The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Чип тунинг за Волво S40!Каде в София?

#21
аз пък се чудех друго. при промяна на настройките и задаване на друг режим не се ли натоварва двигателя повече? да не се окаже че после по често трябва да се ходи на ремонти или да се сменят консумативи защото двигателя не е изчислен за тези натоварвания.
лично аз не бих си слагал туй нещо защото мойте 140 коня си ми стигат а освен това като знам какъв шофьор съм просто няма да се стърпя и все ще ръчкам педала и накрая ще зема да се пребия. Big Grin пък освен това като гледам каталога там няма за S40 2.0 бензин но виж за хубава музика с удоволствие бих ги дал тез пари.
Volvo 440 GLT 1991
Volvo S40 2.0, 136 h.p. 1996
Mitsubishi Outlander 2007 2.0 DiD
Reply

#22
аз пък се чудех друго. при промяна на настройките и задаване на друг режим не се ли натоварва двигателя повече? да не се окаже че после по често трябва да се ходи на ремонти или да се сменят консумативи защото двигателя не е изчислен за тези натоварвания.
лично аз не бих си слагал туй нещо защото мойте 140 коня си ми стигат а освен това като знам какъв шофьор съм просто няма да се стърпя и все ще ръчкам педала и накрая ще зема да се пребия. Big Grin пък освен това като гледам каталога там няма за S40 2.0 бензин но виж за хубава музика с удоволствие бих ги дал тез пари.
Volvo 440 GLT 1991
Volvo S40 2.0, 136 h.p. 1996
Mitsubishi Outlander 2007 2.0 DiD
Reply

#23
s7ifl3r Wrote:Такам......имам Волво С40 1.6 105 коня и обмислям варианта за чип тунинг!Ще ве помоля да ми препоръчате каде в София мога да я направя тая операция така че да има реален ефект и да е качествено!Мерси предварително!

Ето тук е отговора ако смяtаш , че си заслужава , а спoред мен е така , виж това

http://www.digitaltuning.bg/products.php
VOLVO 460 GLE 1995 B16F
VOLVO 850 GLT 1994 B5204S
[Image: 013088112-big.jpg]
Reply

#24
s7ifl3r Wrote:Такам......имам Волво С40 1.6 105 коня и обмислям варианта за чип тунинг!Ще ве помоля да ми препоръчате каде в София мога да я направя тая операция така че да има реален ефект и да е качествено!Мерси предварително!

Ето тук е отговора ако смяtаш , че си заслужава , а спoред мен е така , виж това

http://www.digitaltuning.bg/products.php
VOLVO 460 GLE 1995 B16F
VOLVO 850 GLT 1994 B5204S
[Image: 013088112-big.jpg]
Reply

#25
При чип тунинга не би трябвало да се получават неща вредни за двигателя (поне за атмосферките). По-принцип самият двигател излиза от завода с занижени мощностни характеристики, защото те са на последно място при конструирането и изчислението му. Първо се гледа за токсичността, след това за разхода и най-накрая за мощността- каквото излезе (защо мислите че волво С или В40 след 98 година е 136 а не 140к.с.).
Reply

#26
При чип тунинга не би трябвало да се получават неща вредни за двигателя (поне за атмосферките). По-принцип самият двигател излиза от завода с занижени мощностни характеристики, защото те са на последно място при конструирането и изчислението му. Първо се гледа за токсичността, след това за разхода и най-накрая за мощността- каквото излезе (защо мислите че волво С или В40 след 98 година е 136 а не 140к.с.).
Reply

#27
сигурно си прав LeecH! не знам. но си мисля че токсичност и икономичност се постигат главно с други неща по двигателя - подобряване процеса на горене, катализаторни системи, наблъскване с електроника, ходова чест и т.н. ясно е че не може да очакваме 160 коня да имат разход като на 75 примерно. като лаик обаче си мисля че за по голямата мошност се изискват по специални материали и конструктивни решения. е съгласен съм че ако увеличението е в рамките на 10-15% двигателя има резерв заложен от конструкторите. но както и да е това е само едно мое непрофесионално мнение. но е хубаво "спецовете" да кажат тук каквото знаят че останалите да се научим :wink:
Volvo 440 GLT 1991
Volvo S40 2.0, 136 h.p. 1996
Mitsubishi Outlander 2007 2.0 DiD
Reply

#28
сигурно си прав LeecH! не знам. но си мисля че токсичност и икономичност се постигат главно с други неща по двигателя - подобряване процеса на горене, катализаторни системи, наблъскване с електроника, ходова чест и т.н. ясно е че не може да очакваме 160 коня да имат разход като на 75 примерно. като лаик обаче си мисля че за по голямата мошност се изискват по специални материали и конструктивни решения. е съгласен съм че ако увеличението е в рамките на 10-15% двигателя има резерв заложен от конструкторите. но както и да е това е само едно мое непрофесионално мнение. но е хубаво "спецовете" да кажат тук каквото знаят че останалите да се научим :wink:
Volvo 440 GLT 1991
Volvo S40 2.0, 136 h.p. 1996
Mitsubishi Outlander 2007 2.0 DiD
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)