The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Има ли някой който разбира от охладителната система на S40

#1
И пак си грее колицата, и туй то.
назряват няколко въпросчета моля помагайте:
- колко време трябва да работи вентилатора (в зависимост от градусите ли е или е на време)?
- бялата чертичка преди червения сектор колко градуса е?
- има ли някъде инфо за това отделните позиции на стрелката колко С са?
- като е двустепенен вентилатора 87-92 и 95-100 защо (моята) има само два кабела, а не три (пример VW, форд) - това някаква майсторка малоумица ли е?
- ако има само два кабела може ли да сработи перката и при 87 и 95 С (а какво прави в диапазона 92-95С)
- а това означава ли че след 95 С перката ще работи нон стоп
- може ли да се *ба** с мен таблото
- може ли релето на вента да се *бава?
- имате ли някаква идея за добър сервизьор или ремонтьор?

Може би попрекалих с въпросчетата но МОЛЯ Ви помагайте иначе съм на път да се разделям с колицата ми...
Reply

#2
И пак си грее колицата, и туй то.
назряват няколко въпросчета моля помагайте:
- колко време трябва да работи вентилатора (в зависимост от градусите ли е или е на време)?
- бялата чертичка преди червения сектор колко градуса е?
- има ли някъде инфо за това отделните позиции на стрелката колко С са?
- като е двустепенен вентилатора 87-92 и 95-100 защо (моята) има само два кабела, а не три (пример VW, форд) - това някаква майсторка малоумица ли е?
- ако има само два кабела може ли да сработи перката и при 87 и 95 С (а какво прави в диапазона 92-95С)
- а това означава ли че след 95 С перката ще работи нон стоп
- може ли да се *ба** с мен таблото
- може ли релето на вента да се *бава?
- имате ли някаква идея за добър сервизьор или ремонтьор?

Може би попрекалих с въпросчетата но МОЛЯ Ви помагайте иначе съм на път да се разделям с колицата ми...
Reply

#3
Ти добре задаваш въпросчета ама на нас не ни стана ясно кои двигател се мота из колата ти и коя година е?
Reply

#4
Ти добре задаваш въпросчета ама на нас не ни стана ясно кои двигател се мота из колата ти и коя година е?
Reply

#5
1,9 Tdi 1998 г (двигател на рено) на 160 000 км
Reply

#6
1,9 Tdi 1998 г (двигател на рено) на 160 000 км
Reply

#7
Заповядай
[Image: temperaturegy3.png]
V 40 1.9tdi 95k.c. 2000г. D4192T2>>>> S60 D5 163k.c. 2002г.D5244T
Reply

#8
Заповядай
[Image: temperaturegy3.png]
V 40 1.9tdi 95k.c. 2000г. D4192T2>>>> S60 D5 163k.c. 2002г.D5244T
Reply

#9
Моя двигател е същия и никога не ми се е дигала температурата повече от средата предполагам че там са 90 градуса.
1.вентилатора работи докато не достигне температурата си на изключване на датчика е означено,примерно 93/87 (включва на 93 и изключва на 87)
2.Има само два кабела и вентилатора има само една скорост говорим за охлаждащия вентилатор щото тоя на климатика се контролира от друго място.
3.Даи на късо двата кабела на датчика който се намира долу в ляво на радиатора и ако се включи вентилатора значи проблема ти е в датчика.
4.По добре извади термостата за проба да не би тои да заяжда и да те е**ва
Reply

#10
Моя двигател е същия и никога не ми се е дигала температурата повече от средата предполагам че там са 90 градуса.
1.вентилатора работи докато не достигне температурата си на изключване на датчика е означено,примерно 93/87 (включва на 93 и изключва на 87)
2.Има само два кабела и вентилатора има само една скорост говорим за охлаждащия вентилатор щото тоя на климатика се контролира от друго място.
3.Даи на късо двата кабела на датчика който се намира долу в ляво на радиатора и ако се включи вентилатора значи проблема ти е в датчика.
4.По добре извади термостата за проба да не би тои да заяжда и да те е**ва


Attached Files Thumbnail(s)
   
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)