Posts: 4
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2014
Reputation:
0
Здравейте колеги, за първи път пускам тема във форума - може да има подобна, но не успях да намеря. Както и да е. Горд притежател съм на Волво s40 2007г. с двулитров бензинов двигател. Сложих газова уредба преди около година и съм повече от доволен - да струваше ми 1500 лева, но всеки инвестиран лев си заслужава. След монтажа на уредбата забелязах, че нивото на антифриза е намаляло. Реших, че е поизтекло при монтирането и след това го смених изцяло - източиха цялата система и наляха от червения. Всичко си е ок, но вчера забелязах, че нивото е паднало с около 7-8 мм в разширителния съд. По колата няма течове (поне видими), маркучите са ок (на пръв поглед). Питането ми е, защо се получава така и трябва ли да се притеснявам. Да уточня, че смяната на антифриза беше преди около месец, даже и по-малко. Предварително благодаря за помощта!
Posts: 2,362
Threads: 63
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 5
Joined: Apr 2011
Reputation:
7
Горд собственик на: Volvo V40;XC70
ia60 Wrote:Здравейте колеги, за първи път пускам тема във форума - може да има подобна, но не успях да намеря. Както и да е. Горд притежател съм на Волво s40 2007г. с двулитров бензинов двигател. Сложих газова уредба преди около година и съм повече от доволен - да струваше ми 1500 лева, но всеки инвестиран лев си заслужава. След монтажа на уредбата забелязах, че нивото на антифриза е намаляло. Реших, че е поизтекло при монтирането и след това го смених изцяло - източиха цялата система и наляха от червения. Всичко си е ок, но вчера забелязах, че нивото е паднало с около 7-8 мм в разширителния съд. По колата няма течове (поне видими), маркучите са ок (на пръв поглед). Питането ми е, защо се получава така и трябва ли да се притеснявам. Да уточня, че смяната на антифриза беше преди около месец, даже и по-малко. Предварително благодаря за помощта! Не доливай,а изчакай да видиш дали ще спадне още.Нали не е под минимума?И аз миналото лято долях че ми беше паднало нивото,а на следващия ден погледнах и беше над максимума.Много е чувствително когато си спрял под наклон,макар и минимален!
Posts: 4
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2014
Reputation:
0
Колата е в гараж, няма наклон. Не е под минимума, малко над него е, но си беше ок няколко дни след смяната. Колата не ми е прегрявала, няма и бели облаци дим. Това според мен изключва лошия сценарий антифриза да влиза в двигателя. Притеснява ме, че след обезвъздушаването (което се надявам да е направено, след смяната) нивото пак падна. За сега стои малко над минимума, но не мога да си обясна къде е останалото количество!
Posts: 723
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2008
Reputation:
0
Това за колко време? Тя ще пуши ако заминава много антифриз.
Posts: 2,086
Threads: 29
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2007
Reputation:
3
Горд собственик на: 1996 V40 2.0, 140 hp
Възможно е да сълзи някъде по връзките към изпарителя и да се изпарява. Възможно е разликата в нивото да е от температурни разлики. За сега си следи нивото и ако продължи да пада чак тогава търси причината.
Posts: 4
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2014
Reputation:
0
Колата не пуши, нямам абсолютно никакви проблеми. Това с връзките ми звучи логично и ще намина през сервиза да си ги погледнат. Все пак газовата уредба е със седемгодишен гаранционен срок. Благодаря на всички все пак, но ако някой има други идеи все пак може да пише.
Posts: 4,367
Threads: 166
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Jan 2010
Reputation:
7
iasku Wrote:Това за колко време? :roll:
Няма да се притесняваш колега, норамално е за сега, ако продължиш да губиш антифриз, тогава търсиш проблема. Месец време е и много, и малко, но ако положението се задържи всико е наред, иначе наистина тръгваш по ред на номерата от газовата уредба.
V90 97 200hp
S60 AWD 15 249hp
144 70 82hp
--------------------
EX
V70AWD 97 193hp
S80 07 200hp
S70 97 140hp
V40 96 115hp
940 95 155hp
S80 06 170hp
940 95 122hp
Posts: 2,362
Threads: 63
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 5
Joined: Apr 2011
Reputation:
7
Горд собственик на: Volvo V40;XC70
Възможно е да е останала въздушна възглавница и с течение на времето и циркулацията на антифриза тя да е изкарана.Долей до мах на студен двигател и следи нивото няколко дни.
Posts: 70
Threads: 4
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2015
Reputation:
0
Ето и една идея от мен,провери си мокета под стелките на шофьорското място да не би да сълзи от уплътненията на радиатора в купето,при мен така се получи след смяна на антифриза.
Posts: 238
Threads: 15
Thanks Received: 7 in 2 posts
Thanks Given: 1
Joined: Sep 2013
Reputation:
4
Горд собственик на: V70 and S60, CNG
Ако скоро е слагана газовата е добре да се притегнат всички нови скоби при монтажа и. Казвам го от личен опит с няколко коли.
Поздрави
V70, 2015, B5204T9, Bi-fuel CNG
S60, 2006, B5244SG, Bi-fuel CNG
|