05-19-2016, 12:49 PM
Първо да изкажа,огромните си благодарности на : Пламен Иванов - pliva;Станимир Иванов -Stanchoni;Севдалин Иванов - mevdo;Стойо Стоев -100Y0;Христо Неделчев;Велислав Енчев - yuckuJackD;Дориян Тодоров;Иван Смъркалиев и ред други не клубни членове...Тези хора,доказаха за пореден път,че клубът е жив и има взаимопомощ.Отделиха от свободното си време и кой бяга за части,кой помага с логистика,кой активно участва в процеса на възстановяване,на "Черната перла".
Благодаря Ви ПРИЯТЕЛИ!
Ще започна със самата ситуация от 11.04.2016 година.Ще пусна и подробен снимков материал.
И така,не се плашете,
всички сме живи и здрави.
Поредният инцидент,за това как се шофира при градски условия.
Днес стоя на кръстовището,на червен светофар и си чакам да ни дойде зелената вълна.Спрял съм в лявата лента,до мен от дясно друга кола.Секундите отброяват,светва жълта светлина,след това зелена и потеглям.С периферното си зрение съзиръм връхлитаща от дясно кола и заковавам спирачките.Колата от дясно се размина,но Рендето ме забърса.
Шофираше видимо нервна жена,която возеше дете на задната седалка(не обезопасено).Решила,че ще мине на косъм,но не би.Тя имаше 30 метра спирачен път(видимо от снимките).
Пак повтарям,ранени и убити няма,просто се благодаря на Господ,че я видях и спрях на място за части от секундата.Не мисля за нея,а за не обезопасеното дете,вътре в нейният автомобил.Органите си свършиха работата,написаха протоколи,на дамата акт.Сега остава да върнем голямата бегачка на пътя.До бой не се стигна,въпреки провокациите на Виновната дама.После дойде мъжът и,Те да се оправят.Няма да ни дават по новините,Вие вече ги научихте.
Вече не знам как и от кого да се пазя на пътя....Не мога да дам съвет как и от кого да се пазите и Вие.
Коментарите ги оставям на Вас и моля без груб език.Ламарини се правят,Здраве и нерви не се връщат.
След което отсъствах от страната и същинското възстановяване,започна от 18.04.2016 год.
Започнахме със събиране на оригинални части за модела,от не удряни автомобили,продаващи се на части.Събирането продължи около 12 дена.След което,колата бе извозена на професионален дозер,за проверка и изправяне на отклоненията по рогове и носещи елементи на калниците.
Там колата престоя 4 ри дена,като бяха сглобени и доставените оригинални детайли.Всичко бе напаснато до допустимите заводски сглобки и колата пое към Христо Неделчев,за да финализира схемата с боядисването и окончателното сглобяване.
Всички си свършихме перфектно работата и резултата е повече от очевиден.
Благодаря Ви ПРИЯТЕЛИ!
Ще започна със самата ситуация от 11.04.2016 година.Ще пусна и подробен снимков материал.
И така,не се плашете,
всички сме живи и здрави.
Поредният инцидент,за това как се шофира при градски условия.
Днес стоя на кръстовището,на червен светофар и си чакам да ни дойде зелената вълна.Спрял съм в лявата лента,до мен от дясно друга кола.Секундите отброяват,светва жълта светлина,след това зелена и потеглям.С периферното си зрение съзиръм връхлитаща от дясно кола и заковавам спирачките.Колата от дясно се размина,но Рендето ме забърса.
Шофираше видимо нервна жена,която возеше дете на задната седалка(не обезопасено).Решила,че ще мине на косъм,но не би.Тя имаше 30 метра спирачен път(видимо от снимките).
Пак повтарям,ранени и убити няма,просто се благодаря на Господ,че я видях и спрях на място за части от секундата.Не мисля за нея,а за не обезопасеното дете,вътре в нейният автомобил.Органите си свършиха работата,написаха протоколи,на дамата акт.Сега остава да върнем голямата бегачка на пътя.До бой не се стигна,въпреки провокациите на Виновната дама.После дойде мъжът и,Те да се оправят.Няма да ни дават по новините,Вие вече ги научихте.
Вече не знам как и от кого да се пазя на пътя....Не мога да дам съвет как и от кого да се пазите и Вие.
Коментарите ги оставям на Вас и моля без груб език.Ламарини се правят,Здраве и нерви не се връщат.
След което отсъствах от страната и същинското възстановяване,започна от 18.04.2016 год.
Започнахме със събиране на оригинални части за модела,от не удряни автомобили,продаващи се на части.Събирането продължи около 12 дена.След което,колата бе извозена на професионален дозер,за проверка и изправяне на отклоненията по рогове и носещи елементи на калниците.
Там колата престоя 4 ри дена,като бяха сглобени и доставените оригинални детайли.Всичко бе напаснато до допустимите заводски сглобки и колата пое към Христо Неделчев,за да финализира схемата с боядисването и окончателното сглобяване.
Всички си свършихме перфектно работата и резултата е повече от очевиден.
Нека говорят,а ние ще правим каквото трябва и каквото е редно.
Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили
Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили
Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили
Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили