Posts: 2,496
Threads: 110
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2007
Reputation:
2
Привет, искам да споделя едно впечатление за новия дизел на Еко.
От известно време при петта скорост на 4000 оборота колата забиваше и се появяваше чек енджина и го отдавах на недобре оправени дюзи или на ГНП.
Тези дни заредих този новия дизел и на магистралата нито веднъж не заби и чувствително вървеше и то до макса за модела :lol:
Нямам си идея какво има в новото гориво или просто си е една обикновенна нафта, но по западните стандарти ...
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Posts: 2,630
Threads: 56
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2012
Reputation:
0
bell Wrote:Привет, искам да споделя едно впечатление за новия дизел на Еко.
От известно време при петта скорост на 4000 оборота колата забиваше и се появяваше чек енджина и го отдавах на недобре оправени дюзи или на ГНП.
Тези дни заредих този новия дизел и на магистралата нито веднъж не заби и чувствително вървеше и то до макса за модела :lol:
Нямам си идея какво има в новото гориво или просто си е една обикновенна нафта, но по западните стандарти ... Отговорът се крие в последното изречение :lol:
Аз карам сега с нафта ECТО от ЛукОйл и колата харчи 1л./100 по-малко, върви много по-добре, а печката не бумка както всички знаем. Най-интересното е, че разликата м/у обикновената и ЕСТО нафта е 0,20лв./литър, а в Румъния 0,07 рона, което прави около 0,03 лв. hock: Не знам какво има и защо е с 0,17 лв./литър по-скъпа от Румъния, но съм 100% убеден, че е заради монопола на ЛукОйл, ОМВ и останалите мастити вериги.
Карай си с гориво, от което нямаш оплакване и толкова ... поне ще ти спестява главоболия и ходене пеш, че ще ни ***** винаги, това си е ясно :lol:
BG VOLVO Member #00409
Posts: 1,707
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2013
Reputation:
4
Горд собственик на: Volvo 960 Volvo XC90
Ние също сме доволни от Авио дизела.
Ферибота върви добре, разхода е надолу, може би до литър...
Ама, както бях писал в друга тема, излизайки от България, колата върви по същия начин с техния обикновен дизел.
Изводите всеки може да си направи сам, още повече не само ние пътуваме зад граница...
В Хърватия и Сърбия например горивата бяха по-евтини и по-добри.
Подобни на Авио са Екто и Нитро... пробвани са. Може би 20-те стотинки повече си струват...
TO DARE IS TO DO
Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Posts: 2,344
Threads: 44
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2011
Reputation:
0
Spurs Wrote:Ние също сме доволни от Авио дизела.
Ферибота върви добре, разхода е надолу, може би до литър...
Ама, както бях писал в друга тема, излизайки от България, колата върви по същия начин с техния обикновен дизел.
Изводите всеки може да си направи сам, още повече не само ние пътуваме зад граница...
В Хърватия и Сърбия например горивата бяха по-евтини и по-добри.
Подобни на Авио са Екто и Нитро... пробвани са. Може би 20-те стотинки повече си струват...
Ще дойда по Коледа и ще пробвам. Дано остана приятно изненадан.
Volvo For life!
Posts: 1,272
Threads: 36
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2008
Reputation:
0
Горд собственик на: V-70 2.4 140hp bifue
И аз бях решил да карам с този дизел на ЕКО,ама неможах да излетя.Разлика не видях.Може би с моят мотор няма как да я усетя,но не слагам вече от него.
Posts: 2,630
Threads: 56
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2012
Reputation:
0
Малко инфо от една ЕКО бензиностация :mrgreen:
BG VOLVO Member #00409
Posts: 1,707
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2013
Reputation:
4
Горд собственик на: Volvo 960 Volvo XC90
Имах подобно преживяване, ама направо в резервоара на автомобила - заредих в София, пълно и в Ямбол, пълно.
При едно и също каране всеки път до там, зареденото количество към изминатите километри, даде "разход" малко над 14 / 100 hock:
Всички други пъти излизаше между 10.1 - 10.5... Смятайте колко са ме ударили
Тръгнах да искам обяснение малко по-шумно, жена ми ме спря, и им дръпнах тихичко една нашенска...
Няма спасение от мошеници, навсякъде са!
TO DARE IS TO DO
Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Posts: 2,630
Threads: 56
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2012
Reputation:
0
Spurs Wrote:Имах подобно преживяване, ама направо в резервоара на автомобила - заредих в София, пълно и в Ямбол, пълно.
При едно и също каране всеки път до там, зареденото количество към изминатите километри, даде "разход" малко над 14 / 100 hock:
Всички други пъти излизаше между 10.1 - 10.5... Смятайте колко са ме ударили
Тръгнах да искам обяснение малко по-шумно, жена ми ме спря, и им дръпнах тихичко една нашенска...
Няма спасение от мошеници, навсякъде са! А в рекламата им, която върви по телевизията сега, се казва "Контрол на количеството ..."
Мони, много ти е тежък кракът :mrgreen:
BG VOLVO Member #00409
Posts: 1,707
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2013
Reputation:
4
Горд собственик на: Volvo 960 Volvo XC90
По принцип карам с цвички... :lol: :lol: :lol:
Тоя път обаче явно съм ги сбъркал с оловните ботуши!
Иначе - над 160 не качвам, обикновено съм средно с около 150 км/ч по магистралата и до 100 по междуградски път...
TO DARE IS TO DO
Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Posts: 2,630
Threads: 56
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2012
Reputation:
0
Spurs Wrote:По принцип карам с цвички... :lol: :lol: :lol:
Тоя път обаче явно съм ги сбъркал с оловните ботуши!
Иначе - над 160 не качвам, обикновено съм средно с около 150 км/ч по магистралата и до 100 по междуградски път... С подобен ритъм ми дава около 9-9,5/100 ... за да харчи 14/100, трябва да си минал магистралата с 160-180 или колота да има проблем ... за съжаление са те излъгали и теб в този случай
BG VOLVO Member #00409
|