The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Чип-тунинг на XC 60

#1
Да споделя моя наскорошен опит с ДиджитълТунинг на XC60 от 2009 година, двигател 5244т5, 163 коня станаха 198, драстично ми падна разхода, преди беше 11 в града, сега е 8.5 и по борд-компютър и по резервоар, извънградско от 8.5 падна на 6.5-7, имам неагресивен стил на каране, но определено не карам бавно. От София до варна си държах средно около 130 на магистралата и около 100 по пътя. Двигателя много утихна. Конете се усещат много яко. Благодаря на момчетата от ДиджиталТунинг без да ги познавам поименнно, големи професионалисти.
Reply

#2
nikivoy Wrote:Да споделя моя наскорошен опит с ДиджитълТунинг на XC60 от 2009 година, двигател 5244т5, 163 коня станаха 198, драстично ми падна разхода, преди беше 11 в града, сега е 8.5 и по борд-компютър и по резервоар, извънградско от 8.5 падна на 6.5-7, имам неагресивен стил на каране, но определено не карам бавно. От София до варна си държах средно около 130 на магистралата и около 100 по пътя. Двигателя много утихна. Конете се усещат много яко. Благодаря на момчетата от ДиджиталТунинг без да ги познавам поименнно, големи професионалисти.

Последно колко коня ти е колата, колега?
В аватара пише, че ти е 185 ... Big Grin
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#3
nikivoy Wrote:Да споделя моя наскорошен опит с ДиджитълТунинг на XC60 от 2009 година, двигател 5244т5, 163 коня станаха 198, драстично ми падна разхода, преди беше 11 в града, сега е 8.5 и по борд-компютър и по резервоар, извънградско от 8.5 падна на 6.5-7, имам неагресивен стил на каране, но определено не карам бавно. От София до варна си държах средно около 130 на магистралата и около 100 по пътя. Двигателя много утихна. Конете се усещат много яко. Благодаря на момчетата от ДиджиталТунинг без да ги познавам поименнно, големи професионалисти.


А за какви пари става въпрос ? И дават ли някакви гаранции ( понеже наскоро едн колега сподели за някакви проблеми след ремап ) ? Wink
"Акъла" е единственото нещо , което можеш да го даваш без да го имаш !
Reply

#4
nikivoy Wrote:Да споделя моя наскорошен опит с ДиджитълТунинг на XC60 от 2009 година, двигател 5244т5, 163 коня станаха 198, драстично ми падна разхода, преди беше 11 в града, сега е 8.5 и по борд-компютър и по резервоар, извънградско от 8.5 падна на 6.5-7, имам неагресивен стил на каране, но определено не карам бавно. От София до варна си държах средно около 130 на магистралата и около 100 по пътя. Двигателя много утихна. Конете се усещат много яко. Благодаря на момчетата от ДиджиталТунинг без да ги познавам поименнно, големи професионалисти.
Най-големият положителен ефект, който си постигнал с промяна на настройките е, че този двигател сега ще може да си регенерира филтъра по-добре и няма да блъска много сажди на ЕГР-а както преди това - недостатък на "скопения" D5, ниско EGT Smile
btw ... местя темата в правилния раздел.
BG VOLVO Member #00409
Reply

#5
За уточнение на въпроса по-горе, оригинално автомобила е 163 коня (аватара май автоматично ги е сложил тези 185 без да съм посочвал мощност). Ама като гледам аз съм споменал че 163 коня станаха 198. Колата не е мерена на динамометричен стенд,а и не ми е нужно. Склонен съм да вярвам, че е 198 коня сега понеже е много динамична и поведението и е много различно, особено при изпреварване, а и при поддържане на висока скорост на магистралата без да вдига високи обороти или някакви други странични ефекти. За цената: платих точно 747 лева. Гаранция дават 5 години на електронния блок за управление - дават ти един документ в който това е описано и има някакъв номер на него. Вкарват те в компютър като клиент с имената ти и т.н., пазят оригиналния софтуер при тях и при нужда винаги могат да го възтановят, както ми казаха. Правят впечатление на сериозна фирма, която не е от вчера на пазара. Мястото където правят колите не е много голямо, но е много чисто и зад него има офис. Намират се на бул. Черни Връх в София, зад Парадайз Мол и точно до Импас 56. Мисля, че цената не е малка за нашите условия, но е балансирана, а Polestar, Rica и Heico струват доста повече и като цяло нещо ги няма в БГ. От МП ми отказаха Polestar тунинг, въпреки че съвсем официално си го поисках, не можели да го направят в БГ. Това беше преди около година, сега нещата може да са се променили, но цената там беше над 1000 евро. Rica имат едно устройство на сайта си, с което можеш сам да си смениш софтуера, но и то заедно със самия софтуер излиза повече от това което платих тук. Иначе имат някакъв представител в София, но като му гледам цената за тунинг е драстично по-ниска от това което се предлага на сайта им и нещо не ми вдъхна доверие, може и да не съм прав. Рика правят и малко екстремни тунинги ако поискаш, докато Диджитъл ми казаха, че такива изпълнения не правят или поне за моя автомобил не се прави за да си работи всичко както трябва. Нещо друго има за споделяне, което е много важно: от МП по последни мои сведения признават цялата гаранция на всички коли правени тунинговани в Диджитъл Тунинг. В смисъл съвсем официално си им пращат и нови, току-що закупени автомобили за тунинг и след това гаранцията в МП си важи, и това е само при тях, другаде не. Това ми беше казано от два различни източника които са вътрешни и беше потвърдено от човека в Диджитъл без да повдигам въпроса. Имат вече и коли Волво на по 150 хиляди км, правени при тях когато са купени и нищо им няма. Отново да кажа, че не им правя някаква скрита реклама, просто излагам факти. Извинявам се, че темата е била на неправилното място и благодаря на модератора че я е преместил. Надявам се цялото инфо да е било полезно за хората които го четат и смятат да си правят тунинг.
Reply

