07-17-2015, 11:39 AM
Здравейте колеги,
Най-накрая и аз се здобих с "новата" им кола - Volvo S60 - 2008 - D5 - механична 6 степенна скоростна кутия.
От 2 дена я карам небрежно и и се радвам и изведнъж се пусна "прахосмукачката" (свистящ шум под капака) и оп светна триъгълника.
Странното е , че този проблем се появи малко след като стигнах половината резервоар... (най-вероятно това е случайно и няма връзка)
Колата загуби мощност и влезе в сервизен режим. (на мен лично ми звучи на прецакан гумен маркуч или някой компонент на интеркулера.
Звучи като вакум / запувен въздухопоток или въздух който излиза от там където не трябва- следователно не стига до там където трябва да стигне
След доста четене тук и по други форуми на волво стигнах до следните възможни причинители:
1. A Dirty MAF Sensor
2. A dirty Fuel Filter
3. Тръгнало турбо
4. Свещи и кабели (освен горепосочените неща , на моменти колата придърпва - сякаш губи ток) - това ми се е случвало и преди и проблема бяха кабелите и свещите.
Ще бъда благодарен за помощ и повече информация.
Колата я чака следното обслужване:
-смяна масло , филтри , итн.
-по-натам смяна ремък и обтегачи.
-нови гуми + изправяне на джанта.
Сериозно се замислям и къде да обслужа машината... мото пфое , BOCK GT авто сервис - в Студентски град... За момента не ми се ходи до Турското волво...
Разбрах че там работят по европейски и хората са доволни- НА ПОЛОВИНА НА ЦЕНИТЕ ТУК!
Горе-долу имам представа колко ще ме одрусат в мото пфое за горепосочените ремонти , но бих благодарен ако дадете актуалнни/ориентировъчни цифри.
Като изклюяим този неприятен за момента проблем , колата е много добра. Няма нужда да влизам в детайли
Благодаря предварително
Най-накрая и аз се здобих с "новата" им кола - Volvo S60 - 2008 - D5 - механична 6 степенна скоростна кутия.
От 2 дена я карам небрежно и и се радвам и изведнъж се пусна "прахосмукачката" (свистящ шум под капака) и оп светна триъгълника.
Странното е , че този проблем се появи малко след като стигнах половината резервоар... (най-вероятно това е случайно и няма връзка)
Колата загуби мощност и влезе в сервизен режим. (на мен лично ми звучи на прецакан гумен маркуч или някой компонент на интеркулера.
Звучи като вакум / запувен въздухопоток или въздух който излиза от там където не трябва- следователно не стига до там където трябва да стигне
След доста четене тук и по други форуми на волво стигнах до следните възможни причинители:
1. A Dirty MAF Sensor
2. A dirty Fuel Filter
3. Тръгнало турбо
4. Свещи и кабели (освен горепосочените неща , на моменти колата придърпва - сякаш губи ток) - това ми се е случвало и преди и проблема бяха кабелите и свещите.
Ще бъда благодарен за помощ и повече информация.
Колата я чака следното обслужване:
-смяна масло , филтри , итн.
-по-натам смяна ремък и обтегачи.
-нови гуми + изправяне на джанта.
Сериозно се замислям и къде да обслужа машината... мото пфое , BOCK GT авто сервис - в Студентски град... За момента не ми се ходи до Турското волво...
Разбрах че там работят по европейски и хората са доволни- НА ПОЛОВИНА НА ЦЕНИТЕ ТУК!
Горе-долу имам представа колко ще ме одрусат в мото пфое за горепосочените ремонти , но бих благодарен ако дадете актуалнни/ориентировъчни цифри.
Като изклюяим този неприятен за момента проблем , колата е много добра. Няма нужда да влизам в детайли
Благодаря предварително