11-20-2015, 07:39 PM
Уважаеми Колеги,
Бих искал да Ви благодаря за полезната информация, която публикувате и помага за решаването на проблеми около нашите коли.
Аз имам проблем с моята кола и бих искал да се допитам до вашето мнение.
Колата губеше мощтност и когато се оправи, като набере скорост между 90 и 115 км. ( 1800 - 2300 оборота) започва да придърпва, лашка, люлее като люлка и забиваше нос, губи тяга и се страхувах да изпреварвам а и да не ме остави на пътя.
Не го прави всеки път, но се случва и се чудя да ли е нещо за което трябва да се притеснявам.
Карах я на сервиз, майстора ми каза, че може да е ЕГР, дебитомер, запушена дюза или турбото.
В сервиза се отнесоха с мен много учтиво, любезно и коректно. ( От Сливен съм. )
За момента съм сменим ЕГР и дебитомера нов, след като само почистване не помогна. А и новото си е цена, но какво да се прави.
Колата се отпуши, има вече тяга, върви нормално, не забива нос,
но това леко придърпване и люлеенето като люлка си остава между по-горе посочените километри и обороти.
Има ли някой, който може да ме посъветва какво да направя преди да започна следващите стъпки, ремонт на дюзи или турбо?
Все пак е доста скъпо а и не ми се хвърлят пари без нужда на вятъра.
Ще Ви бъда признателен ако ме посъветвате от какво може да е или да как да постъпя.
С уважение,
Мартин
Бих искал да Ви благодаря за полезната информация, която публикувате и помага за решаването на проблеми около нашите коли.
Аз имам проблем с моята кола и бих искал да се допитам до вашето мнение.
Колата губеше мощтност и когато се оправи, като набере скорост между 90 и 115 км. ( 1800 - 2300 оборота) започва да придърпва, лашка, люлее като люлка и забиваше нос, губи тяга и се страхувах да изпреварвам а и да не ме остави на пътя.
Не го прави всеки път, но се случва и се чудя да ли е нещо за което трябва да се притеснявам.
Карах я на сервиз, майстора ми каза, че може да е ЕГР, дебитомер, запушена дюза или турбото.
В сервиза се отнесоха с мен много учтиво, любезно и коректно. ( От Сливен съм. )
За момента съм сменим ЕГР и дебитомера нов, след като само почистване не помогна. А и новото си е цена, но какво да се прави.
Колата се отпуши, има вече тяга, върви нормално, не забива нос,
но това леко придърпване и люлеенето като люлка си остава между по-горе посочените километри и обороти.
Има ли някой, който може да ме посъветва какво да направя преди да започна следващите стъпки, ремонт на дюзи или турбо?
Все пак е доста скъпо а и не ми се хвърлят пари без нужда на вятъра.
Ще Ви бъда признателен ако ме посъветвате от какво може да е или да как да постъпя.
С уважение,
Мартин