The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Няколко въпроса

#1
Ами незнам как да започна затова ще започна отначало.
Купих си 360-ца наскоро която беше карана с масло 20/50.
Предполагам че двигателя е отишъл на кино, но не съм сигурен, като стане по студено въобще не пали, тази сутрин го въртях 2-3 минути така и не запали. От какво може да е?
на градско на газ ми дава 19-20 обаче на бензин така и не можах да го засека ама не е малко :-(. Може ли да ми кажете, може ли и ако може къде да я закарам да замеря на стенд приблизителния разход на гориво.
Ако двигателя е издухал колко ще ми струва един ремонт на двигателя и колко ще ми струват частите и консумативите.
Ако не е много издухан какво мислите за добавките в маслото от типа на Универсалния модификатор, дават му 80 000 Км, независимо от смяната на маслото (ако не се лъжа)
И последно къде се намирамашинката за чистачките, защото тия дни като валеше и ги пусна на интервал да чистят те минат 2-3 пъти наведнуъж после изчакат интервала минат само веднъж после чистят без да спират и въобще не мога да им хвана края, дори като ги изключа продължават да работят, направо се видях в приключение от тоя дъжд.
Reply

#2
Това че не пали на студено не означава задължително скапан двигател а и големия разход ме навеждат на мисълта че проблема е по тоците или по газта и бензина нещо а най вероятно е комплексен.
Ако двигателя е скапан ще гори масло ще е шумен и тркащ и т.н.
За стенд в София нищо не мога да ти кажа но коойто и да се захване искай да ти свърши цялата работа той а не да те прехвърлят от един на друг и да ти вземат кинтите и да казват ами колегата не си е свършил работата.
Проблема по чистачките е работа за мен но аз пък съм от Пловдив изобщо каръшка работа. Причината почти сигурно не е в машинката а в релето.
SAXON
Reply

#3
а можеш ли да ми кажеш къде се намира горе-долу това реле да го сваля и ако може да поправи имам един приятел да го погледне а ако не може да го сменя
Reply

#4
unicata Wrote:а можеш ли да ми кажеш къде се намира горе-долу това реле да го сваля и ако може да поправи имам един приятел да го погледне а ако не може да го сменя

Пич,тия двигатели са железни. Моя е на 300 000 и не е мръднал. Но самия факт че при теб е слагано такова масло е малко смущаващ. Все пак това не означава непременно основен ремонт. Възможно е колата да не е карана дълго време и да са спекли сегментите.
Разхода ти на газ е съвсем приемлив впредвид ниските температури тази зима. Аз карам само на бензин и под 14.5 не съм паднал, а съм стигал и до 17.
Моторчето на чистачките ти се намира на много видно място и се учудвам че не си го видял. Пусни ги да работят,отвори капака и съм сигурен ,че ще разбереш къде е. Релето не знам къде е но най вероятно е под таблото някъде и също ще се чуе когато цъка.
Reply

#5
Ами да си призная дори не съм и сядал в 360 и нищо не знам къде е. Релето ще е при бушоните (по голямо е от стандартно авто реле).
Като цяло ми се струва че говорим празни приказки така по интернет не мога да поставя точна диагноза за съжаление.
SAXON
Reply

#6
alex Wrote:Ами да си призная дори не съм и сядал в 360 и нищо не знам къде е. Релето ще е при бушоните (по голямо е от стандартно авто реле).
Като цяло ми се струва че говорим празни приказки така по интернет не мога да поставя точна диагноза за съжаление.

Ми аз на мойта и сърбам попарата вече 13-та година Smile,ама пича предпочита да се набутва по "майстори".
Reply

#7
unicata Wrote:Ами незнам как да започна затова ще започна отначало.
Купих си 360-ца наскоро която беше карана с масло 20/50.
Предполагам че двигателя е отишъл на кино, но не съм сигурен, като стане по студено въобще не пали, тази сутрин го въртях 2-3 минути така и не запали. От какво може да е?
на градско на газ ми дава 19-20 обаче на бензин така и не можах да го засека ама не е малко :-(. Може ли да ми кажете, може ли и ако може къде да я закарам да замеря на стенд приблизителния разход на гориво.
Ако двигателя е издухал колко ще ми струва един ремонт на двигателя и колко ще ми струват частите и консумативите.
Ако не е много издухан какво мислите за добавките в маслото от типа на Универсалния модификатор, дават му 80 000 Км, независимо от смяната на маслото (ако не се лъжа)
И последно къде се намирамашинката за чистачките, защото тия дни като валеше и ги пусна на интервал да чистят те минат 2-3 пъти наведнуъж после изчакат интервала минат само веднъж после чистят без да спират и въобще не мога да им хвана края, дори като ги изключа продължават да работят, направо се видях в приключение от тоя дъжд.

За паленето първо трябва да се замери компресията на горивото колко е и второ да се видят свещите дали са в ред. Ако наистина не иска да пали само на студено по-скоро е от горивото.
Ти запали ли я вобще тази кола и смени ли маслото?
Reply

#8
Що непробваш да запалиш на дърпане - незапали ли значи са проблем - тоците(или центровката ти е мръднала) или горивото!
Ако нещо е запушено при дърпане няма начин да не отпуши.
Това стана и при мен-дизел и при Каве77 бензин. При дърпане пали всичко което е изтощило акомулатора - стига да не е проблема горе изброеното.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#9
Ами свещите са в ред, смених ги заедно с маслото преди седмица и тези дето ги сложих доколкото знам са с два диода или нещо такова, възможно е и токове да са, но стартера върти нормално.
Кажете ми къде мога да ида на майстор да й направи една диагностика, да замери компресия и т.н.
Що се касае до карането карах я онзи ден преди да паднат студовете, все на бензин я карам, даже и дюзите на инжекциона съм промил защото 2 бяха запушени когато я купих.
приемам всякакви съвети и коментари и ако съм пропуснал нещо питаите ще отговоря, само и само да я подкарам тая кола
Reply

#10
Ако си близо до Младост може да се разберем нещо да дойда да ти замеря копресията на горивото и да видим като цяло горивната система. Като го запали в топлото време как работеше равномерно ли? Някви пушеци от аспуха в повечко имаше ли?
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)