The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
440 Перка на радиатора ?!?

#1
Здравейте колеги, интересно ми е какво е вашето мнение по 1 въпрос.
Значи последно време забелязвам ,че моята 440 -бензин 1.7 89г доста загрява по стръмни баири или продължително градско шофиране .Радиатора ми е нов ,течове нямам на антифриз,общо взето си е наред ,но като ходя на балкан виждам зор с температурата или както казах в града в малките улички.
Та дадоха ми идея да си направя перката която охлажда радиатора така че да мога да я включвам с копче от вътрешноста на купето.Така още в началото на дълго изкачване като я включа не би трябвало да имам проблем с прегряване.
Въпроса ми е някой правил ли го е , крие ли някакви рискове освен този че ако я забравя случайно после трябва да си търся нова перка.
Reply

#2
Здравейте колеги, интересно ми е какво е вашето мнение по 1 въпрос.
Значи последно време забелязвам ,че моята 440 -бензин 1.7 89г доста загрява по стръмни баири или продължително градско шофиране .Радиатора ми е нов ,течове нямам на антифриз,общо взето си е наред ,но като ходя на балкан виждам зор с температурата или както казах в града в малките улички.
Та дадоха ми идея да си направя перката която охлажда радиатора така че да мога да я включвам с копче от вътрешноста на купето.Така още в началото на дълго изкачване като я включа не би трябвало да имам проблем с прегряване.
Въпроса ми е някой правил ли го е , крие ли някакви рискове освен този че ако я забравя случайно после трябва да си търся нова перка.
Reply

#3
iv_blagoev Wrote:.....Та дадоха ми идея да си направя перката която охлажда радиатора така че да мога да я включвам с копче от вътрешноста на купето.Така още в началото на дълго изкачване като я включа не би трябвало да имам проблем с прегряване.
Въпроса ми е някой правил ли го е , крие ли някакви рискове освен този че ако я забравя случайно после трябва да си търся нова перка.

звучи интересно но трябва да го направиш така че да не орежеш нормалната му работа т.е - в изключено положение на копчето вентилатора да си работи нормално. мисля че лесно може да се направи това - копчето се свързва успоредно на датчика, който включва перката. по отношение на това да не си забравиш копчето включено - направи си някаква сигнализация - звукова или оптична (едно светодиодче ще свърши работа)

А дали няма друг начин да не ти загрява колата? дали датчика не е за смяна!?
Don't tell me there's no hope at all
Together we stand, divided we fall
Reply

#4
iv_blagoev Wrote:.....Та дадоха ми идея да си направя перката която охлажда радиатора така че да мога да я включвам с копче от вътрешноста на купето.Така още в началото на дълго изкачване като я включа не би трябвало да имам проблем с прегряване.
Въпроса ми е някой правил ли го е , крие ли някакви рискове освен този че ако я забравя случайно после трябва да си търся нова перка.

звучи интересно но трябва да го направиш така че да не орежеш нормалната му работа т.е - в изключено положение на копчето вентилатора да си работи нормално. мисля че лесно може да се направи това - копчето се свързва успоредно на датчика, който включва перката. по отношение на това да не си забравиш копчето включено - направи си някаква сигнализация - звукова или оптична (едно светодиодче ще свърши работа)

А дали няма друг начин да не ти загрява колата? дали датчика не е за смяна!?
Don't tell me there's no hope at all
Together we stand, divided we fall
Reply

#5
Пангев Wrote:А дали няма друг начин да не ти загрява колата? дали датчика не е за смяна!?

Компютърна диагностика ще открие ли дали е за смяна,защото така или иначе съм решил да ходя заради студения старт.
Reply

#6
Пангев Wrote:А дали няма друг начин да не ти загрява колата? дали датчика не е за смяна!?

Компютърна диагностика ще открие ли дали е за смяна,защото така или иначе съм решил да ходя заради студения старт.
Reply

#7
едва ли... ако датчика включва на по-висока температура - компютъра в колата ти няма как да знае каква е температурата на радиатора ти че да прецени дали датчика включва при нормална или при по-висока температура....
имай предвид че аз си говоря малко наизуст ... не знам точно каква е системата при твоята кола (дори и при моята не знам дали е такава - не съм имал проблеми с температурата) но на предишното ми возило беше такава - един "датчик" който беше закрепен на радиатора включваше перката когато температурата на радиатора достигнеше определена стойност. всъщност "датчика" си беше чисто термореле но май навсякъде им викат "датчици"
Don't tell me there's no hope at all
Together we stand, divided we fall
Reply

#8
едва ли... ако датчика включва на по-висока температура - компютъра в колата ти няма как да знае каква е температурата на радиатора ти че да прецени дали датчика включва при нормална или при по-висока температура....
имай предвид че аз си говоря малко наизуст ... не знам точно каква е системата при твоята кола (дори и при моята не знам дали е такава - не съм имал проблеми с температурата) но на предишното ми возило беше такава - един "датчик" който беше закрепен на радиатора включваше перката когато температурата на радиатора достигнеше определена стойност. всъщност "датчика" си беше чисто термореле но май навсякъде им викат "датчици"
Don't tell me there's no hope at all
Together we stand, divided we fall
Reply

#9
iv_blagoev Wrote:Здравейте колеги, интересно ми е какво е вашето мнение по 1 въпрос.
Значи последно време забелязвам ,че моята 440 -бензин 1.7 89г доста загрява по стръмни баири или продължително градско шофиране .Радиатора ми е нов ,течове нямам на антифриз,общо взето си е наред ,но като ходя на балкан виждам зор с температурата или както казах в града в малките улички.
Та дадоха ми идея да си направя перката която охлажда радиатора така че да мога да я включвам с копче от вътрешноста на купето.Така още в началото на дълго изкачване като я включа не би трябвало да имам проблем с прегряване.
Въпроса ми е някой правил ли го е , крие ли някакви рискове освен този че ако я забравя случайно после трябва да си търся нова перка.
Reply

#10
iv_blagoev Wrote:Здравейте колеги, интересно ми е какво е вашето мнение по 1 въпрос.
Значи последно време забелязвам ,че моята 440 -бензин 1.7 89г доста загрява по стръмни баири или продължително градско шофиране .Радиатора ми е нов ,течове нямам на антифриз,общо взето си е наред ,но като ходя на балкан виждам зор с температурата или както казах в града в малките улички.
Та дадоха ми идея да си направя перката която охлажда радиатора така че да мога да я включвам с копче от вътрешноста на купето.Така още в началото на дълго изкачване като я включа не би трябвало да имам проблем с прегряване.
Въпроса ми е някой правил ли го е , крие ли някакви рискове освен този че ако я забравя случайно после трябва да си търся нова перка.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)