#6
МП наливат Polestar от 2013 год., като тогава го предлагаха за 2250 лв.
Направени са няколко ХС90 и ХС60 до момента, защото само с Polestar признават гаранцията, така че ако колата ти е в гаранция и нещо кихне - първо да ти налеят обратно настройките от Диджитал, макар че остават логове колко пъти е сменян софта. Не знам кой ти е казал, че дори МП изпращат в Диджитал :roll: Със същият успех може да се твърди за Brezel или Overdrive Wink
Навън VOLVO признават гаранция и с настройки на RIKA, но не съм убеден, че в МП го правят.
Трябва да се провери официално при тях, а не какво си дрънкат търговците :lol:
RIKA излиза около 800-850 лв. с програматора, но трябва да посочиш регион BG и тогава цената е друга - има едно ХС70 във форума с програматор.
Както и да е, като цяло ремапът на Диджитал надали е лош, но със сигурност е добре да се прави ремап на стенд, за да се "изчистят" максимално стойностите и да се измери колата, т.к. само с промяна на ограничителя на Nm може да останеш с впечатление, че вече е 250 к.с. Wink
В Бургас има колега с техни настройки на ХС70 и вече близо 2 години няма възражения и ядове, което е най-важното, но и той не знае с точност колко к.с. е колата му сега :lol:
Историята показва, че рекламата е едно, фактите са други. Може да прочетеш моята тема за ремап и да се убедиш колко различни са нещата на стенда от реалността Wink

Последно колата ти къде е правена - във Варна или в София си идвал специално за това ... и въобще правена ли е?
Начинът, по който е написано мнението ти малко лъха на директна реклама и ако е така - не е редно да го правиш Wink
Говорим си като зрели мъже и ако съм уцелил, моля те да не продължаваш да заблуждаваш колегите! Има и други начини да се убеди някой да закупи продукт или услуга от дадено място, но да се заблуждават потребителите с последния ти пост - не е коректно!
МП прави Polestar и не признава гаранция на какъвто и да е автомобил, който не е програмиран при тях!
Можеш лично да се убедиш като им напишеш един имейл :lol:

Поздрави и успех!
BG VOLVO Member #00409
Reply

#7
До колегата Dodo: Последно колата е правена в София, ясно съм го казал. Идвах до София, ДА. Не ми е реклама мнението, малко ми стана смешно евентуално аз да убеждавам някого да си купува нещо, житейската ми философия е друга. Нямам нищо общо с тези хора от Digital. Не ги познавам лично и мисля, че съм го споменал. Както казваш, тук си говорим като зрели мъже и просто реших да споделя, нали форума е затова. Можех и да не го правя и по принцип много рядко пиша по форуми, ама се надявах на някого да съм полезен ако е решил да прави такова нещо. В крайна сметка форума е за да си помагаме. Разбирам, че всички са парени ама то по този начин да не смее да напише едно положително впечатление човек. Ако колегите мислят, че е някаква скрита реклама просто да игнорират това което съм писал - безразличен съм по принцип какво мислят другите за мен и моите мнения, аз знам кой съм за себе си. За факта, че МП изпращат в Диджитал знам от вътрешни хора от МП, не от Диджитал, макар че те го потвърдиха с половин уста. Направи ми впечатление, че не са хора които се хвалят и мажат с приказки от хиляда и една нощ, както на други места. Ако колата ти е правена там, в МП няма да те върнат при гаранционна ситуация, официално обаче МП няма да го кажат на всеослушание и то е естествено. Официалния тунинг е Полстар. В БГ обаче не го предлагали, питал съм в МП в Люлин преди година и половина. Някакъв си техен тунинг ми предложиха (по-евтин от цената която цитираш) тогава без да ми казват подробности. Сега може да са почнали да предлагат Полстар, не знам защо така ми казаха тогава. Рика с програматор излиза на подобна цена (по инфо на сайта на Рика), която си посочил за Полстар по-горе. Повече информация за Рика нямам, освен това което съм чел там и също проверявал по някои дилъри извън БГ без да им искам големи подробности. В Германия има и една фирма Heico, за която също се твърди с факти че е одобрена официално от Волво за силов тунинг, предлагат и оптичен тунинг. Чувал съм много добри неща за тях, живея повече време в чужбина, но колата за която става въпрос се намира в БГ, направих обаче и проучване как стоят нещата навън с лично ходене насам-натам. Наблюденията ми са, че и навън дилърите на Волво работят с различните тунингови фирми из между тези 3-те за които става въпрос. Има и такива които не предлагат никоя от тях, лично наблюдение. Предполагам е въпрос на търговски договорки за всеки дилър по отделно и Volvo може би няма централна политика по този въпрос.
За Brezel съм чувал хубави неща във форума на VW, понеже имах и такъв автомобил, но знам също от хора, че силата му е при немските коли, особено VW. По мнение на други не се хващал в Волво много-много, което му прави чест щом няма сигурност в нещо. Иначе мен не ми пука много-много колко точно коня ми е колата, понеже сега е точно толкова пъргава и мощна колкото ми трябва, без да е на някакви гранични режими според мен. Не съм състезател по пътищата, тези времена минаха (над 40 съм), а и с XC60 няма как да си такъв поради спецификата на автомобила.
Хайде със здраве и поздрави !
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)