The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Предстоящо закупуване на S40 II 2.0 diesel

#1
Здравейте, нов съм във форума, като предполагам, че има подобни теми, но все пак и аз искам да получа малко компетентни мнения по въпроса! Изпадна ми добра оферта за една S40 II 2.0 diesel! Първо искам да попитам много ли са 250 000 км за подобен автомобил? Второ има ли някой идея на колко км се сменя ангренажния ремък и какви пари е ориентировъчно, и евентуално съвет за добър сервиз който работи с волво, в който може да се извърши и цялостен преглед на колата! Според продавача съединителя ще трябва да се смени скоро време(сменен е на 190 000 км) и еветуално какви пари би струвала смяната! Иначе като ходова част и двигател всичко би трябвало да е ОК! Ако има някакви специфични грешки и проблеми за които да се оглеждам и като цяло всякаква информация относно модела би била от голяма помощ!
Благодаря предварително за съдействието!
Reply

#2
Здравей,

За оглед е най-добре да се направи в Мото-Пфое. Компютърната диагностика струва 57,40 лв., а огледа на ходова част и т.н. е безплатна. Ако обслужваш в Мото-Пфое цените ще са може би х2 на някои неща спрямо обслужване в не оторизиран сервиз.

Не съм се интересувал дали има някакви промени по този мотор през годините, но аз като съм се интересувал за части за моята кола мога да споделя това (не от Мото-Пфое, мисля почти всички цени са ми с отстъпки):

Съединител пълен комплект + маховика + помпата - около 1440 лв. (знам, че е най-добре да се смени всичко, ако се наложи някаква смяна... от гледна точка на добрата цена)
Дискове + накладки предни ATE - 231 лв.
Дискове + накладки задни АТЕ - 191 лв.
Всички филтри - 42 лв.
Комплект ангренаж + водна помпа (ролки INNA, ремък Gates) - 185 лв.
Пистов ремък - 18 лв.
Обтегач пистов ремък - 59 лв.
Масло Fuchs/Total или друго - около 84 лв. / Оригинално на Ford - 74 лв.
Спирачна течност Bosch DOT4 - 5.60 лв. за 250 мл.
Маркуч турбопът ( ако се гледа схемата води се номер 9 ) - само оригинален 250-270 лв. е по спомен.


По-спомен е горе долу това, което се сещам към момента.


Поздрави,
Иван
Volvo V50 2.0D '08 - Now
Volvo V40 2.0T '01 - Ex
Reply

#3
Благодаря много за подробната информация!
А дали случайно имаш идея на колко километра се сменя ангренажния ремък?
Reply

#4
Ivo Ivanov sf Wrote:...на колко километра се сменя ангренажния ремък?

На 10 години или 240 000 км.

http://www.volvohowto.com/servicing-your...4-to-2013/

А по-надолу човекът казва, че вече на 140 000 км. Аз на тове място бих ги сменил ако я взема.
Volvo XC90 D5 (D5244T18) R-Design, АСК, дизел, 2012 г.
-------------
Volvo S80 2.5T (B5254T6) Momentum, АСК, бензин, 2009 г.
Volvo S60 2.4  (B5244S4) Sport, РСК, бензин, 2008 г.
Volvo S60 2.4  (B5244S2) Move, РСК, бензин, 2006 г.
Reply

#5
На мен ми е странно как съединител е изкарал 60К и скоро трябва да се сменя?! То е строго индивидуално как може да се изпили съединител, ама за 60К си е за Нобелова награда този шофьор.
V40 B4204S '97
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)