Posts: 20
Threads: 6
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2015
Reputation:
0
Здравейте, днес спирайки на баир при баба ми си вдигнах ръчната както обикновенно на 4-5 прещраквания,но този път не задържа колата.Дръпнах я по-силно при което не знам как да го обясня ръчната като че ли се отпъна и лоста се вдигна до най-горна позиция за да хване.Говорих с баща ми защото си помислих ще съм скъсал жилата (предната седмица с авери се лигавихме на картинг пистата и единия остана без ръчна на 1 скастра (астра) комби и се замислих дали и аз не съм препатил от там....),но баща ми каза че след като лови и на най-горна позиция, значи не е скъсано жило. Иначе нямала изобщо да лови и че не бил сигурен,но можело само да се е разхлабило. Някой може ли да ми опише как работи барабанен спирачен апарат (срам ме е да питам баща си) и как се затяга ръчната спирачка на волво 440 ?
Никаква идея си нямам как става, а без ръчна просто не съм свикнал. Не я ползвам често,но въпреки това държа да я имам..., дано сте ме разбрали.
Благодаря предварително !
Posts: 568
Threads: 39
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2014
Reputation:
0
...... ::::::,,,,,,,, !!!!!!!!! ??????? (в случай, че потрябват на накой) :roll:
Posts: 20
Threads: 6
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2015
Reputation:
0
Знаете ли какво.. триите темата ще си отида на сервиз
Posts: 5,371
Threads: 151
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2007
Reputation:
2
Ти пък сега : "Трийте темата..." .Виж как хубаво си говорихме....
Нека говорят,а ние ще правим каквото трябва и каквото е редно.
Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили
Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили
Posts: 3,420
Threads: 154
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2007
Reputation:
9
И на мен ми е интересно да разбера продължението, но уви ...
Днес при мен след смяна на задните накладки аз също останах без ръчна ...
Предполагам се дължи на това че предишните накладки бяха доста износени и жилата са били натегнати за да държи ръчната и сега се налага да се регулира, но не съм съвсем наясно как трябва да стане това.
Видях схема на жилата и има една гайка която променя дължината на жилата, предполагам че от там се коригира?
п.п. С дискови спирачки отзад е 460-та.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Posts: 658
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2009
Reputation:
0
Според мен не са ти регулирали след смяната положението на лоста където се закача жилото.
Този винт под тапата не е само за прибиране на буталото.
Ще те излъжа за номерата на шестограмите единия беше 5 натягаш до блокаж на колелото и връщаш около 1/8 от оборота.
Дано съм бил полезен .
460 1.8 моно 1994 година с газ и на всичкото отгоре и върви
850 2.5 бензин газ
Posts: 3,420
Threads: 154
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2007
Reputation:
9
nikistk Wrote:Според мен не са ти регулирали след смяната положението на лоста където се закача жилото.
Този винт под тапата не е само за прибиране на буталото.
Ще те излъжа за номерата на шестограмите единия беше 5 натягаш до блокаж на колелото и връщаш около 1/8 от оборота.
Дано съм бил полезен .
И аз се надявам и ще видя какво ще направим с майстора. За съжаление нямам опит с такъв тип спирачни апарати. На 240-та ръчната е с отделни накладки за ръчната отвътре на диска.
Левия апарат беше блокирал преди смяната и се наложи да бъде раздвижен с механизъм за прибиране на буталото.
Предстои ми и смяна на единия от спирачните маркучи отзад и всеки съвет би ми бил от полза.
Благодаря.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Posts: 658
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2009
Reputation:
0
За сребристото Волво на Ле4ко ли става въпрос ?
460 1.8 моно 1994 година с газ и на всичкото отгоре и върви
850 2.5 бензин газ
Posts: 3,420
Threads: 154
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2007
Reputation:
9
nikistk Wrote:За сребристото Волво на Ле4ко ли става въпрос ?
Да, точно за него.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
|