The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Някой чувал ли ги е тези фирми за чип-тунинг?

#1
Говорим за дизеловия D5.

Едната е тази:

[url]https://www.racechip.de/ueber-uns/unternehmen.html[/url]

1. Тази уж е немска. Предлагат допълнително устройство, което си го закачаш сам на диагностичната букса и почва да твори чудеса. Най-скъпия чип за ХС60 например е под 500€ с 5 години гаранция на чипа и 2 на мотора! Увеличението на мощността и въртящия момент ми се виждат...фантастични.
Между другото забележете, че в списъка има Албания и един куп африкански държави, но България я НЯМА!

2. Другата е тази:

http://www.rica.nl/chiptuning.php#chiptuning

Май е холандска фирма. Тунингът става с презаписване и припокриване на оригиналната програма в оригиналния компютър. За целта трябва да се отиде във фирмен сервиз. Подобрените характеристики са напълно реалистични. Готино ми е, че имат специална програма за икономичност, която всъщност повече ме интересува.

3. И накрая за нашите любими автомобили винаги трябва да има нещо, което те потриса с цената си:

http://www.heicosportiv.de/de/modelle/ak...detail/596

Тази е много маркова и много скъпа, минава за "официалния тунинг-партньор на Волво". Тук явно се добавя ново устройство, но монтажът става в техните работилници. Гаранциите са внушителни. Подобрените характеристики са меко казано скромни. Икономия изобщо не обещават. Наистина трябва да съм луд за да дам 2000+€ за 25 PS и няколко мъгляви обещания, още повече че всичките им сервизи са в бившето ГДР? Може би така са по-близо до Швеция?

И все пак ако има някой, който да се е пробвал с тези неща, моля ви пишете....ще ви бъда благодарен.
Колата на бъдещето е с 2 багажника и без двигател!
Reply

#2
Ето този колега е със Рика : <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/memberlist.php?mode=viewprofile&u=21068">memberlist.php?mode=viewprofile&u=21068</a><!-- l --> Можеш да го питаш за впечатления, мисля че ще откликне.
А аз лично бих ти препоръчал тази фирма, подбрал съм от менюто тунинг-кита за твоя модел - <!-- m --><a class="postlink" href="http://en.bsr.se/tuning-kits">http://en.bsr.se/tuning-kits</a><!-- m --> - Шведи са и са почнали бизнеса си навремето именно с тунинговане на Волво - 740 е било първото тунинговано возило от тях.
Дано те устройва варианта като цена и параметри, мен ме кефи това че ако купиш и устройството с което се ремапва, а това може да направи всеки с тяхното устройство можеш да си върнеш по всяко време заводските настройки. При това не е необходимо да посещаваш специализиран сервиз и да оставаш без кола. Ако не искаш да купуваш устройството след като им го върнеш ти връщат депозита, т.е. можеш и само да си го вземеш под наем за известно време.
;-)

Това също е добре да се прочете като информация : <!-- m --><a class="postlink" href="http://en.bsr.se/tuning-kits/t/1336">http://en.bsr.se/tuning-kits/t/1336</a><!-- m -->
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#3
Колегата Dodo 155 <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/memberlist.php?mode=viewprofile&u=22925">memberlist.php?mode=viewprofile&u=22925</a><!-- l --> също е с Ремап, правен от човек в София, на базата на картите на Rica - Stage 2, с доста подобрени настройки на дино.
Аз като си купих колата, веднага реших, че трябва да и направя ремап. Изчетох темата на Dodo, чух се с него, даде ми контактите на човека и вече и аз съм ремапнат. Човека е много свестен и смятам, че много си разбира от работата. Мога да кажа, че колата няма нищо общо с преди - доста по-пъргава е и върви доста прилично. Просто е съвсем друга за каране Big Grin .

