The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
волво хс90 влиза в авариен режим

#11
смених горивния филтър и всичко се оправи
Reply

#12
Колеги, защо не си сменята всички филтри при покупка?!
Така ще си спестявате излишни нерви, главоболия и т.н. Wink
Да, горивният не е евтин, но когато човек купува кола 2-ра употреба - редно е да си смени маслото (в случая маслата), филтри, да се ревизират ремъците/шайбите/обтегачите, да проверите спирачките и при необходимост да се подменят накладки/дискове, проверка на спирачна течност (по принцип се сменя на всеки 2 год.), проверка на антифриз (да не се окаже, че е вода и зимата да избие тапите) ... ей такива дребни неща, които отнемат един уикенд или 1-2 дни в специализиран сервиз Wink
BG VOLVO Member #00409
Reply

#13
bell Wrote:ECM 2501/2 - то това си е фабрична грешка за D5, имам чувството, че с нея си излизат от завода Big Grin
Шегата на страна - горивен филтър, спукан кулер, пробити турбопътища, прецакана помпа за високото налягане на горивото, скапан датчик на налягане на горивото и ... не дай си боже тръгнало да си ходи турбо ....

Здравей колега имам абсолютно същия проблем като на колегата който е захванал темата.
Волво XC 90 D5 163 - влиза в авариен режим при всяко натискане на газта мъжката
Смених соленоидния клапан на помпата с нов на Бош, проверихме дюзите- перфектни са.
Смених горивния филтър с нов от 50лв. След това смених помпа за високо налягане с друга но втора употреба, и влизането в
авариен режим си остана , изписва ниско налягане на горивото.
Ако можеш да дадеш акъл ще се радвам много.
Монтьори от Варна(Слънчево) ми казаха че проблема е само в помпата и да сменям помпи докато стане. Но аз вече не знам какво да правя
Възможно ли е да е подкачващата помпа в резервоара?


Благодаря предварително.
Reply

#14
От това ,което казваш ,само датчика за налягане ,който е монтиран на рейла не сте проверили. Най-вероятните причини за този проблем са няколко:
- въздух в системата
- запушен горивен филтър (изключил си го)
- соленоиден клапан на ГНП (изключил си го)
- ГНП (предполагаме ,че си го изключил)
- датчик за налягане на рейла
- клапан(механичен) за аварийно налягане на рейла - МНОГО МАЛКО вероятно
- проблемна дюза (изключил си го)
Не споменавам помпата в резервоара ,защото има значение дали двигателя е евро 3 или евро 4 ,т.е. коя година е ,защото има 163 к.с. и от по-новите. Ако е D5244T4/5 двигателя помпата в резервоара МОЖЕ да е причина ,ако е D5244T - съмнявам се...
Volvo S60 D5 - D5244 T - 2004
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)