The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Да се похваля :)

#1
Днес, след 12 часово чакане на КАТ успях да регистрирам новата придобивка в семейството Smile. Волво 945 07.1995, 2.0 Турбо 155 к.с. с газ-инжекцион БРЦ поставен в Италия преди 4 години. От 3 години колата е в България и я взех от втори собственик. Машината е идеална и върви уникално. Голямо шоу е по светофарите как всички искат да ме заобиколят докато е още червено, защото си мислят, че ще бавя колоната, а всъщност колата прави смешни всякакви голфове, беемвета (316,318) и други. Днес един новичък Рекстън бе "изяден" на 160 км/ч отиващи към 170 (на газ се кара само при разход около 12/100). Стартът беше от ТВ кулата и финалът беше светофарът на румънското. Пича ме гледаше много учудено, как тази катафалка може да вземе завоя под цариградско със 160... и да спре и да направи ляв завой по Иван Асен с дрифт Smile. Усещането е УНИКАЛНО! Също 180 км/ч с пълна кола, на газ и с пуснат климатик комфорта е на уникално ниво и возията не е толкова дразнещо твърда като при ЕС40. Още живец има за нагоре, но риска не си струва. Колата е мега удобна и е невероятно здрава. Сега май откривам какво всъщност е истинско Волво. Да ме прощават колегите със ЕС40, но колата е на светлинни години след 945цата като изработка и внимание към детайла. Всичко е премислено от-до. И Волво без турбо - не е много Волво. Това май е истината. Сега се оглеждам за още една такава, но май няма да намеря...

Малко снимки като за на първо време:
[Image: 442798_orig.jpg]

[Image: 442797_orig.jpg]

[Image: 442799_orig.jpg]

Част от автопарка на семейството (рендето е най-зле от всичките, после е форда (няма го на снимката), после е ЕС40 и накрая е 945).

[Image: 442791_orig.jpg]
Volvo S40 1998 1.8
Volvo 940 1996 2.0T
Opel Astra 2007 CDTI
Renault Megane 2010 dCi


ex - Volvo S60 2001 2.4
[Image: garagephp.jpg]
Reply

#2
Днес, след 12 часово чакане на КАТ успях да регистрирам новата придобивка в семейството Smile. Волво 945 07.1995, 2.0 Турбо 155 к.с. с газ-инжекцион БРЦ поставен в Италия преди 4 години. От 3 години колата е в България и я взех от втори собственик. Машината е идеална и върви уникално. Голямо шоу е по светофарите как всички искат да ме заобиколят докато е още червено, защото си мислят, че ще бавя колоната, а всъщност колата прави смешни всякакви голфове, беемвета (316,318) и други. Днес един новичък Рекстън бе "изяден" на 160 км/ч отиващи към 170 (на газ се кара само при разход около 12/100). Стартът беше от ТВ кулата и финалът беше светофарът на румънското. Пича ме гледаше много учудено, как тази катафалка може да вземе завоя под цариградско със 160... и да спре и да направи ляв завой по Иван Асен с дрифт Smile. Усещането е УНИКАЛНО! Също 180 км/ч с пълна кола, на газ и с пуснат климатик комфорта е на уникално ниво и возията не е толкова дразнещо твърда като при ЕС40. Още живец има за нагоре, но риска не си струва. Колата е мега удобна и е невероятно здрава. Сега май откривам какво всъщност е истинско Волво. Да ме прощават колегите със ЕС40, но колата е на светлинни години след 945цата като изработка и внимание към детайла. Всичко е премислено от-до. И Волво без турбо - не е много Волво. Това май е истината. Сега се оглеждам за още една такава, но май няма да намеря...

Малко снимки като за на първо време:
[Image: 442798_orig.jpg]

[Image: 442797_orig.jpg]

[Image: 442799_orig.jpg]

Част от автопарка на семейството (рендето е най-зле от всичките, после е форда (няма го на снимката), после е ЕС40 и накрая е 945).

