The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Вибрации от климатика С 40

#1
Вчера пусках и спирах климатика няколко пъти и забелязах, че когато го пусна отпред се чува леко буботене и се появяват леки вибрации на цялата кола и най-вече таблото. Та въпроса ми е - проблем ли е това? Предполагам, че е нормално, когато се пусне компресра на климатика да се чува някакъв шум, но до колко трябва да е силен и това с вибрациите също?
Идеята ми е, че ако нещо е тръгнало да си заминава, е добре да го сменя преди да е прецакало още нещо по системата - мой приятел с Мерцедес му бяха обяснили, че ако не смениш нещо навреме по климатика отива всичко и после жална майка.
Reply

#2
Вчера пусках и спирах климатика няколко пъти и забелязах, че когато го пусна отпред се чува леко буботене и се появяват леки вибрации на цялата кола и най-вече таблото. Та въпроса ми е - проблем ли е това? Предполагам, че е нормално, когато се пусне компресра на климатика да се чува някакъв шум, но до колко трябва да е силен и това с вибрациите също?
Идеята ми е, че ако нещо е тръгнало да си заминава, е добре да го сменя преди да е прецакало още нещо по системата - мой приятел с Мерцедес му бяха обяснили, че ако не смениш нещо навреме по климатика отива всичко и после жална майка.
Reply

#3
Иди до МП да го погледнат и аз утре ще ходя при тях, че моят духа 5мин и спира, май компресора си е отишъл, ами обадиха цена от 400лв за втора ръка и ще има голямо потене това лято :oops: :oops: :oops:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT   120HP - Жабчо
Reply

#4
Иди до МП да го погледнат и аз утре ще ходя при тях, че моят духа 5мин и спира, май компресора си е отишъл, ами обадиха цена от 400лв за втора ръка и ще има голямо потене това лято :oops: :oops: :oops:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT   120HP - Жабчо
Reply

#5
Вярно ли е че климатика е хубава да се включва при ниски обороти?
Reply

#6
Вярно ли е че климатика е хубава да се включва при ниски обороти?
Reply

#7
Quote:Вярно ли е че климатика е хубава да се включва при ниски обороти?

Вярно е! Поради причината, че при включването на компресора, същият оказва голямо съпротивление на двигателя, макар и за кратко време. Затова има демпферни шайби, които обират именно тези вибрации и при ниски обороти компресора се пуска плавно и така живота му се удължава (в тях има съеденители - електромагнитни или феродови)
Reply

#8
Quote:Вярно ли е че климатика е хубава да се включва при ниски обороти?

Вярно е! Поради причината, че при включването на компресора, същият оказва голямо съпротивление на двигателя, макар и за кратко време. Затова има демпферни шайби, които обират именно тези вибрации и при ниски обороти компресора се пуска плавно и така живота му се удължава (в тях има съеденители - електромагнитни или феродови)
Reply

#9
И Аз имам същия проблем, става въпрос за същия модел, хайде ако ходиш скоро и успееш да диагностицираш проблема пиши ми какъв е бил.

Поздрави.
Reply

#10
И Аз имам същия проблем, става въпрос за същия модел, хайде ако ходиш скоро и успееш да диагностицираш проблема пиши ми какъв е бил.

Поздрави.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)