The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
V40 1.9 102hp Смяна на турбината

#1
Привет колеги
От няколко дни се опитвам да намеря турбинка GT1549 но удрям на камъм.
Предложиха ми една GT1544
Може ли да замести оригиналната и каква е разликата между тях?
На снимките ми изглеждат почти еднакви.
Другия вариант който е GT1549S (това 's' незнам каква е разликата)с аксиален луфт , който неми харесва и вероятно ще отпадне.
Reply

#2
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ebay.co.uk/itm/for-Vauxhall-Vivaro-Nissan-Primastar-1-9DCI-GT1549-738123-703245-Turbo-cartridge-/161988635541?fits=Car+Make%3AVolvo&hash=item25b7466b95:g:tJgAAOSwAuNW2oI~">http://www.ebay.co.uk/itm/for-Vauxhall- ... SwAuNW2oI~</a><!-- m -->

или

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ebay.co.uk/itm/for-Vauxhall-OPEL-Vivaro-Movano-Renault-1-9-L-GT1549S-703245-Turbo-Turbolader-/222054367807?fits=Car+Make%3AVolvo&hash=item33b378c23f:g:vpIAAOSwr7ZW57l4">http://www.ebay.co.uk/itm/for-Vauxhall- ... Swr7ZW57l4</a><!-- m -->

Не знам къде търсиш, но тези и двата варианта те устройват, а кой ще предпочетеш, зависи от това дали ти ще сменяш и съответно какви са ти познанията и възможностите. Задължително почистване на кулера и турбо пътищата, и желателно да се смени маслото на двигателя.
Reply

#3
Моята турбинка скъса ос.Мисля,че успях да изагася мотора навреме.
Всички въздуховоди съм ги свалил и обезмаслил.
От интеркулера извадих доста парчта от турбинката.
Същия добре съм го почистил и обезмаслил.
На тази цена от "ибей" немога да си го позволя.
За това търсих по моргите.
Не ми стана ясно как да разбера по изписана номерация коя ще ми пасне на моторчето?
Reply

#4
200лв с доставката и от твоята ползваш само охлювите, т.е. турбината ти е нова. Ако искаш съвсем да тъниш цената можеш да си я поръчаш на адреса на Gabco в германия и те ще ти я доставят срещу 2лв на кг. Дълбоко се съмнявам да намериш за по-малко пари нещо читаво, но ти си знаеш по-добре. Спестени 20-30лв може да ги дадеш за препати само да чистиш няколко пъти турбо пътищатаSmile
Reply

#5
trol Wrote:Дълбоко се съмнявам да намериш за по-малко пари нещо читаво, но ти си знаеш по-добре. Спестени 20-30лв може да ги дадеш за препати само да чистиш няколко пъти турбо пътищатаSmile



Съвсем наясно съм с какво се сблъсквам.
Понякога човек няма голям избор за съжаление.
Вчера ми доставиха една GT1549S ,нямам идея от какъв мотор.
След прегледа не се установиха луфтове.
Всички отвори и резби паснаха.
Единствно забелязах ,че клапана който се регулира от вакумчето е доста по отворен.
Та въпросът ми за сега е до какво изменение ще доведе това в работата на мотора?
Reply

#6
Това трябва да ти е управлението на променливата геометрия и има регулируем ограничител /винт / със законтряща гайка. Регулирането ще правиш, ако е необходимо, като монтираш турбината и видиш вървенето- забива ли муцуна, колко е голяма турбо дупката - Най добре е ако имаш манометър за подключване и мериш надува, но и на усет по вървене става.
Reply

#7
Турбинката е сменена успешно.
Всичко си пасна,имам усещането,че е малко по мудна от преди.
Тази турбина не е с променлива геометрия.
При мен се получава следното:
Трябва да има вакум към "актуатора" за да се затвори байпаса.
Немога да разбера как се получава управлението на
турбина при тази ситуация.В повечето турбини ситуацията е
обратна.Байпаса е затворен и към актуатора се подава налягане за да се
отвори.
С английския съм много зле,ако може някой да направи едно разяснение
ще съм му благодарен.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)