The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Вакуум помпа V 70

#1
Колата ми ще стане на 16 години, а аз, вместо да започна да правя планове за смяна, този път започнах да я стягам. Още като я купих, имаше едно тракане като клапан на дизелов Мерцедес. Реших че е това, но механик ми каза, че е вакуум помпата. От любопитство почти, попитах на две места колко струва. Цените бързо ме излекуваха от мерак за смяна и четири години и 70 000 километра не се бях замислял за нея. Сега се заслушах. На моменти, на студен двигател изчезва, но по принцип чатка, хем яко.
Май още преди този механик беше казал, че вакуумът е малко слаб, та мести някакъв тънък маркуч, който бил излишен, ако не съм ЕКО маниак. Не съм имал проблеми със спирачките.
Та.... Има ли вероятност да е от друго? Ремонтират ли тези помпи? Какво им се износва - оси, втулки, лагери, клапани, платно?
Предварителни благодарности за всяка полезна информация.
Reply

#2
Отваряш помпата и я почистваш хубаво, ама много хубаво . Навсякъде бъркаш и махаш мизериите които са се затлачили с години . Проверяваш клапанчетата дали не изпускат , пружинките дали натискат клапанчетата , смазваш с двигателно масло... Една такава профилактика ми отнема два дена . Дотук съм съживил 3 помпи, иначе за тях ремонтни комплекти няма, а нова е 700 лева. Отделно може да си провериш вакуум системата защото тя управлява и EGR клапана, дали отнякъде не влиза въздух . Маркуча на вакуум помпата минава под стойката на акумулатора, под кутията на въздушния филтър и там има разклонение с една жълта тънка тръбичка която води към EGR , служи за отваряне на самия клапан със същия вакуум от помпата.
Ако, не ти се занимава имам вакуум помпа която ми е излишна.
Volvo S70 2.5 TDI 1998 D5252T
[Image: 581732.png]
Reply

#3
колега паэиш ли вакум помпата че и моята много чука като загрее
Reply

#4
аз имам излишна от D5 - не знам дали са съвместими ..
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#5
Моето V70 стана на 550000 км,купих го на 145000 км и оттогава си чука вакум помпата,но нито съм я чистил нито пък е имало някъкъв проблем
Reply

#6
аз съм с нова за 160 лв я взех може би китайско производство,но тракането изчезна и спирачките хващат добре,та това е другия вариант ако на някой не му се занимава с профилактика която е под въпрос понякога
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)