Ако искаш, свържи се с Dodo, ако искаш мога и аз да ти дам контактите.
Reply

#4
Аз не обясних защо се интересувам от тунинг. На мен мощността по принцип ми е достатъчна. Във вървежа на колата проблемът е в тъпия автоматик или по-скоро в нелепото му взаимодействие с този иначе силен мотор. Той не разпознава кикдаун, а като го ритнеш започва да мисли, което трае понякога до 5 секунди. Когато от равно вляза в баир тъпакът не се сеща да превключи една предавка надолу, а мъчи двигателя на 1000 оборота, но когато изляза на равното превключва.

Този двигател един от първите екземпляри и е ясно че хората от Волво не са имало достатъчно време и опит за да го нагласят оптимално. На мен лично ми допада тунинг който от 205 коня го качва на не повече от 225 и въртящ момент от 420 на 460, но просто е с оптимизиран софтуер. Такъв тунинг предлагат двете официални фирми, занимаващи се с Волво - Polestar и HEICO. Тях в Германия ги ползват много, има много мнения по немските форуми и нямам никакъв проблем да отида там. Обаче на едната цената е 1200€, а на другата 2200€, което за една кола с пазарна стойност 20000 просто не си струва. Гледах много фирми, но предложението на Rica ми изглежда най-приемливо. Те имат също такъв тунинг, а освен това е и на приемлива за мен цена.

Та въпросът е какво ще кажат хората, които са изполвали Rica специално за турбодизели.
Колата на бъдещето е с 2 багажника и без двигател!
Reply

#5
gustav Wrote:Аз не обясних защо се интересувам от тунинг. На мен мощността по принцип ми е достатъчна. Във вървежа на колата проблемът е в тъпия автоматик или по-скоро в нелепото му взаимодействие с този иначе силен мотор. Той не разпознава кикдаун, а като го ритнеш започва да мисли, което трае понякога до 5 секунди. Когато от равно вляза в баир тъпакът не се сеща да превключи една предавка надолу, а мъчи двигателя на 1000 оборота, но когато изляза на равното превключва.

Този двигател един от първите екземпляри и е ясно че хората от Волво не са имало достатъчно време и опит за да го нагласят оптимално. На мен лично ми допада тунинг който от 205 коня го качва на не повече от 225 и въртящ момент от 420 на 460, но просто е с оптимизиран софтуер. Такъв тунинг предлагат двете официални фирми, занимаващи се с Волво - Polestar и HEICO. Тях в Германия ги ползват много, има много мнения по немските форуми и нямам никакъв проблем да отида там. Обаче на едната цената е 1200€, а на другата 2200€, което за една кола с пазарна стойност 20000 просто не си струва. Гледах много фирми, но предложението на Rica ми изглежда най-приемливо. Те имат също такъв тунинг, а освен това е и на приемлива за мен цена.

Та въпросът е какво ще кажат хората, които са изполвали Rica специално за турбодизели.
Не мога да коментирам поведението на ХС60, но при ХС90 след ремап кик-даун почти не се използва - ускорява доста прилично и без много зор.
Това, което също е по-различно - не връща 2 предавки надолу, а само 1.
Това е моят опит ... да кажат колегите с ремап от други фирми Wink

btw ... Rica и Polestar са официално оторизирани от Volvo. Колкото до ремап-боксовете ... не ти ги препоръчвам, защото двигателят не работи на база обороти само, затова следи MAF, MAP, ламбда сензор, DPF, положение на клапи, темп. на гориво, темп. на масло, темп. на въздух, селеноид за геометрията, аванс ... бая неща са, а те в различен режим на работа, натовареност, темп. на въздуха и т.н., се променят по различен начин, за да се получи оптимална смес. При боксовете - Х обороти = Y параметри и толкова. Затова много често запушва DPF-и, пренадува и т.н.
За HEICO - те са германци, а швабите са пословични шовенисти :mrgreen: :lol: Те специално имат много хубави китове за окачване, спирачки и външен тунинг, но специално доп. спойлери на мен ми идват в повече Wink
BG VOLVO Member #00409
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)