05-26-2016, 03:02 PM
смених горивния филтър и всичко се оправи
The following warnings occurred: | ||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
|
волво хс90 влиза в авариен режим
|
05-28-2016, 04:35 AM
Колеги, защо не си сменята всички филтри при покупка?!
Така ще си спестявате излишни нерви, главоболия и т.н. Да, горивният не е евтин, но когато човек купува кола 2-ра употреба - редно е да си смени маслото (в случая маслата), филтри, да се ревизират ремъците/шайбите/обтегачите, да проверите спирачките и при необходимост да се подменят накладки/дискове, проверка на спирачна течност (по принцип се сменя на всеки 2 год.), проверка на антифриз (да не се окаже, че е вода и зимата да избие тапите) ... ей такива дребни неща, които отнемат един уикенд или 1-2 дни в специализиран сервиз
BG VOLVO Member #00409
03-19-2018, 09:40 PM
bell Wrote:ECM 2501/2 - то това си е фабрична грешка за D5, имам чувството, че с нея си излизат от завода Здравей колега имам абсолютно същия проблем като на колегата който е захванал темата. Волво XC 90 D5 163 - влиза в авариен режим при всяко натискане на газта мъжката Смених соленоидния клапан на помпата с нов на Бош, проверихме дюзите- перфектни са. Смених горивния филтър с нов от 50лв. След това смених помпа за високо налягане с друга но втора употреба, и влизането в авариен режим си остана , изписва ниско налягане на горивото. Ако можеш да дадеш акъл ще се радвам много. Монтьори от Варна(Слънчево) ми казаха че проблема е само в помпата и да сменям помпи докато стане. Но аз вече не знам какво да правя Възможно ли е да е подкачващата помпа в резервоара? Благодаря предварително.
04-19-2018, 08:59 AM
От това ,което казваш ,само датчика за налягане ,който е монтиран на рейла не сте проверили. Най-вероятните причини за този проблем са няколко:
- въздух в системата - запушен горивен филтър (изключил си го) - соленоиден клапан на ГНП (изключил си го) - ГНП (предполагаме ,че си го изключил) - датчик за налягане на рейла - клапан(механичен) за аварийно налягане на рейла - МНОГО МАЛКО вероятно - проблемна дюза (изключил си го) Не споменавам помпата в резервоара ,защото има значение дали двигателя е евро 3 или евро 4 ,т.е. коя година е ,защото има 163 к.с. и от по-новите. Ако е D5244T4/5 двигателя помпата в резервоара МОЖЕ да е причина ,ако е D5244T - съмнявам се...
Volvo S60 D5 - D5244 T - 2004
|
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: |
1 Guest(s) |