08-30-2007, 08:35 AM
А замери ли си ТПС сензора и почисти ли си дросела?
Най добре когато отново те зачовърка отиди в друг сервиз на когото имаш доверие/ако има такъв защото нали знаеш приказката за майстора-Викам ти майсторе защото не ти знам името ама като те знам, какъв майстор си да те е**б в майстора/ и остави колата за 2-3дена ако се съгласят/Моята стоя пет дена, защото volvo са явно с по- особен софтуер и редовите сервизи имат проблем със връзката между РС-то и ЕКУ-то/.Не че те пращам при ония-МП защото аз почнах да ги мразя още по телефона преди да съм ходил и преди да почна да чета форума.
Успех! и Късмет със сервиза
П.С. Сага се сетих още 2 неща.
1.Сутрин когато колата е студена държи ли около 1100-1200об, и след това когато позагрее плавно ли ги сваля до към 650-750об.
2. Когато натиснеш педала на газта и двигателя стигне до към 2500-3000об. и след това рязко пуснеш педала оборотите пропадат ли ти бързо до към 1200-1300об-за точната стойност не съм сигурен, и след това би трябвало да падат плавно до към 650-750об.
Най добре когато отново те зачовърка отиди в друг сервиз на когото имаш доверие/ако има такъв защото нали знаеш приказката за майстора-Викам ти майсторе защото не ти знам името ама като те знам, какъв майстор си да те е**б в майстора/ и остави колата за 2-3дена ако се съгласят/Моята стоя пет дена, защото volvo са явно с по- особен софтуер и редовите сервизи имат проблем със връзката между РС-то и ЕКУ-то/.Не че те пращам при ония-МП защото аз почнах да ги мразя още по телефона преди да съм ходил и преди да почна да чета форума.
Успех! и Късмет със сервиза
П.С. Сага се сетих още 2 неща.
1.Сутрин когато колата е студена държи ли около 1100-1200об, и след това когато позагрее плавно ли ги сваля до към 650-750об.
2. Когато натиснеш педала на газта и двигателя стигне до към 2500-3000об. и след това рязко пуснеш педала оборотите пропадат ли ти бързо до към 1200-1300об-за точната стойност не съм сигурен, и след това би трябвало да падат плавно до към 650-750об.