The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Моля за малко помощ!

#1
V0lv0 V50 2.0D! Проблема е следния: При ускоряване в наклон, когато двигателя е натоварен, колата периодично забива муцуна и после пак започва да ускорява, пак забива и пак ускорява. Това се повтаря постоянно и се усеща на 4,5 и6 предавки. Подмених горивния филтър, който беше чист и сложих добавка Бардал фул инжекшън ристорър 11, но нещата не се промениха. Забиването е салмо на кратки интервали и не се отразява дори от оборотомера. Моля някой, ако е изпитвал подобни проблеми да пише! Зная, че трябва диагностика, но съм зает следващите 5 дни, затова пиша тази тема. Благодаря!
Reply

#2
taraponti1968 Wrote:V0lv0 V50 2.0D! Проблема е следния: При ускоряване в наклон, когато двигателя е натоварен, колата периодично забива муцуна и после пак започва да ускорява, пак забива и пак ускорява. Това се повтаря постоянно и се усеща на 4,5 и6 предавки. Подмених горивния филтър, който беше чист и сложих добавка Бардал фул инжекшън ристорър 11, но нещата не се промениха. Забиването е салмо на кратки интервали и не се отразява дори от оборотомера. Моля някой, ако е изпитвал подобни проблеми да пише! Зная, че трябва диагностика, но съм зает следващите 5 дни, затова пиша тази тема. Благодаря!
Явно смуче въздух отнякъде.Огледай входа и изхода на горивния филтър.
Reply

#3
Ако ти набира "на тласъци" може нещо и по турбопътищата да ти е разкачено ....
На мен при смяна на маркуч високо налягане бяха забравили за сложат добре нещо отпред по турбопътя и набираше на тласъци без никакви индикации на компа....
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#4
Имах същия "проблем" когато купих моята, след като и направиха ремап проблема изчезна. Вероятно се дължи на нещо софтуерно.
Reply

#5
Вчера намерих малко време и ходих на диагностика. Резултат: турбина ок, дюзи ок, налягане на помпа ок, дебитомер ок, егр клапан ок, изобщо никакви повреди в електрониката не бяха открити.В сервиза казаха да карам, защото няма какво да ми сменят. Каквото имало да се случва, то ще се случи, но не му било сега времето.
Reply

#6
taraponti1968 Wrote:Вчера намерих малко време и ходих на диагностика. Резултат: турбина ок, дюзи ок, налягане на помпа ок, дебитомер ок, егр клапан ок, изобщо никакви повреди в електрониката не бяха открити.В сервиза казаха да карам, защото няма какво да ми сменят. Каквото имало да се случва, то ще се случи, но не му било сега времето.
Последното изречение ми хареса - винаги е така Smile
От скоро ли ти го прави? Да не си заредил "хубаво" гориво?
Следващият път, когато ходиш на диагностика и обясниш на майстора на коя предавка го прави, помоли го да се качи с теб в колата, да включи диагностиката в режим "Живи данни", т.е. да гледа тези елементи в реално време, под товар, вдигни скорост, намери баир и тогава да прави заключение Wink
Възможно е да е от гориво, възможно е разтоварващ клапан да прави мизерии, без да го засича компа на място ... възможно е майсторът да е гледал колата с диагностика тип "универсална", където известна част от грешките по модулите на Волво не се засичат.
Волво се диагностицира най-точно с VIDA DICE Idea
Изводът - не е нормално да работи така колата и определено има причина, но кой ще я намери ... като му дойде времето :mrgreen:
Извинявам се за този сарказъм и ирония по адрес на майстора, но явно е "майстор" и не харесвам такива хора когато взимат пари за диагностика и правят такива заключения: "Каквото имало да се случва, то ще се случи, но не му било сега времето." Wink
BG VOLVO Member #00409
Reply

#7
taraponti1968 Wrote:.... При ускоряване в наклон, когато двигателя е натоварен, колата периодично забива муцуна и после пак започва да ускорява, пак забива и пак ускорява. ........ Моля някой, ако е изпитвал подобни проблеми да пише!
Имах подобни проблеми :!: Появяваха се когато стрелката на резервоара НЕ беше още в червения сектор и при набиране при завой или голям наклон

taraponti1968 Wrote:..... турбина ок, дюзи ок, налягане на помпа ок, дебитомер ок, егр клапан ок, изобщо никакви повреди в електрониката не бяха открити.
Имаш ли тоя проблем при пълен или полу-пълен резервоар :?:
Тази темичка може би ще ти помогне....
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=39062">viewtopic.php?f=8&t=39062</a><!-- l -->

Успех :!:
Човек цял живот се учи . . .


[Image: ab250839.gif]
Reply

#8
Здравей,
при мен проблема е същия, но Волвото е S40 1.9d 115hp. Вече 600 км. никой не е открил проблема.
При диагностика всичко е наред. Твърди че е механичен проблем. Ако открия какво е ще пиша.
Ако Вие го откриете, споделете го.
Reply

#9
Здарвейте,
Някой дали е отстранил този проблем и ако е моля да сподели.
Благодаря.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)