Днес, след 12 часово чакане на КАТ успях да регистрирам новата придобивка в семейството . Волво 945 07.1995, 2.0 Турбо 155 к.с. с газ-инжекцион БРЦ поставен в Италия преди 4 години. От 3 години колата е в България и я взех от втори собственик. Машината е идеална и върви уникално. Голямо шоу е по светофарите как всички искат да ме заобиколят докато е още червено, защото си мислят, че ще бавя колоната, а всъщност колата прави смешни всякакви голфове, беемвета (316,318) и други. Днес един новичък Рекстън бе "изяден" на 160 км/ч отиващи към 170 (на газ се кара само при разход около 12/100). Стартът беше от ТВ кулата и финалът беше светофарът на румънското. Пича ме гледаше много учудено, как тази катафалка може да вземе завоя под цариградско със 160... и да спре и да направи ляв завой по Иван Асен с дрифт . Усещането е УНИКАЛНО! Също 180 км/ч с пълна кола, на газ и с пуснат климатик комфорта е на уникално ниво и возията не е толкова дразнещо твърда като при ЕС40. Още живец има за нагоре, но риска не си струва. Колата е мега удобна и е невероятно здрава. Сега май откривам какво всъщност е истинско Волво. Да ме прощават колегите със ЕС40, но колата е на светлинни години след 945цата като изработка и внимание към детайла. Всичко е премислено от-до. И Волво без турбо - не е много Волво. Това май е истината. Сега се оглеждам за още една такава, но май няма да намеря...
Малко снимки като за на първо време:
Част от автопарка на семейството (рендето е най-зле от всичките, после е форда (няма го на снимката), после е ЕС40 и накрая е 945).
Volvo S40 1998 1.8
Volvo 940 1996 2.0T
Opel Astra 2007 CDTI
Renault Megane 2010 dCi
Днес, след 12 часово чакане на КАТ успях да регистрирам новата придобивка в семейството . Волво 945 07.1995, 2.0 Турбо 155 к.с. с газ-инжекцион БРЦ поставен в Италия преди 4 години. От 3 години колата е в България и я взех от втори собственик. Машината е идеална и върви уникално. Голямо шоу е по светофарите как всички искат да ме заобиколят докато е още червено, защото си мислят, че ще бавя колоната, а всъщност колата прави смешни всякакви голфове, беемвета (316,318) и други. Днес един новичък Рекстън бе "изяден" на 160 км/ч отиващи към 170 (на газ се кара само при разход около 12/100). Стартът беше от ТВ кулата и финалът беше светофарът на румънското. Пича ме гледаше много учудено, как тази катафалка може да вземе завоя под цариградско със 160... и да спре и да направи ляв завой по Иван Асен с дрифт . Усещането е УНИКАЛНО! Също 180 км/ч с пълна кола, на газ и с пуснат климатик комфорта е на уникално ниво и возията не е толкова дразнещо твърда като при ЕС40. Още живец има за нагоре, но риска не си струва. Колата е мега удобна и е невероятно здрава. Сега май откривам какво всъщност е истинско Волво. Да ме прощават колегите със ЕС40, но колата е на светлинни години след 945цата като изработка и внимание към детайла. Всичко е премислено от-до. И Волво без турбо - не е много Волво. Това май е истината. Сега се оглеждам за още една такава, но май няма да намеря...
Малко снимки като за на първо време:
Част от автопарка на семейството (рендето е най-зле от всичките, после е форда (няма го на снимката), после е ЕС40 и накрая е 945).
Volvo S40 1998 1.8
Volvo 940 1996 2.0T
Opel Astra 2007 CDTI
Renault Megane 2010 dCi
Браво Миш!
Безаварийно пич!
Видях те вчера или оня ден от "Дървеното" и помислих, че правиш пробно кръгче на някой с колата из квартала...
Радвам се, че НЕ Е само пробно и че откриваш някои "детайли", ЗАРАДИ КОИТО НЯКОИ ХОРА от ЕС 40, се метат на по-стари и по-големи, но и по-истински Волва! :wink:
Ще се радвам да огледаме Клубно или съседски придобивката и да я пипнем с крачето по педалчето ... :twisted:
КЛАСИЧЕСКИ Volvo мислител... 850 GLT "АА" до 2009 г. 2009-2014: Ford Mondeo 2.0 TDCi Duratorg, Estate Wagon - Giha, Geartronic .07.2003 г. Ех... минало!
От 2014 г. насетне стига лигавщини: "Всичко или нищо" Mercedes Benz!
За контакт: GSM: 088 99 00 911 - BOYCH boych@abv.bg
Браво Миш!
Безаварийно пич!
Видях те вчера или оня ден от "Дървеното" и помислих, че правиш пробно кръгче на някой с колата из квартала...
Радвам се, че НЕ Е само пробно и че откриваш някои "детайли", ЗАРАДИ КОИТО НЯКОИ ХОРА от ЕС 40, се метат на по-стари и по-големи, но и по-истински Волва! :wink:
Ще се радвам да огледаме Клубно или съседски придобивката и да я пипнем с крачето по педалчето ... :twisted:
КЛАСИЧЕСКИ Volvo мислител... 850 GLT "АА" до 2009 г. 2009-2014: Ford Mondeo 2.0 TDCi Duratorg, Estate Wagon - Giha, Geartronic .07.2003 г. Ех... минало!
От 2014 г. насетне стига лигавщини: "Всичко или нищо" Mercedes Benz!
За контакт: GSM: 088 99 00 911 - BOYCH boych@abv.bg
Честито, Мишо! Евала ти прайм! =D>
Да й се радваш и тя да те радва! :lol:
И да дойдеш с нея на следващата среща, та и ние да й се покефим!
(пък ако дадеш и едно кръгче... цена няма да имаш!) :oops:
Честито, Мишо! Евала ти прайм! =D>
Да й се радваш и тя да те радва! :lol:
И да дойдеш с нея на следващата среща, та и ние да й се покефим!
(пък ако дадеш и едно кръгче... цена няма да имаш!) :oops: