02-14-2016, 10:13 PM
Здравейте приятели.Имам нужда от съвет или помощ.Купих си преди четири месеца едно прекрасно "VOLVO S80 T6 2.8 BEE TURBO 273 к.с.1998г. ".Имах честа да го покарам една седмица и от тогава седи в сервиза.От начало започна да придърпва когато му подадеш рязко газ и насичаше в ниските обороти след 4000 об.-4500 об. се стабилизираше.Ходих на три места на диагностика.Диагнозата и от трите места бе една и съща а именно.Некоректни показатели на дросел клапата и три от ламбда сондите не работят. Двете предни и задна лява ако не се лъжа.По-карах го известно време така до една ''прекрасна вечер'' в която се качих и не поиска да запали.Двигателя върти има тоци на всякъде все едно имобилаизера на ключа не работи или е изключен.Пиша това за имобилаизера защото в един от опитите да запаля и след като махнах клемата на акумулатора за пет минути ми изписа на борд компютъра ................имобилаизер само това успях да разбера защото менюто ми е на Италиански.От там репатрак и в сервиза до този момент.Там се мъчиха да я запалят две седмици но не успяха.В един прекрасен момент след поредната диагностика, реших ме да ми свалят ламбда сондите и дросел клапата за да потърся втора ръка такива.При свалянето на генерацията се установи ,че двата катализатора са се запушили и от там зловещо е изгоряла цялата генерация,ламбда сондите и дори предпазната ламарина към купето.Въпросите са ми следните:
1:Възможно ли е некоректните стойности на дросела да са заради ламбда сондите и изгърмялата генерация (дросела клапата изглежда като нова не е замърсена наясно съм ,че може да е електрониката.)?
2:Стават ли дросел клапа,генерация и ламбда сонди от други модели или задължително трябва да е като мойта едно към едно.(продават се на части само две в цяла България проверил съм ги вече.)?
3:Можели да занеса генерацията в сервиз за ауспуси да изрежат катализаторите и няма ли да навреди това на коректните данни на новите ламбди и да дава грешки?
Приятели нямам пари за нови части от "MOTO-PFOHE" така,че приемам всякакви предложения.
Благодаря предварително .))))))))))))))))
1:Възможно ли е некоректните стойности на дросела да са заради ламбда сондите и изгърмялата генерация (дросела клапата изглежда като нова не е замърсена наясно съм ,че може да е електрониката.)?
2:Стават ли дросел клапа,генерация и ламбда сонди от други модели или задължително трябва да е като мойта едно към едно.(продават се на части само две в цяла България проверил съм ги вече.)?
3:Можели да занеса генерацията в сервиз за ауспуси да изрежат катализаторите и няма ли да навреди това на коректните данни на новите ламбди и да дава грешки?
Приятели нямам пари за нови части от "MOTO-PFOHE" така,че приемам всякакви предложения.
Благодаря предварително .))))))))))))))))