The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvo В40

#11
ами не я управих вземах си втора употреба и даже незнам колко ще изкара.сега си имам резервни зъпчатки или просто скоростна кутния за части.някой ако закъса за нещо ще помагам.апък как се познава дали е износена ами не се познава просто почва и се чу,пи една след друга всяка скорост.и като стане така че неможе да смениш изронената зъбчатка която е на първичния вал търсиш втора употреба кутия.дано не ви се налага.
никога не е късно да станеш за резил
Клубна карта№00210
Reply

#12
ами не я управих вземах си втора употреба и даже незнам колко ще изкара.сега си имам резервни зъпчатки или просто скоростна кутния за части.някой ако закъса за нещо ще помагам.апък как се познава дали е износена ами не се познава просто почва и се чу,пи една след друга всяка скорост.и като стане така че неможе да смениш изронената зъбчатка която е на първичния вал търсиш втора употреба кутия.дано не ви се налага.
никога не е късно да станеш за резил
Клубна карта№00210
Reply

#13
Само едно малко допълнение за автоматика.
Маслото се сменя в зависимост от употребата на колата до момента - препоръчително е да се смени на 60 - 80 000 ако е много мъчена колата и понеже никой не може да знае колко е мъчена като я купуваш втора употреба задължеително си смени маслото. Аз го смених на бул. Черни Връх посока околовръстното - не съм доволен. Смяна в Мото Пфое излиза до колкото си спомням 60-80 лв. + маслото.
Малък съвет - особено след като е автоматик - закарай я за пълна диагностика в МП преди да я купиш - ако ти излезе проблем с автоматика - няма оправия сигурно има 2 души в БГ, който да знаят какво е това автоматик.
Ако е трудно да я закарш на проверка можеш да направиш т.нар. "стоячний тест". Разтърси се в нета за подробности - има го по руските сайтове. С две думи сядаш в колата, включваш на Д и натискаш едновременно спирачка и газ за 2 секунди (не повече от 3 че ще прецакаш кутията). Ако колата поддържа определени обороти (до колкото си спомням между 2300 - 2800) всичко е Ок. Ако Оборотите са повече или по-малко - не е добре, ако колата се движи, също не е добре. За повече подробности потърси в нета.

Иначе - веднъж на автоматик никога вече ръчни - освен ако не си купя спортна режия Smile
Reply

#14
Само едно малко допълнение за автоматика.
Маслото се сменя в зависимост от употребата на колата до момента - препоръчително е да се смени на 60 - 80 000 ако е много мъчена колата и понеже никой не може да знае колко е мъчена като я купуваш втора употреба задължеително си смени маслото. Аз го смених на бул. Черни Връх посока околовръстното - не съм доволен. Смяна в Мото Пфое излиза до колкото си спомням 60-80 лв. + маслото.
Малък съвет - особено след като е автоматик - закарай я за пълна диагностика в МП преди да я купиш - ако ти излезе проблем с автоматика - няма оправия сигурно има 2 души в БГ, който да знаят какво е това автоматик.
Ако е трудно да я закарш на проверка можеш да направиш т.нар. "стоячний тест". Разтърси се в нета за подробности - има го по руските сайтове. С две думи сядаш в колата, включваш на Д и натискаш едновременно спирачка и газ за 2 секунди (не повече от 3 че ще прецакаш кутията). Ако колата поддържа определени обороти (до колкото си спомням между 2300 - 2800) всичко е Ок. Ако Оборотите са повече или по-малко - не е добре, ако колата се движи, също не е добре. За повече подробности потърси в нета.

Иначе - веднъж на автоматик никога вече ръчни - освен ако не си купя спортна режия Smile
Reply

#15
зеления Wrote:много е относително какви защити има колата.всяка е различна.моята има няколко аербека и толкова а има и коли с траш контрол против въртене на гуми има и с бай бег което незнам точно за какво е.но гледай всичко като я взимаш и след товапровери всички масла даже ги смени ако питаш мен.ако имаш познати майстори да ти проверят скоростната кутия дали има износени зъбчатки щото моята беше прецакана.иначе всичко друго е на късмет.успех и не се подвеждай по ниската цена много често излиза солена.
Дайте малко повече подробности за траш контрол!
Reply

#16
зеления Wrote:много е относително какви защити има колата.всяка е различна.моята има няколко аербека и толкова а има и коли с траш контрол против въртене на гуми има и с бай бег което незнам точно за какво е.но гледай всичко като я взимаш и след товапровери всички масла даже ги смени ако питаш мен.ако имаш познати майстори да ти проверят скоростната кутия дали има износени зъбчатки щото моята беше прецакана.иначе всичко друго е на късмет.успех и не се подвеждай по ниската цена много често излиза солена.
Дайте малко повече подробности за траш контрол!
Reply

#17
не че знам много но ще споделя това което съм чувал.траш контрола се включва "има и ръчнитраш контроли има и такива които са автоматик"за да предотврати преплъзване на която и да била гума без значение от скороста сиреч той е за стабилност на колата при висока скорост и средно остри завои.готина придобивка общо взето.с ниско профилни 4 или 6 пластови гуми 205 ширина взимаш завой с ограничение на скороста 60 със 160 и колата немърда стои като залепена за кривата непрекъсната линия и ти се кефиш. Big Grin
никога не е късно да станеш за резил
Клубна карта№00210
Reply

#18
не че знам много но ще споделя това което съм чувал.траш контрола се включва "има и ръчнитраш контроли има и такива които са автоматик"за да предотврати преплъзване на която и да била гума без значение от скороста сиреч той е за стабилност на колата при висока скорост и средно остри завои.готина придобивка общо взето.с ниско профилни 4 или 6 пластови гуми 205 ширина взимаш завой с ограничение на скороста 60 със 160 и колата немърда стои като залепена за кривата непрекъсната линия и ти се кефиш. Big Grin
никога не е късно да станеш за резил
Клубна карта№00210
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)