The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Спирателен клапан за ГНП Лукас

#1
Здравейте!
Колата ми е Волво В40 1,9ТД. Преди месец ми ремонтираха помпата Лукас заради теч на нафта от нея. Тъкмо се успокоих и нещо пак започна да ми намирисва на нафта когато спра някъде. Днес отворих предния капак и огледах около ГНП-то. Забелязях че капе нафта от клапана, който е в задната част на помпата и служи за гасене на мотора. При по внимателно оглеждане на жиците около него забелязах, че клапана е с прерязана клема в края и е вързан за една зелена жичка, от която взима явно ток. Вързан е нескопосано и просто са усукани жичките една в друга и "изолирани" с изолирбанд. Поставям "изолирани " в кавички, защото изолирбанда се беше развил и явно оголените жички са давали на късо. Което от своя страна беше явната причина преди 3 дни да ми гори 3 пъти бушон в рамките на 10 минути. Но това е друга тема. Сега проблемът ми е с намирането на въпросния клапан. Защото навсякъде по магазините за авточасти го предлагат с 2 кабелчета, излизащи отстрани на клапана. А моят е с един кабел, захванат с малко болтче отгоре. Та, въпросът ми е какъв клапан да купувам? И дали мога да приспособя клапан с две кабелчета на мястото на този, който е в момента. В момента явно съм с неоригинален клапан.
Моля за съвет! Благодаря предварително!
   


Attached Files Thumbnail(s)
               
VOLVO V70 2.0D 2008г. 136к.с.
Code:
[url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab286793.gif[/img][/url]

[Image: ab284504.gif]

VOLVO V40 1,9TD 1997г  VIOLET METALIC
[Image: ab214140.gif]
[Image: ab286793.gif]
Reply

#2
Най вероятно този с двете кабелчета е + и маса, а при този с едно корпуса се ползва за маса(-).
ex XC90
Reply

#3
Аз искам да намеря клапан с 1 кабел. Но от какъв двигател, не знам. Моят явно е магарен с цел изолиране на имобилайзера. Факта , че е изрязана с флекс металната планка, която по принцип покрива този клапан говори красноречиво, че е изолиран имобилайзера. А и това каруцарско връзване на кабелите....
Та, все още съм в процес на търсене на клапан.
VOLVO V70 2.0D 2008г. 136к.с.
Code:
[url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab286793.gif[/img][/url]

[Image: ab284504.gif]

VOLVO V40 1,9TD 1997г  VIOLET METALIC
[Image: ab214140.gif]
[Image: ab286793.gif]
Reply

#4
Бронята на клапана е изрязана за да може да се смени в противен случай трябва да се сваля помпата . Сменял съм го клапана и постъпих по същия начин . Моя си беше с 2 кабела .
Volvo S70 2.5 TDI 1998 D5252T
[Image: 581732.png]
Reply

#5
Да, вероятно двете кабелчета са + и - , а при твоя минуса е на корпуса... Какво пречи да сложиш тоя с двете кабелчета? А тази ужасяваща връска, която са направили - или запояване с един термошлаух отгоре (не изолирбанд), или някакво подходящо кербоване... Успех!
Volvo S60 2.4 D5 - 2003 г.
Reply

#6
Ще разгледам днес на другото Волво , което имаме в семейството, как точно е направено. То е със същия мотор и помпа - С40 1,9ТД. Връзката между кабелите ще я оправя задължително. А и вече разбрах, че въпросният клапан с един кабел е от Волво 460 1,9ТД. А цената му е 22 лева.
VOLVO V70 2.0D 2008г. 136к.с.
Code:
[url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab286793.gif[/img][/url]

[Image: ab284504.gif]

VOLVO V40 1,9TD 1997г  VIOLET METALIC
[Image: ab214140.gif]
[Image: ab286793.gif]
Reply

#7
milenhr Wrote:Ще разгледам днес на другото Волво , което имаме в семейството, как точно е направено. То е със същия мотор и помпа - С40 1,9ТД. Връзката между кабелите ще я оправя задължително. А и вече разбрах, че въпросният клапан с един кабел е от Волво 460 1,9ТД. А цената му е 22 лева.

Клапана с двата кабела беше доста по-скъп ... по спомен, мисля , че беше 120 лв. Ако , сегашния ти върши работа помисли дали си заслужава разликата . Клапана пуска и спира горивото, нищо друго , но пък е свързан с имобилайзера - затова е "бронята" отгоре, за да е труден достъпа до него .
Volvo S70 2.5 TDI 1998 D5252T
[Image: 581732.png]
Reply

#8
По принцип клапана с двете кабелчета мога да го купя за 39.62 лв. с ДДС. По цена на едро. Но при мен е подменен с такъв с един кабел. Така че минавам по малко по- евтиния вариант. Е , има и за по 120 лв. , но като си направя сметката, за 120 лв три пъти ще сменя клапан за 39 лв.
Сегашният ми клапан работи, но пуска нафта. Това е проблема, заради който искам да го сменям.
VOLVO V70 2.0D 2008г. 136к.с.
Code:
[url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab286793.gif[/img][/url]

[Image: ab284504.gif]

VOLVO V40 1,9TD 1997г  VIOLET METALIC
[Image: ab214140.gif]
[Image: ab286793.gif]
Reply

#9
А не е ли достатъчно само да му смениш О-пръстена?
Volvo S60 D5 - D5244 T - 2004
Reply

#10
j-ikata Wrote:А не е ли достатъчно само да му смениш О-пръстена?
Може и да не тече оттам, а отгоре през кабелчетата. В такъв случай може да се разкапсулова и смени, там каквато гумичка има за смяна.
Volvo S70 2.5 TDI 1998 D5252T
[Image: 581732.png]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)