не личеше, някога нещо да е сваляно……
Лек ден…… Течностите за промиване на DPF са скъпи, а търгашите на коли не обичат да дават пари ... склонен съм да вярвам, че са го свалили, пробвали да поотпушат с коресилин и после изключили софтуеърно, за да я продадат. По спомен беше около 200-250 лв. подобна течност (която върши работа), но дори за по-малко пари щяха да го премахнат физически ... смятай какви "цигани" са! Понеже са много опитни, винаги използват момент, в който не си много концентриран и небрежно ти подхвърлят разни изречения, на които обикновено човек не обръща на момента внимание
За катализатора - може да са ти взели по-малко пари и затова да са го задържали, така правят на доста места.
Но в крайна сметка - важното е, че колата вече е наред, караш си я и със сигурност няма да ти дава ядове тези излишни за мен елементи
Един съвет - т.к. вече няма DPF и катализатор, почисти и изолирай (софтуеърно) ЕГР-а, за да не набива мръсотиите по турбо пътищата.
BG VOLVO Member #00409
|