[Image: 442791_orig.jpg]
Volvo S40 1998 1.8
Volvo 940 1996 2.0T
Opel Astra 2007 CDTI
Renault Megane 2010 dCi


ex - Volvo S60 2001 2.4
[Image: garagephp.jpg]
Reply

#3
Браво,Браво, Ще Черпиш.Много безаварийни километри и много положителни емоции с тази красавица (красавец) :lol:
[Image: volvo2ya5.gif]
Reply

#4
Браво,Браво, Ще Черпиш.Много безаварийни километри и много положителни емоции с тази красавица (красавец) :lol:
[Image: volvo2ya5.gif]
Reply

#5
Хайде честито и от мен, май 945-цата заема място колкото рендето и С40 аааааа :lol: :lol: :lol:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT   120HP - Жабчо
Reply

#6
Хайде честито и от мен, май 945-цата заема място колкото рендето и С40 аааааа :lol: :lol: :lol:


Attached Files Thumbnail(s)
       
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT   120HP - Жабчо
Reply

#7
Браво Миш!
Безаварийно пич!
Видях те вчера или оня ден от "Дървеното" и помислих, че правиш пробно кръгче на някой с колата из квартала...
Радвам се, че НЕ Е само пробно и че откриваш някои "детайли", ЗАРАДИ КОИТО НЯКОИ ХОРА от ЕС 40, се метат на по-стари и по-големи, но и по-истински Волва! :wink:

Ще се радвам да огледаме Клубно или съседски придобивката и да я пипнем с крачето по педалчето ... :twisted:
КЛАСИЧЕСКИ Volvo мислител... 850 GLT "АА" до 2009 г.
2009-2014: Ford Mondeo 2.0 TDCi Duratorg, Estate Wagon - Giha, Geartronic  .07.2003 г.
Ех... минало!

От 2014 г. насетне стига лигавщини: "Всичко или нищо" Mercedes Benz!

За контакт:
GSM: 088 99 00 911 - BOYCH
boych@abv.bg
Reply

#8
Браво Миш!
Безаварийно пич!
Видях те вчера или оня ден от "Дървеното" и помислих, че правиш пробно кръгче на някой с колата из квартала...
Радвам се, че НЕ Е само пробно и че откриваш някои "детайли", ЗАРАДИ КОИТО НЯКОИ ХОРА от ЕС 40, се метат на по-стари и по-големи, но и по-истински Волва! :wink:

Ще се радвам да огледаме Клубно или съседски придобивката и да я пипнем с крачето по педалчето ... :twisted:
КЛАСИЧЕСКИ Volvo мислител... 850 GLT "АА" до 2009 г.
2009-2014: Ford Mondeo 2.0 TDCi Duratorg, Estate Wagon - Giha, Geartronic  .07.2003 г.
Ех... минало!

От 2014 г. насетне стига лигавщини: "Всичко или нищо" Mercedes Benz!

За контакт:
GSM: 088 99 00 911 - BOYCH
boych@abv.bg
Reply

#9
Честито, Мишо! Евала ти прайм! =D>
Да й се радваш и тя да те радва! Big Grin :lol: Smile
И да дойдеш с нея на следващата среща, та и ние да й се покефим!
(пък ако дадеш и едно кръгче... цена няма да имаш!) :oops:
460GLE 1,8i(1991) -> V40 1,8i Sportline(1998) -> S80 D5 (2002) 198hp/4100, 415Nm/1660-3000
[Image: v.gif][Image: o.gif][Image: l.gif][Image: v.gif][Image: o.gif]
Reply

#10
Честито, Мишо! Евала ти прайм! =D>
Да й се радваш и тя да те радва! Big Grin :lol: Smile
И да дойдеш с нея на следващата среща, та и ние да й се покефим!
(пък ако дадеш и едно кръгче... цена няма да имаш!) :oops:
460GLE 1,8i(1991) -> V40 1,8i Sportline(1998) -> S80 D5 (2002) 198hp/4100, 415Nm/1660-3000
[Image: v.gif][Image: o.gif][Image: l.gif][Image: v.gif][Image: o.gif]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)