The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
440 предзимна профилактика въпорс

#1
Здравейте, искам да попитам някой чистил ли е радиатора на парното на волво 440 дизел и изобщо цялата охладителна система? След като се изпразни как се обезвъздушава (на рендето ми 19 дизел имаше пробка на 1 по-висок маркуч за обезвъздушаване ) тук не виждам такова?
Радиатора на парното наистина ли се чисти като се откачат маркучите му и наобратно с фуния се налива по силен оцет и има ли идруги начини гледах клипчета как да "Flush" и реално от колите там до волвото разликата не е фрапираща в маркучите и ще се справя но има ли по-добър начин за изчистване на цялата система?
Също така как мога освен вътрешно радиатора на парното да го изчистя и външно за да може потока на въздуха който минава през него да е по-голям , но без да се налага много разковачване на таблото? Благодаря предварително на всички. Smile
[Image: ab266690.gif]
Reply

#2
Колко дърта ти е колата? От отговора на този въпрос зависят доста неща, например, че при едно почистване с някакъв вид химикал може да ти протече не само парното, а и водна помпа и др.
Риска е 50/50 Wink
ex XC90
Reply

#3
Аз процедирах така ,с маркуч свързан към чешмата неколкократно под налягане на водопровода -промих радиаторчето на парното.При мен беше свален двигателя и доста лесно се получи .Излязоха доста мизерии и кал . Относно двигателя /блока / не ми се говори какво вадих от кухините в които циркулира антифриза ..../поне два килограма ръждива кал/-това се получава ,когато се кара с вода ,не съм пробвал да наливам химикали или оцет ,но често съм чувал ,как колеги преди да сменят антифриза наливат оцет и карат десетина километра -после източват измиват и наливат антифриз . Относно обезвъздушаването ,ако термостата е правилно монтиран и не е менте -обезвъздушаването става автоматично и на по вечето волва 4-та серия има също пробка ,както на рендето .При теб може и да е побългарено
460
Reply

#4
Относно оцета и неговото въздействие върху охладителната система можеш да прочетеш тук : <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=39140">viewtopic.php?f=8&t=39140</a><!-- l -->

А избора на метод си остава за теб.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#5
Всяка една добавка за почистване на охладителната система се явява вид киселина .било по малко или по вече концентрирана /разредена / не може да се говори така за обикновен домашен оцет ,че едва ли не ,ще разложи алуминия по двигателя за няколко дена . По страшно е ако се кара с вода -тогава алуминиевите части по Двигателя корозират безвъзвратно Веднъж затлачени от варовик и корозия -започват да греят -а парното спира да топли ! Чугунения блок ръждясва и отлага около цилиндрите ръждива кал приличаща на пластелин за моделиране. Това се получава при немърливо отношение към автомобила ,когато лятото се кара с ВОДА ! Следващата стъпка е /понеже идва зима ...трябва да налеем АНТИФРИЗ..!Последствията винаги са на лице ,първо протича водната помпа . След смяна на водна помпа ,решаваме да промием системата ,защото парното не топли ...наливаме добавка ,която едва ли е по слабо агресивна от домашен оцет ....и Радиатора протича като лейка -Нормално е -имал е достатъчно корозия и е бил пробит ,доста преди това -Добавката отстранява корозията и остават хиляди малки язви ,но вече като отвори без тапи .!
460
Reply

#6
Антифриза ми е тъмно зелен на цвят с уреда на баща ми които изсмуква малко вода от казанчето и прилича на затворен в корус спиртомер показва че е до -28 градуса според цвета съдя че няма ръжда но все пак заслужава ли си да прочистя системата при този вид на антифриза възмоно ли е да има някоя мизерия запушила дупка и след това да бера ядове и освен че риска е 50на 50 ако реша да рискувам ще се подобри ли парното ? (то и сега си грее в плевен от дружба до механото където уча загрява стабилно на 90 градуса когато съм се оспал и я поизтормозя а при нормално каране малко под средната чертичка демек около 80 85 и парното си духа доста топло ) та според вас да се занимавам ли сега през почивните дни да я промия?
[Image: ab266690.gif]
Reply

#7
Krisko0o Wrote:Антифриза ми е тъмно зелен на цвят с уреда на баща ми които изсмуква малко вода от казанчето и прилича на затворен в корус спиртомер показва че е до -28 градуса според цвета съдя че няма ръжда но все пак заслужава ли си да прочистя системата при този вид на антифриза възмоно ли е да има някоя мизерия запушила дупка и след това да бера ядове и освен че риска е 50на 50 ако реша да рискувам ще се подобри ли парното ? (то и сега си грее в плевен от дружба до механото където уча загрява стабилно на 90 градуса когато съм се оспал и я поизтормозя а при нормално каране малко под средната чертичка демек около 80 85 и парното си духа доста топло ) та според вас да се занимавам ли сега през почивните дни да я промия?
Не си търси белята ,колата ти е в ред
460
Reply

#8
в крайна сметка промих цялата система само с вода с точно 8 пълненета водата стана бистра но след това направих още 2 пълненета каране макс 3-4 километтра и пак изтачане и сега каквото и да правя не излиза нищо освен бистра вода и не знам дали си воубразявам но каточели сега парното започва да духа топло доста по бързо от преди
[Image: ab266690.gif]
Reply

#9
Времето ще покаже дали не си измил нещо в повече.
ex XC90
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)