The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Кратка история с моето "ново" xc70

#21
che4ef Wrote:Здравей колега,
Погледни първо картинката. При 40 градуса маслото трябва да е на MIN или малко над него. При добре загряла кутия и температура на маслото 80 - 90 градуса нивото трябва да е на MAX или малко под него. При температура на маслото 120 градуса маслото може да е около 5-6 мм над MAX. Нивото се проверява винаги, повтарям винаги при включен двигател и разходка на лоста през всички степени с 5 секундна пауза два пъти поне и после изчакване 1-2 минути, няма значение че колата е карана преди това. Тогава се мери маслото. Температурите най-добре да се мерят с VIDA.
Поздрави
Велик!Благодаря за изчерпателният отговор!
Reply

#22
Quote:от yuckuJackD » Пон Сеп 19, 2016 7:44 am
п.п. Извинявай, che4ef. Не видях, че LUBO555 е питал за 5 степенната, а един пост по-рано си му казал че за 6 е без щека. Нищо, поне на едно място са събрани обяснения и за двете Smile

Добре че си го написал. Обикновено веднага се появява някой и пита за 6 степенната. Сега няма да пита Wink
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply

#23
Само да отбележа, че кутията е оправена за 2100, но карам със старото управление, усеща се как превключва, но догодина смятам да ида във Варна на почивка и докато почивам да ми оправят/рециклират управленито за 1000, че тук искат 2000.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)