The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Нормализиране на температурата с климатика

#1
Колата загряваше и ел техник ми каза че е за смяна датчика на радиатора ,смених го 44 лв и с работата ми взе 60 лв,но колата продължава да загрява градско ,а мине ли веднъж стрелката в горната половина на скалата се връща в нормално положение само с пускане на климатика до край на топло, което също е до край и тогава се нормализира .Иначе отива до червеното и светва лампата за температурата.Маркучите са еднакво горещи и двата ,не надуват,радиатора също е горещ ,но ми прави впечатление че перката тръгва когато стрелката е почти в червеното и всъщност и след тръгването на перката стрелката се покачва до като не пусна климатика.
Reply

#2
Ами обратно при ел. техника, съответно "майстора".
София Волво v40 Bi-fuel 2002г.1783сс, B 4184 S9
Reply

#3
bd33 Wrote:Колата загряваше и ел техник ми каза че е за смяна датчика на радиатора ,смених го 44 лв и с работата ми взе 60 лв,но колата продължава да загрява градско ,а мине ли веднъж стрелката в горната половина на скалата се връща в нормално положение само с пускане на климатика до край на топло, което също е до край и тогава се нормализира .Иначе отива до червеното и светва лампата за температурата.Маркучите са еднакво горещи и двата ,не надуват,радиатора също е горещ ,но ми прави впечатление че перката тръгва когато стрелката е почти в червеното и всъщност и след тръгването на перката стрелката се покачва до като не пусна климатика.

Измери температурата на водата ,когато е загряла и стрелката е в червения сектор .По мое мнение -стрелката на таблото те лъже и проблема може да е в самия уред за отчитане .След няколко такива загравяния -досега щеше да си смесил маслото с водата .Този двигател не издържа много на редовно прегряване /по скоро -цилиндровата глава/.
Reply

#4
Да не би да ти липсва първата степен на вентилатора на радиатора?
Датчикът е с 3 пина (крачета) и включва първа или втора степен на вентилатора на радиатора в зависимост от достигнатата температура.
Yaşam için Volvo
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)