07-10-2007, 09:03 AM
Ми в Проспеед цената е 805лв и дават +16 коня като преди и след чипа се минава на дино....парите съм ги събрал и се чудя...
The following warnings occurred: | ||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
|
Чип тунинг за Волво S40!Каде в София?
|
07-10-2007, 09:03 AM
Ми в Проспеед цената е 805лв и дават +16 коня като преди и след чипа се минава на дино....парите съм ги събрал и се чудя...
07-10-2007, 09:03 AM
Ми в Проспеед цената е 805лв и дават +16 коня като преди и след чипа се минава на дино....парите съм ги събрал и се чудя...
07-14-2007, 10:26 PM
браво и аз да чуя нещо умно...купуваи музика и не се замисляй
не си заслужава за 10-15 коня 800лв
07-14-2007, 10:26 PM
браво и аз да чуя нещо умно...купуваи музика и не се замисляй
не си заслужава за 10-15 коня 800лв
07-15-2007, 11:11 AM
Абе май май ще се ориентирам към лети джанти, стига да намеря....т'ва 4х114.3 много проблемно...
07-15-2007, 11:11 AM
Абе май май ще се ориентирам към лети джанти, стига да намеря....т'ва 4х114.3 много проблемно...
09-15-2007, 07:13 AM
То всичко хубаво 10-15 коня ама в тази таблица сравнението е при различни обороти на двидателя като макс въртящ момент е при по-ниски от сток а пък макс мощност е при малко по- високи, а колкото повече се увеличават оборотите след максимума на въртяшия момент толкова повече той намалява. така че щеше да бъде по- коректно ако няха дали някаква графика. А от друга страна ако смяташ да правиш само чип тунинг, то няма никакъв смисъл. А ако все пак някой иска да си даде парите да ходи при хора които наистина си разбират от работата, защото имам един приятел, който е диагностик в мото фое и ми е разправял как хора ходили на диджитал тунинг после ходят в сервиза защото колата не палела и не вървяла.
09-15-2007, 07:13 AM
То всичко хубаво 10-15 коня ама в тази таблица сравнението е при различни обороти на двидателя като макс въртящ момент е при по-ниски от сток а пък макс мощност е при малко по- високи, а колкото повече се увеличават оборотите след максимума на въртяшия момент толкова повече той намалява. така че щеше да бъде по- коректно ако няха дали някаква графика. А от друга страна ако смяташ да правиш само чип тунинг, то няма никакъв смисъл. А ако все пак някой иска да си даде парите да ходи при хора които наистина си разбират от работата, защото имам един приятел, който е диагностик в мото фое и ми е разправял как хора ходили на диджитал тунинг после ходят в сервиза защото колата не палела и не вървяла.
|
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: |
1 Guest(s) |